noob, dat was de shit man toen ik 15-16 was. Smaatjes op de bil slaan jwz.quote:
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?quote:
Ik heb drie skere joints. Verder helemaal niets.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
Heb ik een pijpje & grinder, maar geen wiet
un srs hap niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?
Een mening is wat anders dan zogenaamd de 'feiten' in iemands strot te duwenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach sowieso heeft iedereen zijn eigen waarheid en is het moeilijk een unbiased persoon te vinden, iedereen wordt wel beinvloed door random shit.
Ander gebruik ben ik het niet mee eens, in beide gevallen gaat het om een serieuze drugsverslaving. Alleen omdat heroïne bij een lagere dosis even schadelijk is als alcohol bij een hogere dosis, maakt het nog geen ander gebruik imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een pijp en pijptabak
Ik pijp gaarne
Verslavingen zijn altijd schadelijk, in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ander gebruik ben ik het niet mee eens, in beide gevallen gaat het om een serieuze drugsverslaving. Alleen omdat heroïne bij een lagere dosis even schadelijk is als alcohol bij een hogere dosis, maakt het nog geen ander gebruik imo.
Maar goed, boeie. Komt er op neer dat ik liever een jointje rook dan een avondje bier drink
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb drie skere joints. Verder helemaal niets.
Tuitnakquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.
hihiquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wiet
Zou tabak stoppen in zo'n wiet pijpje werken?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een pijp en pijptabak
Ik pijp gaarne
Een wat?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.
Sigaar?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wiet
Nee, trekt niet voldoendequote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou tabak stoppen in zo'n wiet pijpje werken?
Doen dan, gewoon genieten manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel zin om hem op te stekenmet een Caol Ila erbij.
Het gaat je goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Typisch het volgende:
nou het was weer een genot om hier te mogen posten, gelukkig was moira er niet om mij weg te jagen.
doag
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Typisch het volgende:
nou het was weer een genot om hier te mogen posten, gelukkig was moira er niet om mij weg te jagen.
doag
Gewoon op een zwoele zomeravond doen, lekker chillen buiten met een vuurtje erbij enzo, boh.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil het eigenlijk voor een speciale gelegenheid bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |