SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dames, lekker biertje er bij.
Is er van dat tokkievolk dat keihard hun muziek opzet
Ik loop er heen en zeg dat ze het zachter moeten zetten. zijn het spaanse of whatever en doen ze alsof ze het niet snappen.dus toen zelf de muziek maar zachter gezet.
als ik weer lig gaat de muziek even later weer zo hard. Je ziet iedereen ergelijk kijken maar niemand die ze erop aan durft te spreken. ik loop er weer heen en toen begonnen ze gelijk stoer te doen. Met ze allen ervoor staan, in dat rare taaltje dingen roepen en duwen. Uiteraard niemand die je komt helpen.
Toen zijn we net als deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dames maar verhuist.
liggen we daar net 5 minuten komen er een stel negers aan die keihard hun muziek op gaan zetten. TS word link, loopt erheen en vraagt vriendelijk: mag hij zachter? we hebben er last van.
Neger zet hem iets zachter maar niet genoeg naar mijn zin. dat leverde wat discussie op en uiteindelijk zijn we weer verhuist.
klacht: tokkie volk dat zich niet kan gedragen op het strand.
klacht: tokkie volk dat geen geld heeft voor oordopjes
klacht: iedereen ergert zich en niemand durft er wat van te zeggen.
klacht: de trein uit gezet worden als zo'n mongool zelfs in de stilte coupe zijn grafmuziek opzet.
klachten lijken me duidelijk.
excuus aan de taalnaziblijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
nee helemaal niet, veel goed bij mij:quote:
o sorry, verkeerd vermeld. zijn vriendin was er ook bij.quote:
Stevigere top 40 muziek? Dat is allemaal slappe commerciële troep joh.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
nee helemaal niet, veel goed bij mij:
stevigere top 40 muziek als het moet.
maar anders, hardcore, hardstyle, of zelfs hard/shock rock. (rammstein, marilyn manson)
dit is altijd van dat buitenlandse tokkievolk dat hun rap muziek moet draaien.
jawel, gewoon zachtjes op kleine box zodat wij het kunnen horen en ze er 50 meter verder geen last van hebben.quote:
Excuses aanvaard.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
nee helemaal niet, veel goed bij mij:
stevigere top 40 muziek als het moet.
maar anders, hardcore, hardstyle, of zelfs hard/shock rock. (rammstein, marilyn manson)
dit is altijd van dat buitenlandse tokkievolk dat hun rap muziek moet draaien.
inderdaad, maar de meerderheid luisterd dat nou eenmaal en dan ben ik ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Stevigere top 40 muziek? Dat is allemaal slappe commerciële troep joh.
TS is de enige tokkie in dit verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef Nobody2.0 het volgende:
dat tokkievolk dat keihard hun muziek opzet
Met ze allen
Toen zijn we maar verhuist.
TS word link
zijn we weer verhuist.
tokkie volk
iemand beoordelen op muzieksmaakquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]____________________________________________________!
alsof jij mensen durft aan te spreken met je wolvenshirt en kaki driekwartbroek
waarom rust?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
In een zonnig weekend naar Zandvoort gaan voor je rust is dan ook wel een tikkeltje naïef, TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. asociaal.
en dan het soort mensen en soort muziek die dat doet
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
Dit ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die naar een openbaar strand gaan in Nederland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |