Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef wonderer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo's_belt
Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is dat niet wat iemand een tijdje terug 'cum gutters' noemde?
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zitquote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedruktDe app is ook al naar de knoppen
Hendig sjiek tochquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ach toch leuk om te weten wie 2000km verderop zit
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goedquote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had altijd van die anti-transpirant deo, maar ik merk dat ie m'n shirts helemaal aan gort helpenDat poeder.
Ik vond het al geen fijne site, maar het is nu nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja die zag ik vandaag ook verschijnen op gay.nl. Wat is die site lastig geworden
Maar die vind ik niet lekker ruikenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is ook troep... ik gebruik de nu de black-en white van van Nivea... dan blijven mijn kleren tenminste goed
Echt he?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ik liep al de hele dag zo rondquote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Peter het volgende:
Blotebuikenweer afgelopen weekend op het strand.
Maar dat zoek ik nou juist nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Is hetzelfde als bij de hetero parship hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als homo's een datingsite opzetten, word je bij voorbaat al genaaid.
Wellicht is een psychiater al een beter ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geld betalen om met mensen te praten. Ik kan dan net zo goed een psycholoog bezoeken.
Ik kan de medicatie inmiddels wel gebruiken ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht is een psychiater al een beter idee
De Peteroloog?quote:
Waren wij dan pioniers?quote:
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Hee, ik zie opeens wel een lichtpuntje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al bijna een jaar geen profiel meer
Neenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dat heb je vast gecompenseerd door enkele andere profielen aan te maken?
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren wij dan pioniers?
Gaan we gewoon daar ook op t forum zitten
Het antwoord is: Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De vraag is, wil daar je mede-fokkers tegenkomen op webcamchatdinges.
Hoe oud word je?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, wat wil je? Ik ben deze week jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |