bans mogen niet besproken worden op het forum togquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden op het forum tog![]()
quote:
komen vaak discussie door. En de mods nemen nou eenmaal de beslissing. Heb je er iets over te zeggen, mail naar forum@fok.nlquote:
Last van diarreequote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Help me even met een smoes verzinnen waarom ik niet naar een BBQ kan
Gewoon gaan, een BBQ is super lekker en gezelligquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Omdat vlees en bier en gezelligheidquote:
Je hebt een date met een of andere Aron.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Heb ik me al eens voorgesteld aan jou? Dacht ik wel. Maar jij komt hier niet zo vaak. Kom je vanaf nu vaker ?quote:
Ja ik kom hier af en toe, zit af en toe in KSC maar 9 van de 10 keer in GRTDOJWquote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik me al eens voorgesteld aan jou? Dacht ik wel. Maar jij komt hier niet zo vaak. Kom je vanaf nu vaker ?
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klasquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gewoon gaan, een BBQ is super lekker en gezellig
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klas
ze wilden mij in eerste instantie nieteens erbij hebben omdat ik een andere opleiding ga doen dus dan niet meer bij de klas zou horenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweest![]()
Waarom zou je uberhaupt afmelden, gewoon niet gaan en zeggen dat je geen zin hadquote:Op maandag 8 juli 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ze wilden mij in eerste instantie nieteens erbij hebben omdat ik een andere opleiding ga doen dus dan niet meer bij de klas zou horen
Ik ook niet. Echt tyf op met je mentordingenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweest![]()
Lol... je bent ziekquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klas
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echt tyf op met je mentordingen
Is wel zo netjes hèquote:Op maandag 8 juli 2013 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt afmelden, gewoon niet gaan en zeggen dat je geen zin had
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echt tyf op met je mentordingen
Ga niet, bel af en zeg dat je geen zin hebt, gewoon je cohones laten zienquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is wel zo netjes hè
En dit is niet door school georganiseerd, gewoon door een klasgenootje zelf. Iedereen moet drank en/of vleesch enzo meenemen. Maar ik mag die lui gewoon niet
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef Dearest het volgende:
Heb trouwens al een smoes, dat m'n oma d'r verjaardag eigenlijk gister zou zijn maar toen moest ze op bezoek in 't ziekenhuis bij d'r zus dus die is nu vanavondLame I know.
Maar dudes ik ben even Monopoly doen met m'n broertje
IS toch leuk, Monopoly!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef Dearest het volgende:
Heb trouwens al een smoes, dat m'n oma d'r verjaardag eigenlijk gister zou zijn maar toen moest ze op bezoek in 't ziekenhuis bij d'r zus dus die is nu vanavondLame I know.
Maar dudes ik ben even Monopoly doen met m'n broertje
huh bol.com?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb net verf gehaald. De kleur is meer zo:
[ afbeelding ]
Bol verkoopt ook verf. Ik zocht gewoon op google. We hebben namelijk mengverfquote:
damn, ze verkopen dus ECHT allesquote:Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bol verkoopt ook verf. Ik zocht gewoon op google. We hebben namelijk mengverfdus die kleur vind je sowieso niet online. En dat was het goedkoopst
Hij moet domeinnaam nu richting mijn server gooien. Dan moet ik nog een paar kleine dingetjes regelen..quote:
Nice, ik kan niet wachtenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij moet domeinnaam nu richting mijn server gooien. Dan moet ik nog een paar kleine dingetjes regelen..
Dus ik gok uiterlijk morgenavond
Iemand met wie ik zaterdag zuivel moest vullen heette Mona, op een gegeven moment moesten we ook toetjes vullen.. Vond ze niet leukquote:Op maandag 8 juli 2013 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
de appel en kwarktaart yoghurt van monagodverdomme
Duurt dat zo lang danquote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij moet domeinnaam nu richting mijn server gooien. Dan moet ik nog een paar kleine dingetjes regelen..
Dus ik gok uiterlijk morgenavond
Het duurt maximaal 24 uur voor die wijzigingen er door heen zijn.quote:
Hoe heet de domeinnaam?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het duurt maximaal 24 uur voor die wijzigingen er door heen zijn.
Hij moet namelijk langs alle DNS servers over de hele wereld de wijziging bekend maken.. En dat duurt even
http://ishetaltijdvoormijnnachteitje.nu/quote:
Wow dat zijn er veelquote:Op maandag 8 juli 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het duurt maximaal 24 uur voor die wijzigingen er door heen zijn.
Hij moet namelijk langs alle DNS servers over de hele wereld de wijziging bekend maken.. En dat duurt even
De website doet het gewoon?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://ishetaltijdvoormijnnachteitje.nu/
Ik zie net dat de wijzigingen er bij mij al doorheen zijn.. Maar kan even duren voor die bij andere er doorheen zijn.
Ja,quote:
true truequote:Op maandag 8 juli 2013 14:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja,
Maar je ziet toch nog niet een "Ja" of "Nee" staan?
wanneer ga je haar vullen danquote:Op maandag 8 juli 2013 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand met wie ik zaterdag zuivel moest vullen heette Mona, op een gegeven moment moesten we ook toetjes vullen.. Vond ze niet leuk
duizend. maar ik betaal zelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel schoolboeken, maarja. Studiegeld betalen mijn ouders nog, iig dit jaarWat kost die vavo eigenlijk?
dat is dan nog te overzien, vorig jaar ook al zelf betaald?quote:
nopeequote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is dan nog te overzien, vorig jaar ook al zelf betaald?
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand mij aansporen om actie te ondernemen, ik moet nog dingen doen vandaag
maar 5:59 is nog wel 's nachts toch? niet 4:59?quote:
neeheequote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar 5:59 is nog wel 's nachts toch? niet 4:59?
Dan liegt Wikipediaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
0:00-04:59 is nacht
05:00-11:59 is ochtend
12:00-17:59 is middag
18:00-23:59 is avond
Thanks for thatquote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
0:00-04:59 is nacht
05:00-11:59 is ochtend
12:00-17:59 is middag
18:00-23:59 is avond
is 5u toch? of zit ik foutquote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks for that
Ik zou de ochtend een uur later laten beginnen trouwens
Dan sta ik op zaterdag altijd 's nachts opquote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks for that
Ik zou de ochtend een uur later laten beginnen trouwens
Ik ben trots op je manquote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan sta ik op zaterdag altijd 's nachts op
Nou, heb nu wel zin in vakantie eigenlijkquote:
Ik ook, maar dat staat nou niet echt ingeplandquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, heb nu wel zin in vakantie eigenlijk
Oh dear. Moet je veel werken in je vakantie?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat staat nou niet echt ingepland
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
http://ishetaltijdvoormijnnachteitje.nu/dev/
Alleen nog even advertenties regelen
30 uur per weekquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear. Moet je veel werken in je vakantie?
Dat is wel okay danquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 uur per week
Maar wel chille dagen hoor, veel middagen van 5-6 uur
Ik kan uitslapen en 's avonds nog ergens heenquote:
Geniaal hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
Dan doe je het goed. En wanneer je werkt kun je ook geen geld uitgeven dus het is goedkoper om te werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan uitslapen en 's avonds nog ergens heen
Vanaf wanneer is het wel tijd voor het nachteitje?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
Geld uitgeven gebeurt welquote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan doe je het goed. En wanneer je werkt kun je ook geen geld uitgeven dus het is goedkoper om te werken
Na 00:00 is het nacht toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is het wel tijd voor het nachteitje?
Dat is een mooi bedrag voor een oude PCquote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld uitgeven gebeurt welMaar mijn oude PC heb ik verkocht, dus vandeweek komt er nog 400 euro binnenvallen
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is het wel tijd voor het nachteitje?
1 2 3 | <?php if ( $hour >= 0 && $hour < 6 ); ?> |
O, wist ik veelquote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar spatie nam het eitje altijd rond 01:00
Je moet gewoon de h niet uitsprekenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
Met dank aan met geweldige Engelse uitspraak spreek ik 'hour' nogsteeds uit als hoer
Dat je de H uitspreekt vind ik al bijzonder en verder lijkt het meer op Frans bij jou danquote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
Met dank aan met geweldige Engelse uitspraak spreek ik 'hour' nogsteeds uit als hoer
Gewoon 'au-wer'quote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
Zit wel zo'n SSD in en een aantal dingen zijn maar 1,5 jaar oudquote:Op maandag 8 juli 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een mooi bedrag voor een oude PC
Dat mag ook wel voor die centen toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit wel zo'n SSD in en een aantal dingen zijn maar 1,5 jaar oud
Dat zou ik zelf niet zo snel kopen zonderquote:
Ja, hier ook. Het is hier nog warmer dan in Nederland helaasquote:
KAN NIET. IK GA EIEREN KOPEN EN OP DE STOEP BAKKEN IK ZWEEERquote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Het is hier nog warmer dan in Nederland helaas
Sofje![]()
WOLAHquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
KAN NIET. IK GA EIEREN KOPEN EN OP DE STOEP BAKKEN IK ZWEEER
Nou, laat het je smakenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had een minder legale er op, en als ik dat er op laat is het in principe heling. Maar hij vond het dus niet erg, ''Mijn broertje regelt wel iets''.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo snel kopen zonder![]()
Er staat niks op, als je hem aan zet geeft ie aan dat je er een boot-cd in moet doenquote:
Fair enough en hij zet waarschijnlijk eenzelfde versie erop terug dusquote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een minder legale er op, en als ik dat er op laat is het in principe heling. Maar hij vond het dus niet erg, ''Mijn broertje regelt wel iets''.
Ik vind helemaal mooi
Heb de de 25/26e nog vrij?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit wel zo'n SSD in en een aantal dingen zijn maar 1,5 jaar oud
26ste vrijquote:
En die verkocht je voor 400?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat niks op, als je hem aan zet geeft ie aan dat je er een boot-cd in moet doen
Jup. Is een goed ding hoor. Core i5 2500K, 8GB RAM, nog een prima videokaart die Battlefield 3 voluit trekt en een 128GB SSDquote:
Niet als je ze niet goed kooktquote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf david, doe dat er niet bij, eieren zijn fucking gezond!
Ik ben beide dagen vrijquote:Op maandag 8 juli 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
26ste vrij25ste moet ik tot half 9 werken
![]()
Jammer dat dat snachts niet kan!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Free salmonella for everyone!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je ze niet goed kookt
quote:
Ik hoop nog iemand voor die avond te regelen, dan ben ik 6 uur vrijquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Het is te heet om te zonnen, 35 graden in mijn tuin
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf david, doe dat er niet bij, eieren zijn fucking gezond!
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je ze niet goed kookt
Deze Nee is juist mooi!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik maak even een paint van een Nee.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond misschien![]()
Ben je nu boos?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
HALLON
Even hard een potje Monopoly verloren
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maak er nog een paar, mag jij de leukste uitkiezen.
Dankzij jou wordt je broertje nu een echte zakenman.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
HALLON
Even hard een potje Monopoly verloren
Boefjequote:Op maandag 8 juli 2013 15:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ging expres verliezen.Had geen zin meer.
Ik kom hier zo af en toe eens kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Met welke nieuweling heb ik het genoegen?
JAquote:
Hoe oud ben je en waar woon je ergens en misschien hoe je heetquote:Op maandag 8 juli 2013 15:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kom hier zo af en toe eens kijken![]()
wat wil je weten?
Nick, 25 jaar uit Roosendaal..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar woon je ergens en misschien hoe je heetAls je het wil vertellen hoor
Huhhhhh Timmmmm woont daar toch ook?quote:
Wie is Timquote:Op maandag 8 juli 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huhhhhh Timmmmm woont daar toch ook?
Waarom lust jij geen hollands voerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, je moet het alleen verdienen.
quote:
quote:
DM danquote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden op het forum!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:09 schreef RuckTape het volgende:
Ik moest vandaag even naar de stad om een universele notebookadapter te kopen. Ik had besloten om de afstand van maar liefst 16 kilometer naar de stad te overbruggen met mijn trouwe fiets, het was lekker weer dus waarom niet.
Eenmaal op de terugweg begon ik dorst te krijgen, ik ben de eerste de beste supermarkt ingelopen om een blikje (koude) cola te kopen alvorens ik weer op mijn fiets zou stappen. Als een kind zo blij stapte ik weer op mijn fiets om met volle teugen te genieten van ijskoude cola.![]()
Eenmaal onderweg was het blikje al snel leeg en mieterde ik het blikje nonchalant in de bosjes zonder na te denken, gewoon zomaar. Bij thuiskomst realiseerde ik dat ik mijn cola blikje nog weg moest gooien, maar waar de fuck is dat blikje gebleven? Opeens realiseerde ik mij dat ik mij als een viese asociale tokkie heb gedragen tijdens het fietsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst in mijn 20 jarig bestaan heb ik iets "zomaar" weg gemieterd, ik heb er serieus zoveel spijt van dat ik zelfs nog overweeg terug te fietsen om dat blikje op de juiste manier te deponeren.
Ik loop nu al de hele dag met een semi-kutgevoel rond omdat mijn ouders onlangs nog tegen mij hebben gezegd dat ik mij altijd netjes gedragen heb en dat zij blij zijn dat ik nog nooit afval op straat heb laten liggen, iets wat zij heel erg kunnen waarderen als (te) nette ouders.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Omdat het te mooi weer is om te FOK!ken
mooi weerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maar de meeste Nederlanders vinden dat niet!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
mooi weerschei uit man ik haat die hitte
Liever dit dan die pokke regen, gladde wegen en sneeuw en shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
mooi weerschei uit man ik haat die hitte
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Liever dit dan die pokke regen, gladde wegen en sneeuw en shit.
vind ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Liever dit dan die pokke regen, gladde wegen en sneeuw en shit.
Muh nigguh, met jou kan ik praten.quote:
ja tochquote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Muh nigguh, met jou kan ik praten.
O, dan ben ik vergeetachtig bezigquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jawel hoor, misschien omdat ik mijn UI weer heb veranderd
Voor jou misschien, zoveel volg ik er niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, er is elke dag nieuwe manga
Ik heb eigenlijk ook alleen maar op e woensdag, donderdag, vrijdag en zondag een nieuwequote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voor jou misschien, zoveel volg ik er niet.Eigenlijk alleen Naruto en Bleach momenteel, moet nog 71 episodes One Piece kijken voor ik aan de manga begin.
Minamoto-kun Monogatariquote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook alleen maar op e woensdag, donderdag, vrijdag en zondag een nieuwe
Ik moet meer manga's gaan lezen dus.
Minamoto-kun Monogatari Mangaquote:
Minamoto-kun is maar 9 pagina's per week, erg toffe shit.quote:
HAHAHAHHAquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Minamoto-kun Monogatari Manga
Summary:
Minamoto-kun has a face pretty enough to make people think he's a girl. Because of his face, he was bullied by the girls in middle school who were jealous of his face. He developed a fear of women due to the trauma and he ended up attending a high school for boys. Just as he enters college and makes a promise to himself to overcome the trauma of his past, his father remarries and asks him to move out of the house. His father arranges him to live with his aunt (Minamoto-kun's father's younger sister) for the time being. She is an extremely beautiful woman who is also a non-tenured professor at his college. When he arrives at her apartment, she shows him her breasts and tells him that he will be her "guinea pig" in her reverse Hikari Genji project.
Klinkt raar
Ik denk dat ik The world god only knows ga lezen, daar heb ik de anime wel van gezien.
Nee want er komen bepaalde stukken in die niet op tv uitgezonden mogen worden denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHAHHA
oh god is hier ook een anime van die moet ik zien
ik moet nog steeds clannad afkijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee want er komen bepaalde stukken in die niet op tv uitgezonden mogen worden denk ik.
http://www.batoto.net/com(...)kun-monogatari-r1653
Ik heb 1 aflevering gezien van Clannad, het lijkt me maar saai.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik moet nog steeds clannad afkijkenik keek 14 episodes op 1 dag en ik moet er nu nog maar 9 maar ik kan mezelf er niet meer toe zetten
Groot verschil, het is meer ecchi denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
Oh ik kijk bij google images. Lijkt toch eerder hentai dan ecchi
Maar ik denk dat ik hem wel ga lezen hihi
Clannad, ik heb als een klein meisje moeten huilen om ~After Story~, zo'n sneu verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik moet nog steeds clannad afkijkenik keek 14 episodes op 1 dag en ik moet er nu nog maar 9 maar ik kan mezelf er niet meer toe zetten
Vergeleken met die Minamoto-kun Monogatari shit wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien van Clannad, het lijkt me maar saai.
Ja precies ik kijk alleen maar heel Clannad omdat ik de After Story wil zien hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Groot verschil, het is meer ecchi denk ik.
[..]
Clannad, ik heb als een klein meisje moeten huilen om ~After Story~, zo'n sneu verhaal.
>Clannad NIET gezien hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien van Clannad, het lijkt me maar saai.
Ik heb nergens nog bij moeten janken hoor en ik ben al over de helftquote:Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Clannad NIET gezien hebben.
Misschien maar goed ook, je gaat er flink wat tissues doorjagen.
Ik houd eigenlijk wel van sad stories, maar maar het lijkt me saai, en dan lukt het me niet om er in te komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Clannad NIET gezien hebben.
Misschien maar goed ook, je gaat er flink wat tissues doorjagen.
Beste romcom die ik heb gezien denk ik, maar ik denk dat we dit soort gesprekken beter in het animetopic kunnen houden.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond Toradora! wel goed, jullie die gezien?
Die heb ik na 2 afleveringen opgegeven, vond 'm best kut. Maar veel mensen vinden 'm goed dus misschien nog een keer kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond Toradora! wel goed, jullie die gezien?
Eigenlijk wel, maar daar is het zo stil en in JNG mag in principe alles tochquote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beste romcom die ik heb gezien denk ik, maar ik denk dat we dit soort gesprekken beter in het animetopic kunnen houden.
Correct.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar daar is het zo stil en in JNG mag in principe alles toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |