Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef wonderer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo's_belt
Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zitquote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedruktDe app is ook al naar de knoppen
Hendig sjiek tochquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zit
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goedquote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had altijd van die anti-transpirant deo, maar ik merk dat ie m'n shirts helemaal aan gort helpenDat poeder.
Ik vond het al geen fijne site, maar het is nu nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Maar die vind ik niet lekker ruikenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goed
Echt he?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ik liep al de hele dag zo rondquote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Peter het volgende:
Blotebuikenweer afgelopen weekend op het strand.
Maar dat zoek ik nou juist nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Is hetzelfde als bij de hetero parship hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Wellicht is een psychiater al een beter ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geld betalen om met mensen te praten. Ik kan dan net zo goed een psycholoog bezoeken.
Ik kan de medicatie inmiddels wel gebruiken ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht is een psychiater al een beter idee
De Peteroloog?quote:
Waren wij dan pioniers?quote:
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Hee, ik zie opeens wel een lichtpuntje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Neenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren wij dan pioniers?
Gaan we gewoon daar ook op t forum zitten
Het antwoord is: Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.
Hoe oud word je?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, wat wil je? Ik ben deze week jarig.
Oh nee, da's nog te doenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas 37 hoor. Dus nog echt niet oud.
Nee nog nietquote:Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Ang3l, had je deze link hier al eens geplaatst?
Dan heb je het gewoon niet over jezelf, maar over de productie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietIk mag het niet meer zo vaak over mezelf hebben hier
Nee in-der-daad niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietIk mag het niet meer zo vaak over mezelf hebben hier
O zo geheel onpartijdig en zo? Als in "Ik heb gehoord dat RENT weer in Nederland wordt opgevoerd, in Eindhoven! Wie gaat er allemaal heen?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon niet over jezelf, maar over de productie.
Ach ga kindjes pesten in de zomervakantie jijquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ga kindjes pesten in de zomervakantie jij
Mij zul je daar in ieder geval niet vinden... Musicalsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo geheel onpartijdig en zo? Als in "Ik heb gehoord dat RENT weer in Nederland wordt opgevoerd, in Eindhoven! Wie gaat er allemaal heen?"
De ene musical =/= de andere musicalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Mij zul je daar in ieder geval niet vinden... Musicals
Cats heeft een verhaal?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene musical =/= de andere musical
Mij moet je ook niet naar zoete dingen laten gaan of stompzinnige verhalen als Cats
Nee, daarom dusquote:
Dat zal best, maar ik hou er niet van, sowieso ga ik eigenlijk nooit naar een theater. Nou ja, ik heb er een tijdje gewerkt ooit, maar nooit een voorstelling bekeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene musical =/= de andere musical
Mij moet je ook niet naar zoete dingen laten gaan of stompzinnige verhalen als Cats
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:op Hazes ?
Uiteindelijk stond iedereen te lallen.
op Hazes ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe altijd gewoon meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |