quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik koop meestal niet van die duurdere van 100+ euro per flesje dus dan spuit je sowieso wat vaker
zo'n beetje elke dag wel en dan 's ochtends 4-5 spuitjes (ook in m'n haar), en dan spuit ik soms nog 2 à 3 keer bij op een dag
klinkt heel veel maar zoals ik zei ik gebruik vaak goedkopere dus die gaat wat sneller weg
ik ook geen 100+ euro flesjes hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik koop meestal niet van die duurdere van 100+ euro per flesje dus dan spuit je sowieso wat vaker
zo'n beetje elke dag wel en dan 's ochtends 4-5 spuitjes (ook in m'n haar), en dan spuit ik soms nog 2 à 3 keer bij op een dag
klinkt heel veel maar zoals ik zei ik gebruik vaak goedkopere dus die gaat wat sneller weg
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
Rozzje als TS, dat ik dit nog mee mag maken.
ja sowiesoquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
ik ook geen 100+ euro flesjes hoorDe helft ongeveer
![]()
Maar ik doe meestal alleen s' ochtends 2 á 3 keer spuiten. Neem je het flesje dan mee als je weg gaat?
Ik heb twee flesjes van 2,99 gekocht vanmiddagquote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja sowieso
ik geef meestal 20-30 euro uit maar soms ook schaamteloos 8 euro zoals vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |