In elk Spaans/Portugees/Zuid-Amerikaans/Midden-Amerikaans restaurant in de omgeving hangt wel een foto van Gomes met zin vrienden Alex, Farfan, Salcido en noem al die Portugees- en Spaanstalige helden van toen maar op. Gomes zijn beeld van PSV (en zijn wens om terug te keren) hangt nauw samen met die tijd en die spelers. Voor hem zou het ook een domper zijn om terug te keren in een vrijwel compleet Nederlandse selectie.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies. Die man kan beter wegblijven en gewoon een cultheld blijven in Eindhoven.
Jouw mening is gebaseerd op fantasie.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]Stel je voor dat iemand een mening geeft he. Blijf zelf dan ook weg uit het ajaxtopic als je alleen maar hosanna wil horen
Hij heeft wel echt talent. Was toen echt een baasquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In elk Spaans/Portugees/Zuid-Amerikaans/Midden-Amerikaans restaurant in de omgeving hangt wel een foto van Gomes met zin vrienden Alex, Farfan, Salcido en noem al die Portugees- en Spaanstalige helden van toen maar op. Gomes zijn beeld van PSV (en zijn wens om terug te keren) hangt nauw samen met die tijd en die spelers. Voor hem zou het ook een domper zijn om terug te keren in een vrijwel compleet Nederlandse selectie.
Ik zie echt geen meerwaarde van een terugkeer, op geen enkele manier.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is gebaseerd op fantasie.
In dat PSV kwamen zijn specifieke kwaliteiten tot zijn recht. In dit PSV heeft een keeper andere kwaliteiten nodig.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt talent. Was toen echt een baasEnige probleem is zijn salaris denk ik
Ja, met vrienden op Noord. Gingen nog wel meer hier volgens mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:06 schreef Ciscus het volgende:
Gaan hier ook nog mensen naar de afscheidswedstrijd van Van Bommel? Ik neem mijn FC Utrecht- neefje mee :-)
Verder, qua komend seizoen, hoop ik nog op een multifunctionele speler als Holman. Niet perse Holman zelf overigens.
Ik zeg niet dat hij een talent is, maar dat hij talent heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In dat PSV kwamen zijn specifieke kwaliteiten tot zijn recht. In dit PSV heeft een keeper andere kwaliteiten nodig.
En talent? Hij is 32 inmiddels. Dan spreek je niet meer over talent natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34 te oud voor een goede back?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, met vrienden op Noord. Gingen nog wel meer hier volgens mij.
Holman man wegblijven. Zit die niet in Australië trouwens? Toornstra daarentegen
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij een talent is, maar dat hij talent heeftWat voor soort keeper heeft PSV volgens jou nodig dan en waarom voldoet Gomes daar niet daan?
Gomes mag met Zoet strijden om een basisplek. Indien hij die strijd wint, kan Zoet nog heel wat van hem leren. Zo niet, dan is zijn ervaring goed te gebruiken, en zit je ook niet verkeerd wat 2e keeper betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
En daarna een plekkie in de technische staf. Niks mis meequote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
34 te oud voor een goede back?
http://en.wikipedia.org/wiki/Brett_Emerton
Zijn salaris kan psv niet betalen. Al zou psv het net wel kunnen betalen, dan is hij te duur voor de bankquote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gomes mag met Zoet strijden om een basisplek. Indien hij die strijd wint, kan Zoet nog heel wat van hem leren. Zo niet, dan is zijn ervaring goed te gebruiken, en zit je ook niet verkeerd wat 2e keeper betreft.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij een talent is, maar dat hij talent heeftWat voor soort keeper heeft PSV volgens jou nodig dan en waarom voldoet Gomes daar niet daan?
Sowieso een keeper die één op één met een spits voor zich ijzersterk is en die bij dode spelmomenten in staat is om zijn verdedigers neer te zetten en leiding geeft aan de achterhoede. Met onze huidige verdediging moet een keeper dat kunnen. Een keeper van dit PSV moet heersen in de 16 op het moment dat de bal daar met een speler komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gomes kan maar één ding echt heel goed, en dat is ballen uit de tweede lijn tegenhouden. Daarin is hij een meester (ik durf zelfs te beweren absolute wereldtop), maar de overige zaken is hij gewoon een middenmoot keeper. Anders had hij het wel gered buiten PSV.
Butthead denkt weer wat te weten hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zijn salaris kan psv niet betalen. Al zou psv het net wel kunnen betalen, dan is hij te duur voor de bank
Er zijn mensen, binnen en buiten PSV, die garant willen staan voor een deel van zijn salaris. En daarnaast, hij wil zelf graag terug. Dus als hij genoegen neemt met een bedrag onder het 'salarisplafond', gewoon doenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zijn salaris kan psv niet betalen. Al zou psv het net wel kunnen betalen, dan is hij te duur voor de bank
Hier heeft hij wel een punt wat mij betreft. Dat soort bedragen moet je niet uitgeven aan een keeper die je puur op sentiment haalt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Butthead denkt weer wat te weten hoor...
Zoiets zou wel een nieuwe volkswoede ontketenen in Rotterdam.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En daarna een plekkie in de technische staf. Niks mis mee
Ik vond hem altijd in één op één situaties erg sterk. Zoals jij het omschrijft moet een keeper alles kunnen, maar als ze dat kunnen spelen ze niet in Nederlandquote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Sowieso een keeper die één op één met een spits voor zich ijzersterk is en die bij dode spelmomenten in staat is om zijn verdedigers neer te zetten en leiding geeft aan de achterhoede. Met onze huidige verdediging moet een keeper dat kunnen. Een keeper van dit PSV moet heersen in de 16 op het moment dat de bal daar met een speler komt.
Gomes kan maar één ding echt heel goed, en dat is ballen uit de tweede lijn tegenhouden. Daarin is hij een meester (ik durf zelfs te beweren absolute wereldtop), maar de overige zaken is hij gewoon een middenmoot keeper. Anders had hij het wel gered buiten PSV.
Hij discussieert nu normaal mee. Niet zo fel meteen dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Butthead denkt weer wat te weten hoor...
Nog steeds niet, Rik.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:08:21#Rekik ondergaat momenteel medische keuring en is vanmiddag #PSV'er als alles goed verloopt. reageer retweet
Misschien wat probleempjes ala Brumaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog steeds niet, Rik.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:08:21#Rekik ondergaat momenteel medische keuring en is vanmiddag #PSV'er als alles goed verloopt. reageer retweet
Één op één maakte hij juist de grootste fouten. Met zijn reflexen heeft hij veel punten binnengehaald.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd in één op één situaties erg sterk. Zoals jij het omschrijft moet een keeper alles kunnen, maar als ze dat kunnen spelen ze niet in Nederland
Hij zal sowieso tegen gaan vallen. De verwachtingen zijn wel giga hoog. Kijk ook hoe hij ontvangen werd toen hij een wedstrijdje kwam kijken. Zie hem trouwens ook geen salaris onder het salarisplafond (1mio?) aannemen. Verdient nu 3x zoveel volgens mijquote:Op maandag 8 juli 2013 18:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er zijn mensen, binnen en buiten PSV, die garant willen staan voor een deel van zijn salaris. En daarnaast, hij wil zelf graag terug. Dus als hij genoegen neemt met een bedrag onder het 'salarisplafond', gewoon doen
Tyton was bij Roda ook super goed. Wilde hem we naar Ajax hebben, maar is toch enigzins tegengevallen bij psv.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Één op één maakte hij juist de grootste fouten. Met zijn reflexen heeft hij veel punten binnengehaald.
Tyton (in zijn Roda tijd) had de reflexen van Gomes, maar was ook één op één een meester. Was in potentie een betere keeper dan Gomes en van een niveau dat best een paar jaar bij PSV kon blijven.
Natuurlijk gaan keepers die alles kunnen weg uit Nederland, maar dat geldt ook voor spitsen, verdedigers en middenvelders. Toch zijn er genoeg die wel een paar jaar met die kwaliteiten hier spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |