3 stappen vooruit, 1 kleine terug zeggen ze toch altijd. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Dipje is vervelend maar hoort er wel bij. Komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was
Goed zo! Altijd eerst aan jezelf denken, ook al is dat niet altijd zo makkelijk gedaan al gezegd.quote:
Mijn libido is al jaren schommeld door me verleden... als nog minder word tja kan bijna niet minder geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Mooi! Iets om naar uit te kijken, het opgeblazen gevoel de echte buikpijn wel steeds minder, kokhalzen nog niet echt en dat is erg irritant als je in de zorg werkt (vieze geurtjes normaal te doen en nu meteen kokhalzen)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg..

Succes, gewoon nog even kort doorbijten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;
Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.
Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.
Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).
Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.

Oke, er word dus ff veel van je gevraagd! Maar je kunt het! Doe wat je moet doen en laat vallen wat je kan missen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;
Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.
Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.
Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).
Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.

Niet een persoonlijk bedoelde vraag, maar wat merk je zoal als je in zo'n dip(je) zit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was

Zit er dan op zn minst wel een stijgende lijn in?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:16 schreef Detroit het volgende:
Gisteren met mijn collega's geborreld en gegeten vanwege mijn afscheid daar na bijna 2,5 jaar daar werken. Met mijn favoriete ex-collega onder het genot van whisky aan het eind van de avond nog staan filosoferen over de zin en onzin van het leven, maar bloody hell, wat voelde ik me weer even depressief. Gawd.
Ik denk dat ik voor mezelf toch de conclusie moet trekken dat ik nog depressief ben...

Ow maar dat is toch een makkie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Purplesparks het volgende:
Angst de mogelijk last post te gaan maken per ongeluk. Dan moet ik het vervolgtopic openen en dat doe ik dan al te traag en ook nog eens verkeerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |