Alcoholquote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
Gewoon allemaal aan de LSD, alcohol, wiet en coke is troep.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker lekker op naar JNG anders, kleuter.
Uh, oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alcoholpast in het rijtje hero, meth, ...
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
LSD kan je geen OD van nemen, en Coke wel. dus coke is slecht.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.
Wtf gast.
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarstequote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.
Zeg dit eens in uvt, je word keihard afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarste
Alles kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.
quote:
Zeggen we toch ook niet, waar heb je ons dat horen zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Jullie hebben allemaal waanbeelden als je zegt dat cocaine totaal geen impact heeft op je lichaam.
Niemand heeft zoiets gezegd hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Jullie hebben allemaal waanbeelden als je zegt dat cocaine totaal geen impact heeft op je lichaam.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11660210
Dat zeg ik nergens en dat bedoelt niemand hier ook. Een beetje kinderachtig om er zo op in te gaan. Maar goed. Steek vooral nog een blowtje op en neem flink wat LSD, ik ben naar buiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Al de hele tijd. Telkens als ik zeg dat het schadelijk is, doe je net alsof ik een 12-jarig kind ben die voorgelogen is door zijn ouders. Ik geloof studies eerder dan een of andere crackhead op een forum.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeggen we toch ook niet, waar heb je ons dat horen zeggen?
Je kunt doodgaan aan cocaïne bij een overdosis, een teveel dus.. Dat het iets langer duurt en meer moeite kost om dood te gaan aan water maakt het nog geen indirecte dood.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
The study involved 16 criteria, including a drug's affects on users' physical and mental health, social harms including crime, "family adversities" and environmental damage, economic costs and "international damage".
Die laatste 3 zijn er dan bijvoorbeeld alleen al vooral bij alcohol omdat het legaal is..De schade van de productie van coke of heroine is niet bekend omdat dat niet geregistreerd is.
[..]
Dat zeg ik nergens en dat bedoelt niemand hier ook. Een beetje kinderachtig om er zo op in te gaan. Maar goed. Steek vooral nog een blowtje op en neem flink wat LSD, ik ben naar buiten.
Nou word ie mooi, beetje mij crackhead noemenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al de hele tijd. Telkens als ik zeg dat het schadelijk is, doe je net alsof ik een 12-jarig kind ben die voorgelogen is door zijn ouders. Ik geloof studies eerder dan een of andere crackhead op een forum.
Waar kwam het ineens vandaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is beter dan niets.
Ik drink alleen eens in de zoveel tijd wat alcohol, dus nee bedankt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]LSD > Paddo's, yeah right.
Gaan jullie maak lekker genieten van lab-made drugs waar de cocaine onpuur is en waar rattengif in (neppe) XTC pillen terwijl ik mijn lekkere wietje of paddenstoeltje gewoon kan plukken in de natuur zonder dat ik eraan dood ga.
Ja maar de LD50 is niet bij iedereen hetzelfde, je kan er ook veel gevoeliger voor zijn. Liever iets waar ik helemaal geen long-term risico's bij een overdosis heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kunt doodgaan aan cocaïne bij een overdosis, een teveel dus.. Dat het iets langer duurt en meer moeite kost om dood te gaan aan water maakt het nog geen indirecte dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |