Komt door haar stand alles wordt opgevouwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vieze voeten zou niet geven/10
Van iemand die een voetenfetisj heeft had ik niet verwacht dat hij zulke vieze voeten in de OP zou plaatsen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben ooit van school gehaald omdat de leraar te breed was
Wanneer gaan we gymmeet zetten? Proef trainen bij DavidLloy met groepje, kunnen we gelijk zwemmen/sauna/turkse stoombad pakken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha die mascotte hahaah ik doe
Mee zie je haha die mascotte zie je?
kk skerequote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer gaan we gymmeet zetten? Proef trainen bij DavidLloy met groepje, kunnen we gelijk zwemmen/sauna/turkse stoombad pakken.
http://www.davidlloyd.nl/nl/promotions/proef
goed idee! Ik heb volgende week vakansiee.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer gaan we gymmeet zetten? Proef trainen bij DavidLloy met groepje, kunnen we gelijk zwemmen/sauna/turkse stoombad pakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n oude gym.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kleine moeite voor mij, rij gelijk door na mijn werkquote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed idee! Ik heb volgende week vakansiee.
Basisscholen hebben toch al vakantie ?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed idee! Ik heb volgende week vakansiee.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja daaag kutjes ik ben volgende week naar griekenland
Ik heb in die sauna... Oh wacht.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat "gegevens"invullen kunnen we gelijk ter plekken doen. Je kan gewoon je fok profiel invullen, ze controleren nooitervaringsdeskundige jwtz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuri en Fanta is tog ook turk ?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Erg veel overbehaarde Turkse mannen gezien? Ik nml ook.
ahahahah...so truequote:Op maandag 8 juli 2013 17:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Erg veel overbehaarde Turkse mannen gezien? Ik nml ook.
dan moet je ethanolic hebben; die is alphaquote:
Ik heb al een alpha in mijn bed liggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dan moet je ethanolic hebben; die is alpha
ANWB?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Cake man ga eens wat nuttigs doen. Zoals een geelblauw voertuig koppen.
Doodsverwensing mag niet, altijd weer die allochtone ze kunnen niet normaal praten gelijk scheldequote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Cake man ga eens wat nuttigs doen. Zoals een geelblauw voertuig koppen.
is goed oglum...quote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
kleine moeite voor mij, rij gelijk door na mijn werk
Problem? U want tissue for ur issue?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:06 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Doodsverwensing mag niet, altijd weer die allochtone ze kunnen niet normaal praten gelijk schelde
Dit. Van de hijgers die per se bij de club willen horen en dan van die kansloze misplaatste opmerkingen maken die de big boys wel leuk zouden vinden. Ook typisch dat er weer op mij precies wordt gehaat, vind wel geinig.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef JackieBrown het volgende:
Echt he, mensen die nonstop genegeerd worden en de hint nog niet snappen
jij vreet de hele dag cake?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:06 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Doodsverwensing mag niet, altijd weer die allochtone ze kunnen niet normaal praten gelijk schelde
Haha nee johquote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
Waar in Griekenland ga je heen Jackie? Cherso?
als je niet komt he..quote:
ja tog want je moet af en toe ook genietequote:
heb nu al zin in van die zieke griekse schotels met vlees manquote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dacht dat ze een trein bedoelde.
Ja Jackie, Kerkyra weer, eind augustus.
Sowieso is Grieks eten bereid door ekte Grieken honderd keer lekkerder dan die slappe hapjes die je hier in elke shoarmazaak kunt krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb nu al zin in van die zieke griekse schotels met vlees man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |