Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat is nu weer 'helemaal' volwassen![]()
Ik snap dergelijke uitspraken echt niet..
Volledige zelfverantwoordelijkheid hebben? En niet meer de problemen zoeken bij een ander? Ik noem maar watquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Wat is nu weer 'helemaal' volwassen![]()
Ik snap dergelijke uitspraken echt niet..
Mwah je kunt redelijk fitaal beetje de 70-80er spelen, maar als je verder komt dan dat gaat het vaak wel de slechte kant op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraag
Waarom kijk je er tegen op? Ik kijk eigenlijk meer op dat kantelpunt van 'jong' naar 'oud'. Dat is zo'n beetje rond de 45. Ik kijk erg op tegen het verrimpelen, etc. Maar ik denk ook niet dat ik heel oud ga worden. Ik heb nooit dat idee gehad. Lekker oud worden. 70? 80? 90? Heck no.
Ja dus? dat betekent toch niet dat je niet volwassen bent? Dat betekent dat je misschien wat 'rare' hobbies hebt. En tja ze vergelijken het met kinderlijk. Maar iedereen heeft nog wel dingen uit de jeugd die die leuk vindt. Jong en oud. Maakt je niet minder volwassen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
Same!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik stuit af en toe nog wel eens op vreemde blikken als ik lichtelijk opgewonden bij bijvoorbeeld de millenium falcon van Lego sta te kwijlen. Dat soort dingen, of dat ik nog steeds naar southpark kijk enzo.
Het ouder worden, het besef dat je steeds minder tijd hebt om doelen te bereiken. Het al beginnen te merken dat je lichamelijk in sommige dingen gewoon geen 18 meer bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraag
Waarom kijk je er tegen op? Ik kijk eigenlijk meer op dat kantelpunt van 'jong' naar 'oud'. Dat is zo'n beetje rond de 45. Ik kijk erg op tegen het verrimpelen, etc. Maar ik denk ook niet dat ik heel oud ga worden. Ik heb nooit dat idee gehad. Lekker oud worden. 70? 80? 90? Heck no.
Daar voel je niks vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weiger om helemaal volwassen te worden.
En ik zie als een blok op tegen die hatelijke 30
South Park volg ik ook nog steeds en ik kan lyrisch worden van Tom & Jerryquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat een gedeelte is van volwassenheid ja. Maar je hoeft het niet tot op de puntjes te beheersen. Dan is het vooral een kwestie van je leven goed op een rijtje hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volledige zelfverantwoordelijkheid hebben? En niet meer de problemen zoeken bij een ander? Ik noem maar wat
Laatst was mijn achterneefje hier, en toen heb ik even een shitload aan tekenfilms binnen gehaald, de ducktales film en dat soort dingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar voel je niks van
[..]
South Park volg ik ook nog steeds en ik kan lyrisch worden van Tom & Jerry
Geniaal toch? Ik kom de laatste tijd weer vaak bij de kinderboerderij, ik geniet daar net zo van als m'n nichtje. Misschien nog wel meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laatst was mijn achterneefje hier, en toen heb ik even een shitload aan tekenfilms binnen gehaald, de ducktales film en dat soort dingen.
Ik weet niet wie ze het leukste vond
Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geniaal toch? Ik kom de laatste tijd weer vaak bij de kinderboerderij, ik geniet daar net zo van als m'n nichtje. Misschien nog wel meer![]()
Dat heeft volgens mij niet eens zoveel te maken met volwassenheid.
Geweldig, daar kan je me zo een dag loslatenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.
Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ouder worden, het besef dat je steeds minder tijd hebt om doelen te bereiken. Het al beginnen te merken dat je lichamelijk in sommige dingen gewoon geen 18 meer bent.
En inderdaad de steeds groter wordende "druk" van de buitenwereld om toch maar eens te gaan settelen en te gaan zorgen voor nageslacht.
Nee hoor, dat heb ik nu ook al, toen ik twintig was ging ik bij wijze van spreken zo vanuit de kroeg door naar mijn werk om na het werk weer de kroeg in te duiken. Nu trek ik dat echt niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 was. Ik kon toen gemakkelijk nachten doorhalen, ben je jaar of 16 of 17 en je gaat de hele nacht door met een lan party ofzo
Age of Empires 2.
Mja, ik ga iets soortgelijks doen, maar dan in het dolfinarium. Laatste keer dat ik d'r was was basisschool tripje, ben benieuwdquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week met een vriendin en haar zoontje naar de apenheul.
Snap ik niet... Hetzelfde geldt voor Family Guy, ik lig stuk voor de tv van dat soort seriesquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik merk wel aan mijn oudere vrienden, de achter in de 30igers dat ze bepaalde dingen zoals bijv. een South Park etc. echt niks meer vinden
Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zij hebben gewoon betere smaak dan jijquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik merk wel aan mijn oudere vrienden, de achter in de 30igers dat ze bepaalde dingen zoals bijv. een South Park etc. echt niks meer vinden
Ik moet als eind 20ger nog een keer beginnen met datquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik nu (als 20iger) al merk dat ik niet meer zo vitaal ben als toen ik 18 was. Ik kon toen gemakkelijk nachten doorhalen, ben je jaar of 16 of 17 en je gaat de hele nacht door met een lan party ofzo
Age of Empires 2.
Haha, de argumenten zijn meer dat ze het niet meer zo leuk vonden als vroeger. Ze zeggen vaak als je ouder begint te worden wordt je conservatiever. Wil je niet meer zo snel dingen veranderen. En ga je vast houden aan rare oude gewoontes ..quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft niets met leeftijd te maken. Zij hebben gewoon betere smaak dan jij
Als ze niets willen veranderen, zouden het nog altijd leuk hebben gevonden? .. dan zou je geen kinderen nemen etc.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, de argumenten zijn meer dat ze het niet meer zo leuk vonden als vroeger. Ze zeggen vaak als je ouder begint te worden wordt je conservatiever. Wil je niet meer zo snel dingen veranderen. En ga je vast houden aan rare oude gewoontes ..
En gaat het 'nee zeggen' beginnen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze niets willen veranderen, zouden het nog altijd leuk hebben gevonden? .. dan zou je geen kinderen nemen etc.
Je kent he principe vast wel dat als je iets tig keer hebt gezien dat het gewoon minder leuk wordt? Nouja dat hebben mensen soms.
Dat is gewoon smaak die verandert. Niets met volwassenheid of wat dan ook te maken.
Maargoed ik ben pitten.
Dan vind ik die mensen raar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook een halve dino en ik vind dat ook allemaal geweldig! Morgen de hele dag weer met m'n nichtje optrekken, net een jaar geweest. Als er iets is dat m'n stemming omhoog haalt dan is zij het welquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan vind ik die mensen raar.
South park is leuk.
ik vind kinder-en babyspeelgoed leuk. knisperboekjes
Echt hoor, als, je zulke dingen niet meer leuk mag vinden. wat is het leven dan saai.
En ik ben heel oud dus a,, ik net zelfs nog leuk vind mogen jullie dat ook
Ik ga eens naar bed. Heb gewoon zitten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |