Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef wonderer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo's_belt
Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zitquote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedruktDe app is ook al naar de knoppen
Hendig sjiek tochquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zit
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goedquote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had altijd van die anti-transpirant deo, maar ik merk dat ie m'n shirts helemaal aan gort helpenDat poeder.
Ik vond het al geen fijne site, maar het is nu nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Maar die vind ik niet lekker ruikenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goed
Echt he?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ik liep al de hele dag zo rondquote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Peter het volgende:
Blotebuikenweer afgelopen weekend op het strand.
Maar dat zoek ik nou juist nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Is hetzelfde als bij de hetero parship hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Wellicht is een psychiater al een beter ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geld betalen om met mensen te praten. Ik kan dan net zo goed een psycholoog bezoeken.
Ik kan de medicatie inmiddels wel gebruiken ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht is een psychiater al een beter idee
De Peteroloog?quote:
Waren wij dan pioniers?quote:
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Hee, ik zie opeens wel een lichtpuntje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Neenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren wij dan pioniers?
Gaan we gewoon daar ook op t forum zitten
Het antwoord is: Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.
Hoe oud word je?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, wat wil je? Ik ben deze week jarig.
Oh nee, da's nog te doenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas 37 hoor. Dus nog echt niet oud.
Nee nog nietquote:Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Ang3l, had je deze link hier al eens geplaatst?
Dan heb je het gewoon niet over jezelf, maar over de productie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietIk mag het niet meer zo vaak over mezelf hebben hier
Nee in-der-daad niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietIk mag het niet meer zo vaak over mezelf hebben hier
O zo geheel onpartijdig en zo? Als in "Ik heb gehoord dat RENT weer in Nederland wordt opgevoerd, in Eindhoven! Wie gaat er allemaal heen?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon niet over jezelf, maar over de productie.
Ach ga kindjes pesten in de zomervakantie jijquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ga kindjes pesten in de zomervakantie jij
Mij zul je daar in ieder geval niet vinden... Musicalsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo geheel onpartijdig en zo? Als in "Ik heb gehoord dat RENT weer in Nederland wordt opgevoerd, in Eindhoven! Wie gaat er allemaal heen?"
De ene musical =/= de andere musicalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Mij zul je daar in ieder geval niet vinden... Musicals
Cats heeft een verhaal?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene musical =/= de andere musical
Mij moet je ook niet naar zoete dingen laten gaan of stompzinnige verhalen als Cats
Nee, daarom dusquote:
Dat zal best, maar ik hou er niet van, sowieso ga ik eigenlijk nooit naar een theater. Nou ja, ik heb er een tijdje gewerkt ooit, maar nooit een voorstelling bekeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene musical =/= de andere musical
Mij moet je ook niet naar zoete dingen laten gaan of stompzinnige verhalen als Cats
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:op Hazes ?
Uiteindelijk stond iedereen te lallen.
op Hazes ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe altijd gewoon meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt 3 man de herentoilet ingesleurd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
1 maar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt 3 man de herentoilet ingesleurd?
Ik vind t toch altijd riskante dingen, die bedrijfsborrels. Ik prent me dan ook maar altijd in m'n hoofd "Steeph, je bent nog aan het werk". Ik zal ook nooit veel drinken op dat soort dingen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Drinken kan, maar je moet de dag erna niet van je collega's horen dat je de stagiaire hebt uit staan wonen op de dansvloerquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t toch altijd riskante dingen, die bedrijfsborrels. Ik prent me dan ook maar altijd in m'n hoofd "Steeph, je bent nog aan het werk". Ik zal ook nooit veel drinken op dat soort dingen.
Daarom ook meenemen naar de toiletten of de garderobe! Duh!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drinken kan, maar je moet de dag erna niet van je collega's horen dat je de stagiaire hebt uit staan wonen op de dansvloer
En dan betrapt worden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom ook meenemen naar de toiletten of de garderobe! Duh!
Ach ik was onderweg naar huis en kwam een student tegen. Blijkbaar is dat gezien door horecapersoneel die buiten stonden te roken en nu is het welbekende lopende vuurtje aan het branden. Het is komkommertijd, mensen willen even iets anders dan hun eigen saaie leven.quote:
Wat is het toch soms vervelend als mensen als een soort sociale parasieten hun tengels in je eigen kei leuke leven slaan i.p.v. zelf een leuk levenm te krijgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik was onderweg naar huis en kwam een student tegen. Blijkbaar is dat gezien door horecapersoneel die buiten stonden te roken en nu is het welbekende lopende vuurtje aan het branden. Het is komkommertijd, mensen willen even iets anders dan hun eigen saaie leven.
Ik sta al regelmatig me mijn ogen te rollen als ik de campingverhalen hoor, of dat ze een cruise gemaakt hebben. Het verhaal is al boring, laat staan de vakantie zelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is het toch soms vervelend als mensen als een soort sociale parasieten hun tengels in je eigen kei leuke leven slaan i.p.v. zelf een leuk levenm te krijgenThe burden of being fabulous!
Voor sommigen zal dat de kick zijn gok ik zoquote:
Ik riskeer dat liever niet met mijn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor sommigen zal dat de kick zijn gok ik zo
Nee ik ook niet!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik riskeer dat liever niet met mijn werk
Oh zoals een tweetal dat op de openingsdag van IKEA Hengelo betrapt is tijdens het afsluitende feest. In een bed op de showroomquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Er gaan overal al genoeg verhalen rond over mensen die zich niet konden gedragen of inhouden op bedrijfsfeestjes, daar hoef ik e rniet 1 van te zijn
Mannen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh zoals een tweetal dat op de openingsdag van IKEA Hengelo betrapt is tijdens het afsluitende feest. In een bed op de showroom
Nee man/vrouwquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen?Of gewoon een ranzig heterostelletje?
Bij ons is het een broeinest van nichten, als je in het weekend al wat gedaan heb in je vrije tijd hoor je dat op maandag terug. Stelletje wijven zijn het soms.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Er gaan overal al genoeg verhalen rond over mensen die zich niet konden gedragen of inhouden op bedrijfsfeestjes, daar hoef ik e rniet 1 van te zijn
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://meesterbart.tumblr.com
Is dat bartjebart?
Ik werk in het basisonderwijs in Twentequote:Meester Bart werkt op een middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer. De uitspraken die zijn leerlingen doen verzamelt hij op deze Tumblr.
En jij hebt geen baard.quote:
Alleen als ik me een tijdje niet geschoren heb (zoals in een vakantiequote:
Oww...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Ik werk in het basisonderwijs in Twente
Daar gaat je fantasiequote:
Ik begin het te leren, geloof ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bitch!
Ik heb veel fantasieën, maar niet over meester Bart of de kinderen in zijn klas.
Bi? En"hetero" zegt niet zo veel, zie Ang3l.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:32 schreef Cosmo. het volgende:
Hij heeft een vriendin en komt niet over als een.
Het lijkt wat minder... eh... provocatief?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:06 schreef wonderer het volgende:
https://plus.google.com/p(...)hkey=CJvGwrbW176AywE
Weer es wat anders dan Amsterdam...
Het was nog echt een protestmars, niet een carnaval. En welke vind je leuk dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt wat minder... eh... provocatief?
Wel een leuke jongen op de foto's gevonden
Op de kleine foto in het overzicht leek ie best leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was nog echt een protestmars, niet een carnaval. En welke vind je leuk dan?
Oh, editWelke niet dan?
Op de grote vind ik hem ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de kleine foto in het overzicht leek ie best leuk
https://plus.google.com/p(...)07024242409003882529
Overdosis testosteron.quote:
Nee niet mijn typequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de grote vind ik hem ook niet te versmaden
[..]
Overdosis testosteron.
Ja, www.gay.nl/clv en hij is de ex van een vriend van me.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nu ook begonnen aan The Great British Bake Off, daar zitten wel een bovengemiddeld aantal nichtjes in..
En Rutger van Heel Holland Bakt wat vinden jullie daar van?
[ afbeelding ]
Do you think he was born for royalty?
Hij is verpleger, maar dat wil nog niets zeggen
Ohquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
[..]
Ja, www.gay.nl/clv en hij is de ex van een vriend van me.
Met een vriendin?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik zou toch zweren dat hij een keer recept had getest met zijn vriendin of hoe hij het ook zei. Oh well
Overdosis testosteron wordt omgezet in oestrogeen.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat als sommigen echt van die nellie queens zijn
goed aangevoeld dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
[..]
Ja, www.gay.nl/clv en hij is de ex van een vriend van me.
Die sla ik dan weer overquote:Op zondag 21 juli 2013 11:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Al die homo's op een kluitje.
Ik ga morgen wel naar Tilburg.
Verschil is: open vlakte vs straatjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:00 schreef Vlarp het volgende:
Nou, gisteren was het anders ook al goed warm, dus Milkshake zal echt niet minder "vochtig" geweest zijn.
Ik word van geen van beide echt blijquote:
Ja hallo, dat is cash voro Amserdam, de tourist. En als die dat willen... tja.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef Vlarp het volgende:
En in Amsterdam struikel je over de wiet rokende toeristen.
Ik met de pride ook jaquote:Maar goed, over 2 weken ben ik er wel weer hoor.
Als je als stad bij toeristen eigenlijk alleen nog maar bekend staat om de wiet en hoeren dan hoef je daar niet heel trots op te zijn denk ikquote:Op maandag 22 juli 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, dat is cash voro Amserdam, de tourist. En als die dat willen... tja.
Er waren gisteren ook weedburgers
Ach, het staat wel een beetje voor de "vrijheid" in Nederland.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je als stad bij toeristen eigenlijk alleen nog maar bekend staat om de wiet en hoeren dan hoef je daar niet heel trots op te zijn denk ik.
Het nieuwe bijzondere is er gewoon af wellichtquote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, ik zal ook wel meer last hebben gekregen van het Rotterdam tegen Amsterdam gevoel. Maar ik vond Amsterdam een jaar of 12 terug (toen ik er nog stapte als schattig jong homotje) nog een stuk leuker.
Klopt! Mensen die er nu komen wonen hebben geld en denken dat ze daarmee ook dat het hun stad is omdat ze een hoge hypotheek hebben. Ze willen wel de stad, maar niet de leuke dingen. Festivals en dingen die een stad leuk en spontaan maken mogen opeens niet meer aangezien ze er overlast van hebben. Laten we hopen dat niet elke stad zo gaat worden. Dat zou vreselijk zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het nieuwe bijzondere is er gewoon af wellicht
Ik heb verder niks tegen de stad, alleen tegen een hoop van de mensen die de hun ego hebben aangepast aan grootte van de stad. Ik vermaak me er op zich nog wel, maar de "galns" is er wel een beetje vanaf.
Rotterdam ben ik qua uitgaan niet zo vaak geweest, maar dat is qua "gevoel" al niet echt mijn soort stad. Heb ook t idee dat er veel minder te doen is, maar dat kan aan mij liggen dat ik 't gewoon nietw eet. Motel Mozaique vind ik op zich wel leuk
Ja, in de binnenstad gaan wonen en dan klagen als een feestje in het weekend tot na 0:00 doorgata buitenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt! Mensen die er nu komen wonen hebben geld en denken dat ze daarmee ook dat het hun stad is omdat ze een hoge hypotheek hebben. Ze willen wel de stad, maar niet de leuke dingen. Festivals en dingen die een stad leuk en spontaan maken mogen opeens niet meer aangezien ze er overlast van hebben. Laten we hopen dat niet elke stad zo gaat worden. Dat zou vreselijk zijn.
Het is niet gek om te denken dat met een aantal jaar een ding zoals Milkshake niet meer mag aangezien dat aantasting is van woongenot of zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, in de binnenstad gaan wonen en dan klagen als een feestje in het weekend tot na 0:00 doorgata buitenGa er dan gvd niet wonen! En het is niet eens ieder weekend zo
En als een gemeente daar dan gehoor aan geeft krijg je een mooie uitgebluste bende.
Zelfs bij een terrein als Westergas niet? Dan is al een beetje uit de stad.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is niet gek om te denken dat met een aantal jaar een ding zoals Milkshake niet meer mag aangezien dat aantasting is van woongenot of zo.
Dat zal het ook zijn, ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het nieuwe bijzondere is er gewoon af wellicht
In Rotterdam moet je heel erg de plekjes weten te vinden. Maar bijv. Oude Binnenweg, Oude Haven zijn erg leuk. En stappen kan prima in het centrum zolang je dat graftakke Stadhuisplein maar links laat liggenquote:Rotterdam ben ik qua uitgaan niet zo vaak geweest, maar dat is qua "gevoel" al niet echt mijn soort stad. Heb ook t idee dat er veel minder te doen is, maar dat kan aan mij liggen dat ik 't gewoon nietw eet. Motel Mozaique vind ik op zich wel leuk
Dat is stappen. Ik bedoel meer qua events, feestjes en dergelijke.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn, ja.
[..]
In Rotterdam moet je heel erg de plekjes weten te vinden. Maar bijv. Oude Binnenweg, Oude Haven zijn erg leuk. En stappen kan prima in het centrum zolang je dat graftakke Stadhuisplein maar links laat liggen.
Oh, Aboumagniet heeft hier in Rotterdam ook al zoveel leuke festivals en evenementen de nek omgedraaid omdat er een beetje overlast was, of omdat er op 400.000 bezoekers twee vechtpartijtjes waren. Lijkt er ook op dat burgemeesters een beetje bang zijn geworden de laatste jaren.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt! Mensen die er nu komen wonen hebben geld en denken dat ze daarmee ook dat het hun stad is omdat ze een hoge hypotheek hebben. Ze willen wel de stad, maar niet de leuke dingen. Festivals en dingen die een stad leuk en spontaan maken mogen opeens niet meer aangezien ze er overlast van hebben. Laten we hopen dat niet elke stad zo gaat worden. Dat zou vreselijk zijn.
Ik woon hier 100 meter van een groot jazzpodium (wat ook regelmatig buiten een podium heeft) en er zit een openluchttheater daar weer boven. Ja, dat hoor ik wel eens. En ik hoor ook wel eens herrie vanuit de stad. Zit ik echt niet mee, ben zelf in het centrum gaan wonen, en ik vind het nog fijn ookquote:Op maandag 22 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, in de binnenstad gaan wonen en dan klagen als een feestje in het weekend tot na 0:00 doorgata buitenGa er dan gvd niet wonen! En het is niet eens ieder weekend zo
En als een gemeente daar dan gehoor aan geeft krijg je een mooie uitgebluste bende.
In Eindhoven lijken er, vooral met de opkomst Strijp S, juist steeds meer dingen georganiseerd te worden. De betonnen lampjesstad komt eindelijk een beetje tot leven. Maar we hebben natuurlijk met de Technische Universiteit een beetje suffige studenten en met de langste kroegenstraat van Europa een heel ander soort uitgaansvolk dat niet gewend is entree voor feesten en zo te betalen. Sowieso kom ik nog amper op stratumseindquote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, Aboumagniet heeft hier in Rotterdam ook al zoveel leuke festivals en evenementen de nek omgedraaid omdat er een beetje overlast was, of omdat er op 400.000 bezoekers twee vechtpartijtjes waren. Lijkt er ook op dat burgemeesters een beetje bang zijn geworden de laatste jaren.
O ja, er komt de laatste jaren gelukkig wel weer leven in de brouwerij. Factory 010 (oude Maassilo) heeft erg leuke dingen, Corso doet het goed met veel verschillende feesten, Thalia Lounge is goed te doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is stappen. Ik bedoel meer qua events, feestjes en dergelijke.
Oude haven ken ik wel want m'n vriendin woone op de mariniersweg.
Had haar trouwfeest in villa kakelbont
Ik ookquote:
Ja precies, dat kun je verwachten als je er gaat wonen. Ik woon ook in t centrum achter ene kroegenstraat en dat hoor je wel eens. En PSV stadion hoor je ook op een heldere dag (steeds minder, want ze winnen natuurlijk niet zoveelquote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon hier 100 meter van een groot jazzpodium (wat ook regelmatig buiten een podium heeft) en er zit een openluchttheater daar weer boven. Ja, dat hoor ik wel eens. En ik hoor ook wel eens herrie vanuit de stad. Zit ik echt niet mee, ben zelf in het centrum gaan wonen, en ik vind het nog fijn ook.
Ik laat mij geheel over aan Dick, want die wordt die dag 40 en neemt me mee op sleeptouw. Maar ik gok dat dat er wel inzit ja!quote:
Eindhoven is volgens mij ook gewoon volop in ontwikkeling. Sorry voor de vergelijking, maar in Rotterdam gebeurt dat ook. Hier dan weer niet dankzij de gemeente, maar we hebben een hele creatieve gemeenschap die het saaiige zat is hier en zelf aan het organiseren gaat.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven lijken er, vooral met de opkomst Strijp S, juist steeds meer dingen georganiseerd te worden. De betonnen lampjesstad komt eindelijk een beetje tot leven. Maar we hebben natuurlijk met de Technische Universiteit een beetje suffige studenten en met de langste kroegenstraat van Europa een heel ander soort uitgaansvolk dat niet gewend is entree voor feesten en zo te betalen. Sowieso kom ik nog amper op stratumseind
Ik zei al dat t waarschijnlijk dingen zijn waar ik dan geen weet van heb, op Mozaique naquote:Op maandag 22 juli 2013 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eindhoven is volgens mij ook gewoon volop in ontwikkeling. Sorry voor de vergelijking, maar in Rotterdam gebeurt dat ook. Hier dan weer niet dankzij de gemeente, maar we hebben een hele creatieve gemeenschap die het saaiige zat is hier en zelf aan het organiseren gaat.
Stratum (soms). Strijp S (klokgebouw, Area 51, Ketelhuis etc). Strijp R (Piet Hein Eek). Sectie C. Plaza Futura.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef Vlarp het volgende:
Ja, zo ken ik ook niks leuks in Eindhoven.
Op de Effenaar na.
Die was ook alleen maar leuk vanwege die grote groep Eindhovenarenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Laten we het eens over Nuenen hebben, want dáár gebeurt het, vorige week was hier bijvoorbeeld nog kermis
Dan neem ik jou op sleeptouw, zoals jij mij op sleeptouw neemt op Lowlands?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat mij geheel over aan Dick, want die wordt die dag 40 en neemt me mee op sleeptouw. Maar ik gok dat dat er wel inzit ja!
Jepquote:Op maandag 22 juli 2013 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan neem ik jou op sleeptouw, zoals jij mij op sleeptouw neemt op Lowlands?
vind je dat niet leuk dan?quote:
What are you insinuating?quote:
Misschien met je waaiers meenemen en zo. Fris met Friso!quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een liefde heb ik toch voor Friso, ik ga me zo direct in de door mij zo slecht te verdragen hitte storten, jawel ik ben een bikkel.
Stickeren op Roze maandag
Jullie hebben nu ook een links watje.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, Aboumagniet heeft hier in Rotterdam ook al zoveel leuke festivals en evenementen de nek omgedraaid omdat er een beetje overlast was, of omdat er op 400.000 bezoekers twee vechtpartijtjes waren. Lijkt er ook op dat burgemeesters een beetje bang zijn geworden de laatste jaren.
jammer alleen dat jullie geen stickers mee hadden genomenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Lenny en ik waren gisteren ook HEEL friso op Milkshake
Die plakten toch niet op de ingeoliede lijvenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer alleen dat jullie geen stickers mee hadden genomen
Mijn lijf plakt op het moment wel, zonder olie; een of andere onverlaat heeft hier het raam open gezet waardoor het binnen warm is gewordenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die plakten toch niet op de ingeoliede lijven
Shirt uit, shirt uit, shirt uit!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Mijn lijf plakt op het moment wel, zonder olie; een of andere onverlaat heeft hier het raam open gezet waardoor het binnen warm is geworden
quote:
Na...doe maar niet. Die jongens hebben het hier al moeilijk genoeg met hun ik-rammel-van-de-honger-dan...quote:
Ik las vandaag een post op facebook, van een jongen die vandaag nog glitters in zijn getrimde schaamhaar had na Milkshakequote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gisteren een heel stuk zonder shirt gefietst. Allemaal vliegjes in mijn borsthaar
Qua werk heb ik echt wel mazzel, zit in bijna het koelste stuk van de afdeling. Maar het blijft behoorlijk warm.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:51 schreef Yoppie het volgende:
Hier hebben we topkoeling ofzo. Maar met deze temperaturen helpt dat ook niet echt. Het koelt tot enkele graden onder de buitentemperatuur. Lekker fris dus bij 32 graden buitentemperatuur
Mitchellquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik las vandaag een post op facebook, van een jongen die vandaag nog glitters in zijn getrimde schaamhaar had na Milkshake
Ik heb geen mazzel met werk en temperaturen, dus ik kan vandaag dat ook alweer meteen naar de huisarts. Hij's fijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Qua werk heb ik echt wel mazzel, zit in bijna het koelste stuk van de afdeling. Maar het blijft behoorlijk warm.
wat heb je?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen mazzel met werk en temperaturen, dus ik kan vandaag dat ook alweer meteen naar de huisarts. Hij's fijn
quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen mazzel met werk en temperaturen, dus ik kan vandaag dat ook alweer meteen naar de huisarts. Hij's fijn
Ik heb nog iemand met een FOK!-shirt rond zien lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
waar waren alle fokkers op de kermis
quote:
Thuis. Had net Milkshake achter de rug, moe, te druk, te warm, ieder jaar hetzelfde, geen zin.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
Keek je in de spiegel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand met een FOK!-shirt rond zien lopen..
Kun je die meldingen niet gewoon uitzetten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja Friso. Ik was toen met een date en die date heeft nu een relatie met een vriend van me zodat ik die kop zeker 4x per week op facebook tegen kom.
Nee die 2 kennen elkaar pas van veel later. Dat ik die date had, was die gozer zelfs nog in een relatie waar ik pas na een tijdje van hoorde. De uitstapjes naar vrienden in Den Haag vielen opeens op hun plaats.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Kun je die meldingen niet gewoon uitzetten dan?
Ik neem aan dat die date tussen jullie dus niet zo geslaagd was of vond je date die vriend van jou meteen al interessanter?
Je hebt mij gezien!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
Een beetje maar? Was je ziek?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt mij gezien!
Ik was alleen een beetje aangeschoten.
Vriend van me werkt er soms. En we hebben er lekker gegeten voor we naar A State of Trance gingen begin dit jaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Keulse Kar is wel een ouwelullentent Vlarpje
Sushi bij Shintori.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Keulse Kar is wel een ouwelullentent Vlarpje
De kabberdoes en de keulse kar?! De namen alleen alquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef Vlarp het volgende:
Rotterdam is fantastisch.
Maar Den Bosch is ook wel leukig hoor. Gezellig naar de Kabberdoes, of de Keulse Kar.
eindelijk? Gaaf, deed het pijn en alles?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een hulle grote vleugel op m'n ribbenkast staan nu
quote:
Gruuuuuuuuuwelijk pijn (toen de buuf de pleisters er af haalde).quote:Op zondag 28 juli 2013 10:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
eindelijk? Gaaf, deed het pijn en alles?
Ik geloof ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wie gaan er zaterdag naar de gaypride?
nee, wij gaan een museumweekend doenquote:
Ja, halloquote:Op zondag 28 juli 2013 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gruuuuuuuuuwelijk pijn (toen de buuf de pleisters er af haalde).
Hij's niet echt
Ikquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
O, oké, ook goedquote:Op zondag 28 juli 2013 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, wij gaan een museumweekend doen
ik moet mijn tijdsbestedingen aan mijn leeftijd aanpassen
kalmpjes aan
ik wordt te oud voor al dat wilde gedoe
Ik moet nog zien of ik ga. Ik ga in ieder geval wel die avond naar het Nieuwe DeLaMar, naar het toneelstuk The Normal Heart. Dus misschien dat ik het combineer.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil daar ook heen...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of ik ga. Ik ga in ieder geval wel die avond naar het Nieuwe DeLaMar, naar het toneelstuk The Normal Heart. Dus misschien dat ik het combineer.
quote:
Ik zag eerst helemaal niet wat er nou mis was aan de video, tot helemaal op 't eind. Ik dacht: die zitten gewoon wat onschuldig te kletsenquote:
Wat is het?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
The Normal Heart.... da's nou wel iets waar Wonderer heen moet
Een toneelstuk. Over aids en homo's en zo. Met hele fijna acteursquote:
Kwart over 23 zoiets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef wonderer het volgende:
Oho... Zaterdag maar kijken of er nog kaarten zijn dan.
Eh... hoe laat is het afgelopen?
Mm, dat red ik wel denk ik.quote:
Vond ik persoonlijk niet de sterkste van het hele stel, maar niet verkeerd.quote:
Het is geen musicalquote:
Oh ik vind em gewoon erg lekk eh leuk om te zienquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond ik persoonlijk niet de sterkste van het hele stel, maar niet verkeerd.
Gay sex episode?quote:
whut.quote:
Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wellicht alleen grappig als je de serie kent.
Ik lig nog anderhalf seizoen achterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wellicht alleen grappig als je de serie kent.
Het is echt de moeite waard om verder te kijken. Het wordt steeds beter, met onverwachte plotwendingen enzo, nieuwe verhaallijnen, karakters die zich ook ontwikkelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig nog anderhalf seizoen achter
Deze heeft niet mijn prioriteit om in te lopen.
Vind 'm wel aaridg, met leuke eye candy, maar niet super.
Wel 't idee dat het na seizoen 1 iets meer op gang begint te komen.
vanaf het moment met dat rare amfibieachtige beest en ik afgehaakt, maar ik moet dus terug zeg je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het is echt de moeite waard om verder te kijken. Het wordt steeds beter, met onverwachte plotwendingen enzo, nieuwe verhaallijnen, karakters die zich ook ontwikkelen.
Dit in tegenstelling tot veel andere series, waar de ene aflevering toch wel erg veel lijkt op de andere aflevering, en de verschillende seizoenen ook niet echt van elkaar afwijken.
Je moet niks!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanaf het moment met dat rare amfibieachtige beest en ik afgehaakt, maar ik moet dus terug zeg je?
Spoilerrrrrsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanaf het moment met dat rare amfibieachtige beest en ik afgehaakt, maar ik moet dus terug zeg je?
dat is echt al meer dan 2 seizoenen geleden hoorquote:
HEUS nie want ik heb die nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is echt al meer dan 2 seizoenen geleden hoor
Ik ben trots. Stolz bin ich!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het gedaan. Ik ben weg bij geepuntenel
Moet t hele land er mee bezig zijn? Het is Amsterdam Canal Pride, niet Dutch Canal Pridequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Peter het volgende:
Valt mij dat als enige op, of is er deze week op TV maar bar weinig aandacht aan homo-emancipatie?
TLC heeft een gay-week met 4 trans-programma's en 2 over gays, volgens mij is dat alles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet t hele land er mee bezig zijn? Het is Amsterdam Canal Pride, niet Dutch Canal Pride
Maar dat wil toch niet zeggen dat de hele Nederlandse media z'n programmering moet stil leggen om daar aandacht aan te schenken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
TLC heeft een gay-week met 4 trans-programma's en 2 over gays, volgens mij is dat alles.
De Pride gaat toch juist om aandacht vragen?
Goh wat ben je lekker passief agressief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:24 schreef Peter het volgende:
Als iedereen het best vindt dat de media de pride negeert, dan prima. kennelijk id de emancipatie al volledig voltooid in NL
Ik heb op nu.nl een artikel gezien. De telegraaf had 2 pagina's vol (die lees ik niet, die lag in t restaurant). Hoezo negeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:24 schreef Peter het volgende:
Als iedereen het best vindt dat de media de pride negeert, dan prima. kennelijk id de emancipatie al volledig voltooid in NL
Mannen in string op een boot maken me ook niet trotser. Een boot van defensie waarop de militairen statig samen salueren naar de mensen op de menigte wel. Of een boot van het COC met een rijzende verhoging en enorme vlag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh wat ben je lekker passief agressief.
Vertel eens waarom JIJ(!) vindt dat er meer aandacht besteedt moet worden aan de pride. En waarom dan ook voornamelijk rond de pride?
Wat bij betreft draagt de pride ook niet bij aan de emancipatie trouwens. En het is echt niet zo dat ik tijdens de pride trotser () ben om homo te zijn dan dat ik dat op andere momenten ben.
Ik vond het verslag van de AVRO ook erg goed en niet stigmatiserendquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen in string op een boot maken me ook niet trotser. Een boot van defensie waarop de militairen statig samen salueren naar de mensen op de menigte wel. Of een boot van het COC met een rijzende verhoging en enorme vlag.
Maar er zijn steeds minder provocerende boten gelukkig, en laten we eerlijk zijn: een beetje hoort het er ook wel bij. Ben alleen blij dat t niet meer de overhand heeft. Die shockeertijd is wel een beetje voorbij denk ik.
Wellicht dat ze er nu, na een aantal jaren rellen, achter zijn gekomen dat carnavalesk en naakt schreeuwen niet de meest handige manier is om acceptatie te bevvorderen. Dat kun je inderdaad zien als "tam". Al maakt het erotische/naakte/provocerende natuurlijk wel een beetje onderdeel uit van de gay cultuur, dus helemaal niet meer vind ik dan ook weer zonde. Vond er nu een mooie balans inzitten. De MisterB boot hoort er ook egwoon tussen vind ik persoonlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:43 schreef wonderer het volgende:
Vond het eigenlijk een beetje tam. Maar wel mooi dat het weer meer activistisch is en minder carnavalesk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |