bans mogen niet besproken worden op het forum togquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden op het forum tog![]()
quote:
komen vaak discussie door. En de mods nemen nou eenmaal de beslissing. Heb je er iets over te zeggen, mail naar forum@fok.nlquote:
Last van diarreequote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Help me even met een smoes verzinnen waarom ik niet naar een BBQ kan
Gewoon gaan, een BBQ is super lekker en gezelligquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Omdat vlees en bier en gezelligheidquote:
Je hebt een date met een of andere Aron.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
Heb ik me al eens voorgesteld aan jou? Dacht ik wel. Maar jij komt hier niet zo vaak. Kom je vanaf nu vaker ?quote:
Ja ik kom hier af en toe, zit af en toe in KSC maar 9 van de 10 keer in GRTDOJWquote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik me al eens voorgesteld aan jou? Dacht ik wel. Maar jij komt hier niet zo vaak. Kom je vanaf nu vaker ?
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klasquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gewoon gaan, een BBQ is super lekker en gezellig
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klas
ze wilden mij in eerste instantie nieteens erbij hebben omdat ik een andere opleiding ga doen dus dan niet meer bij de klas zou horenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweest![]()
Waarom zou je uberhaupt afmelden, gewoon niet gaan en zeggen dat je geen zin hadquote:Op maandag 8 juli 2013 14:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ze wilden mij in eerste instantie nieteens erbij hebben omdat ik een andere opleiding ga doen dus dan niet meer bij de klas zou horen
Ik ook niet. Echt tyf op met je mentordingenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben in 6 jaar vwo nog nooit naar 1 klassenuitje geweest![]()
Lol... je bent ziekquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is niet gezellig, is mijn irritante kut klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |