ZOMBIEEEquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.
Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegquote:
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.quote:
Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.
oh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegdus gewoon omwisselen, want ik heb een vaarbewijs, maar iedereen aan boord mag ook sturen
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!![]()
Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lulquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh nice.
Ergens ook wel logisch, als je aan het stuur zit, blik op oneindig, kratje naast je, dan kan het hard gaan.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lul
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.
Is denk ik ook het enige wat ik ooit eens ga proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.
Godver Nijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oke niet het moment maar /care. Mijn jonkodoos > Un's jonkodoos.
[ afbeelding ]
quote:
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is denk ik ook het enige wat ik ooit eens ga proberen.
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ik hem echt uitflip als ik dat alleen ga doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed dan
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik heb geen pijpje, geen grinder én geen wiet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
Heb ik een pijpje & grinder, maar geen wiet
Zo'n geestveruimend middel moet je niet elke week nemen, dat is vragen om problemen...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemen
Wel een grappig kind.
Ik hoef er niet bij te vermelden dat die al een aantal jaar in een gesloten inrichting zit of wel?
Klinkt als een tof wijfiequote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemen
Wel een grappig kind.
Ik hoef er niet bij te vermelden dat die al een aantal jaar in een gesloten inrichting zit of wel?
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed dan
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een grappig kind.
Jij moet sowieso even wachten tot je wat ouder bent, want je maakt gewoon je hersenen kapot terwijl het nog aan het groeien is, NOFI overigens.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ik hem echt uitflip als ik dat alleen ga doen.
Dan weet ik niet wat ik die 6u moet doen en ga ik mezelf helemaal gek maken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |