vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is vervelend, al vind ik persoonlijk dat mannen het goed kunnen hebben als ze wat grijs worden
ik ben voor mijn leeftijd al behoorlijk grijs. das jammer, maar levert wel vaak grappige situaties op als ik mensen vraag mijn leeftijd te radenquote:
Nou en?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken!
[..]
Misschien eens navragen bij je huisarts? Het hart is een raar ding somsquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben helaas ook blondvind het een verschrikking. Vind het ook een verschrikking dat ik nog steeds niet in slaap ben gevallen. Volgens mij heb ik een gevalletje permanente gekte in mn rikketik
Heel veel plezier jong, geniet ervan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet zo ook weer gaan, straks naar bed en morgen weer een zomerse dag in Berlijn!
Dat stond al weer op de planning inderdaad. Al ben ik die route, huisarts-ecg filmpje-cardioloog al eens afgeweest voor een full check van m'n rikketik afgelopen november, en toen was alles ook gewoon primaquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien eens navragen bij je huisarts? Het hart is een raar ding soms
Je hebt de laatste tijd nogal onder spanning gestaan, het kan maar zo zijn dat je medicatie tijdelijk wat omhoog kan om de spanning op je hart wat te verminderen. Hier ook eens gehadquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat stond al weer op de planning inderdaad. Al ben ik die route, huisarts-ecg filmpje-cardioloog al eens afgeweest voor een full check van m'n rikketik afgelopen november, en toen was alles ook gewoon prima
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel veel plezier jong, geniet ervan!
Ik ben zo blond dat ik daar even over na moest denken...quote:
Oe! grijze mannenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vergis je niet, ik heb (vooral aan de zijkanten) al heel wat grijze plukken!
[..]
ik ben voor mijn leeftijd al behoorlijk grijs. das jammer, maar levert wel vaak grappige situaties op als ik mensen vraag mijn leeftijd te raden
Elk nadeel heb ze voordeel he?
Ja klopt. Ik focus juist wel heel erg op huisje-boompje-beestje en stabiliteit in mijn leven. Er is alleen geen indicatie van dat alles aan de horizon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Echt lex, komt wel goed met jeBeetje balen van die huidige vakantie dat je er niet eerder langs kunt komen maar heb het idee dat het echt nog wel goed gaat komen! Jij zult straks ook krijgen wat je wil (wat ik neem aan is een gezinnetje met kids)
Sorry dat ik het zeg, maar je komt op mij niet over als iemand met wie ik graag een relatie zou willen hebben (als ik vrouw geweest zou zijn).quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik focus juist wel heel erg op huisje-boompje-beestje en stabiliteit in mijn leven. Er is alleen geen indicatie van dat alles aan de horizon.
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je komt op mij niet over als iemand met wie ik graag een relatie zou willen hebben (als ik vrouw geweest zou zijn).
Stabiliteit is iets wat jaren kan vergen zonder dat dat 'project' ooit 'af' lijkt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |