quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef Frishe het volgende:
Beter in de bosjes dan in de water. Dan krijg je boet als ze die blik gaan vinden. Is moeilijk
''Zo iesj natoerr!''quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef Frishe het volgende:
Beter in de bosjes dan in de water. Dan krijg je boet als ze die blik gaan vinden. Is moeilijk
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je kunt het goedmaken door het eerste het beste blikje dat je vindt in een afvalbak te gooien, dan wel mee naar huis te nemen.
Je bent een naar ventje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:02 schreef Kesefkesef het volgende:
Als ik afval op de grond gooi ga ik 't altijd helemaal onder tuffen, vervolgens wacht ik achter een bosje totdat iemand het probeert op te rapen en dan lach ik die persoon kk hard uit
ha ha goed id mattiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:02 schreef Kesefkesef het volgende:
Als ik afval op de grond gooi ga ik 't altijd helemaal onder tuffen, vervolgens wacht ik achter een bosje totdat iemand het probeert op te rapen en dan lach ik die persoon kk hard uit
Wollah, deze man snaptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef penny-wise het volgende:
Ik begrijp die paupers die dat doen niet.
Van die mensen die dan gezellig het bos in gaan en onderweg een blikje drinken meenemen.
Maar als het leeg is dan is het plotseling te lastig om mee terug te nemen en dan flikkeren ze het maar in het bos....
Als je het vol meeneemt, dan kan je het toch ook leeg mee terugnemen tot je een prullenbak tegenkomt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |