quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben zelf niet van plan om hem op te roken, dus javind de smaak niet lekker en na een paar poffen ga ik uit automatisme over m'n longen roken en krijg ik ongecontroleerde schijtneigingen :p

Regel jij die?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op een zeilboot kan ook, dat is nog relaxter, heb je ook geen muggen 'n shit

Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..quote:
 )
 )

Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootjequote:

Nee dat gaat niet werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..)

Ouch.quote:

Wajowquote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootje

Dat is echt fuckin nice
 Dat is echt fuckin nice 

Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.quote:

Gruwelijk. I'm in.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.
Oh en geen wiet aan boord, want daar kan de stuurman nare shit van verwachten qua boetes.

Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terugquote:

Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit hequote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blijf maar bij Paddo's, Truffels, Wiet en misschien LSD of Salvia.

hoeveel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terug
Flitsers op de snelweg zijn er niets bij

Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijnquote:

Heb ik ook niet gedaan krijg ik nu petsen van Moir?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he

Nah, 25 liever.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he

Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gramquote:

quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn

damn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gram
Ach, zelfde wel dat de stuurman niet met een flesje pils meer in de hand mag zitten tijdens het varen.

Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn
maargoed 18 enzo

ZOMBIEEEquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.

Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegquote:
 dus gewoon omwisselen, want ik heb een vaarbewijs, maar iedereen aan boord mag ook sturen
 dus gewoon omwisselen, want ik heb een vaarbewijs, maar iedereen aan boord mag ook sturen  

Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.quote:

Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.

oh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegdus gewoon omwisselen, want ik heb een vaarbewijs, maar iedereen aan boord mag ook sturen

quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!
 moest lachen wel.
 moest lachen wel.Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lulquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh nice.
Ergens ook wel logisch, als je aan het stuur zit, blik op oneindig, kratje naast je, dan kan het hard gaan.

quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lul
 duikerspak mee, geen probleem.
 duikerspak mee, geen probleem.  

quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |