Moet je Counter strike source hebben en ja er is gewoon veel custom contentquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:25 schreef maurisioo het volgende:
En hoe werkt dat garry's mod eigenlijk? Als ik een server wil joinen moet ik eerst een half uur wachten tot alles gedownload is, en daarna krijg ik allemaal errors en een error boven m'n hoofd enzo.
Heb CS:S maar lijkt raar te werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet je Counter strike source hebben en ja er is gewoon veel custom content
Probeer die server van plex eens te joinen, gmod is niet een standaard plug and play spel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb CS:S maar lijkt raar te werken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef maurisioo het volgende:
Is half life 2 leuk? kost nu iets van 2 euro.
CS:S in steam > Properties > Local content > Verify Game Cache.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb CS:S maar lijkt raar te werken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
welke kneus heeft zombie pigman aangevallen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
yup, had nog wat spullen van iemand gevonden
Helemaal mee isquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef tuut-chips het volgende:
Mensen die eens en is door elkaar halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat eens er gebeurt wat je niet is normaal kunt doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef tuut-chips het volgende:
Mensen die eens en is door elkaar halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Too slow!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat eens er gebeurt wat je niet is normaal kunt doen?
kan je niet vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
laat iemand even helpen, wil hier een pic droppen:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |