quote:
quote:
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "quote:
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rooktquote:
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraagquote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Buiten moeten roken in je eigen huis.
Buiten roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die rook in je neus krijgen en dan moet IK verplaatsen terwijl ZIJ wilt rokenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rookt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "" werd gebruikt
Precies.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraag![]()
.
Highrollah gentleman stylo toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies.
Overigens wil ik graag weten wat jij nou precies verstond onder je baas bij de pizzeria flink de waarheid zeggen, wat was er gebeurd dan?
Oh ook echt. Baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ja maar ja ik was fakking boos en gefrustreerd. Nergens werk, en hij gaf nergensquote:
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrechtquote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenZo zou ik ook brood en kassa doen om zoveel mogelijk uren te draaien maar toen was kassa opeens vol
.
Toen heeft het wel een paar weken geduurd voordat ik meer uren erbij kreeg maarja, nog steeds geen kassa ofzo.
Figuurlijk hoop ik toch héquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |