Je had wind mee gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef BEFEM het volgende:
Abcoude - Amsterdam
Ben blij dat ik niet start
M'n ploeggenootje stuurt een wherry... Wij hebben vanochtend vroeg getraind, toen waaide het wel hard maar was het tenminste wel droogquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef BEFEM het volgende:
Abcoude - Amsterdam
Ben blij dat ik niet start
Tijdens de race natuurlijk !! Ideaal om je PR te verbeteren.quote:
Volgend jaar misschien, ben niet echt in vorm momenteelquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdens de race natuurlijk !! Ideaal om je PR te verbeteren.
Inmiddels heeft iedereen het gehaald vandaag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien, ben niet echt in vorm momenteel![]()
Zit er wel weer aan te denken om de kruikenrace te starten, op de ergo tenminste. Wil ik wel mijn PR verbeteren dus moet ik gaan trainen de komende tijd!
Waarom wil jij altijd alleen maar ergoenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien, ben niet echt in vorm momenteel![]()
Zit er wel weer aan te denken om de kruikenrace te starten, op de ergo tenminste. Wil ik wel mijn PR verbeteren dus moet ik gaan trainen de komende tijd!
Ik heb gisteren nog geroeidquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd alleen maar ergoen
Volgens m'n ploeggenootje was ze door haar regenbroek heen natgeworden...quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Inmiddels heeft iedereen het gehaald vandaag.
het scheen toch best ruig te zijn na de aankomst waar je altijd een uurtje moest wachtenwant ik hoorde dat de cafe eigenaarwaar men normaal verbleef al die kleddernatte roeiers niet wilde binnen laten en men in de regen moest wachten.
NIce, hoe hadden jullie dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef pullup het volgende:
En soms blijk je iets te ver te zijn gegaan en dan loopt je bootje vol
[ afbeelding ]
Ik was deze keer niet de schuldigequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:58 schreef Virmes het volgende:
[..]
NIce, hoe hadden jullie dat voor elkaar gekregen?
Je kan Ajax 1 wel zeggen maar normaler is 'het eerste van Ajax' of gewoon 'Ajax'. Ajax 1 is een term, ondanks dat het zo op ajax.nl staat, die eigenlijk nooit gebruikt wordtquote:Je gaat je bijna afvragen wanneer Sven Kramer een keer in de boot stapt, of Ajax 1
Leuk idee!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef BEFEM het volgende:
Oja het lijkt me leuk als iedereen zijn of haar doelen opstelt voor het nieuwe jaar. [ afbeelding ]
1: Heel blijven
2: Mix 2x winnen
3: Onder de 7.00 gaan op de ergo als ik normaal kan blijven trainen
Vervelend zeg. Maar klinkt wel als iets ernstigs als je een halve dag van te voren moet cancelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:22 schreef Sjobber het volgende:
Tot zover de Tromp in de V2x. Partner smsde rond 0:30 dat hij ivm omstandigheden niet meer kon! Had er wel zin in, boot liep en zouden rond de 15.4km/u komen. Nu dus maar even last minute vervanging zoeken
Dat is er nooit op de Tromp volgens mij. Zie dat er nog wel 2 andere clubboten waren van aardig vergelijkbaar niveau als jullie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:05 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Maar klinkt wel als iets ernstigs als je een halve dag van te voren moet cancelen.
Ik zit nog lekker thuis want wij starten rond half 5 pas. Net voor het donker binnen
(Geen D4+ clubveld dus we starten tegen tweede/derdejaars wedstrijdroeiers. Hoezo kansloos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |