Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nuquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
Aah dan is het goed !quote:Op maandag 8 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nu/
Af en toequote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Dat is SWAG YOLO etcquote:
Waarheidquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe
Tot dat je je bedenkt dat het eigenlijk best een kutwerk was
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Ga naar een stadquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Moet je niet tussen de boeren gaan wonen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.Sommige kanten zijn leuk, maar at the end of the day blijft het geestdodend kutwerk
Ben ik nog op tijd straks?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
BBQtje als het goed is vandaag in huis in de tuin.
True, vaak genoeg gedaan ookquote:Op maandag 8 juli 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |