PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Hmm, misschien ook maar een gold silver hybrid maken voor Kazim. Met silvers kan ik niks leuks verzinnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eergisteren begon het met dit:
[ afbeelding ]
Kazim en Burak doen het prima, Belhanda en de verdediging ook, maar de CAM's waren vrij matig..vooral met El Arabi kon ik he-le-maal niets. Toen een beetje gaan puzzelen en nu is het een Frans/Ligue 1 team geworden met Turkse spitsen
IF Menez en Lacazette op CAM en double Sissoko value op CDM
Hij is fucking goed. Scoorde net tegen mij uit een kopduel die hij van won MOTM Ivanovic. Boy him now.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook maar een gold silver hybrid maken voor Kazim. Met silvers kan ik niks leuks verzinnen.
Burak goed?
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij is fucking goed. Scoorde net tegen mij uit een kopduel die hij van won MOTM Ivanovic. Boy him now.
Hij is echt sterk..Thad werd er helemaal gek vanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook maar een gold silver hybrid maken voor Kazim. Met silvers kan ik niks leuks verzinnen.
Burak goed?
4th of Julyquote:Op maandag 8 juli 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
Tim, waarom hebben we deze week o.a. geen Burn Notice?
Duur grapje. Of bedoel je yield?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef pascal08 het volgende:
Een ROI van 52%. PotS is trots op me denk ik.
Djuricic heeft goede wf enzo, en anders moet ik weer een Liga Portugesa CAM op links en die zijn kut. En Mickeyquote:Op maandag 8 juli 2013 01:35 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Waarom niet Duricic op RAM en dan Lazovic op CF?
1 STAR WEAK FOOT FTW!!11!!!1!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 01:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Djuricic heeft goede wf enzo, en anders moet ik weer een Liga Portugesa CAM op links en die zijn kut. En Mickey
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
Morgen maar weer verder kijken, ben nu bij S3E12.
Ik ben ook bezig.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werkt toch?
Ik wil nu ook een team met Burak.
Jammer dat dit net niet past.
[ afbeelding ]
Gewoon Sneijder eruit.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werkt toch?
[ afbeelding ]
TOTS Inan.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werkt toch?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig.
[ afbeelding ]
Het is een begin...
Mareval LB, Kaboul LCB. Of transfer Diakitequote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mareval LB, Kaboul LCB. Of transfer Diakite
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk mijn nieuwe team..steeds als M. Sissoko scoort is het spannend wie het is en weet ik het pas na de wedstrijd [ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat er eentje niet kan schieten en de ander wel
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan dus.
Best cool om je teampje met zo'n bewegend .gifje te posten.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan dus.
Best cool om je teampje met zo'n bewegend .gifje te posten.![]()
Gündogan - Götze of Gündogan - Reus.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan is 'ie nog last. Ik moet een triple link CDM-CAM hebben uit de Bundesliga.
Ik zag 'm gisteren gaan voor een belachelijk bedrag. Ik dacht toen nog: jezus, die zal balen.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:12 schreef Shygirl18 het volgende:
Ze hebben hem gepricefixt
[ afbeelding ]
TOTY Reus op linksquote:Op maandag 8 juli 2013 02:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, dan nog niet natuurlijk.
[ afbeelding ]
4-4-1-1 speelt echt heerlijk als je op CF een eigenlijke spits hebt staan. Cazorla lijkt me niet heel erg geschikt...quote:Op maandag 8 juli 2013 02:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team lijkt me ook wel tof. Weet alleen niet of 4-4-1-1 een fijne formatie is.
IF Sahin CAMquote:Op maandag 8 juli 2013 02:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, dan nog niet natuurlijk.
[ afbeelding ]
Of een Reus op LM?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Sahin CAM![]()
Best leuke stats, maar wel erg traag.
Cazorla heeft wel redelijke stats met degelijke finishing. Hij is natuurlijk wel een beetje zwak maar ik denk dat ik hem toch ga proberen. Als het niet werkt dan kom ik bij je terugquote:Op maandag 8 juli 2013 02:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-4-1-1 speelt echt heerlijk als je op CF een eigenlijke spits hebt staan. Cazorla lijkt me niet heel erg geschikt...
Op CM één aanvallendere en één heel verdedigende(type mikel).
Je LB en RB komen niet zo heel veel op, dus je CB's HOEVEN niet snel te zijn(kan natuurlijk wel, maar strength is nog belangrijker). Je LM en RM moeten kunnen crossen, als je naar binnen trekt, loop je alles dicht(daar heb je dus wel goede spelers voor gekozen).
Heb je hier misschien wat aan?
Ja werd ook al genoemd door Lindgren.quote:
Ja idd, 58 defendingquote:
59 pace.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja werd ook al genoemd door Lindgren.![]()
Is ook een optie. Sahin is wel leuk omdat je dan de Turkse link hebt tussen je Bundesliga deel en je Turkse liga. Maar kan me voorstellen dat Pascal daar icm FUT geen zin in heeft
Vind je die zo goed?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Dark Knight Rises kijken voor de 3e keer
Ik vond The Dark Knight Rises ook wel tof hoor maar inderdaad. TDK vond ik ook een stukje tofferquote:
Tijdje terug al gezien maar vond hem niet zo heel bijzonder. We zielig voor die man natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik vond The Dark Knight Rises ook wel tof hoor maar inderdaad. TDK vond ik ook een stukje toffer![]()
Je moet trouwens Jagten kijken. Goede film.
Ah, kwestie van smaak I guess. De film pakte mij wel goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Tijdje terug al gezien maar vond hem niet zo heel bijzonder. We zielig voor die man natuurlijk.
Fearlessquote:Op maandag 8 juli 2013 02:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ah, kwestie van smaak I guess. De film pakte mij wel goed.
Heb jij nog aanraders voor films verder?
Sleepless in Seattle.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel tof. Thanks. Trouwens, Kokuhaku is ook een goede film, mocht je die nog niet gezien hebben.quote:
Stand Up Guys (met Pacino, Walken en Arkinquote:Op maandag 8 juli 2013 02:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Stand Up Guys aan mijn lijstje toegevoegd. Kill The Irishman was iddquote:Op maandag 8 juli 2013 02:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stand Up Guys (met Pacino, Walken en Arkin)
Seven Psychopaths
Glengarry Glen Ross
Kill The Irishman
4 topfilms die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Haha nu je het zegt... Alan Arkin speelt ook in 2 van de 4 films...quote:Op maandag 8 juli 2013 02:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Stand Up Guys aan mijn lijstje toegevoegd. Kill The Irishman was idd![]()
Ben jij een Christopher Walken fan ofzo?Geweldige acteur natuurlijk maar in drie van die films die je opnoemt speelt die gozer
Lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 06:08 schreef Toefjes het volgende:
2 weken geleden nog 210 K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik die Barzagli kocht met die re-release was ie 100k, nu 120k ofzo... Op de Xbox was ie trouwens 200k en nu 270k.quote:Op maandag 8 juli 2013 06:08 schreef Toefjes het volgende:
2 weken geleden nog 210 K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat ik m voor dit bedrag kon verkopen, voordat ik ging slapen stonden er nog best wel wat onder de 300K te koop. Ben er nu 4 kwijt. Nog 2 Vidals en 2 Lahms te gaan. Misschien hou ik wel 1 Vidal om nog een serie A team te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toen ik die Barzagli kocht met die re-release was ie 100k, nu 120k ofzo... Op de Xbox was ie trouwens 200k en nu 270k.
Als zijn NIF al zo goed is weet ik niet wat ik van de SIF moet verwachten..quote:Op maandag 8 juli 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik mijn Tevez na 300+ wedstrijden trouwe dienst eens ga inwisselen. Iemand ervaring met SIF Suarez?
Gewoon niet te veel van verwachten, dat is de valkuil van iedere IF/SIF.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als zijn NIF al zo goed is weet ik niet wat ik van de SIF moet verwachten..
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:48 schreef TBakkert het volgende:
Goedemorgen.
Dat op tijd naar bed gaan, voelt best goed. Nu ben ik eindelijk eens een beetje op tijd wakker.
quote:
Maar dat is dus juist de valkuil bij veel IF'squote:Op maandag 8 juli 2013 08:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als zijn NIF al zo goed is weet ik niet wat ik van de SIF moet verwachten..
quote:
Dat is wel goed om te horen, ik was ook 2 daagjes niet aanwezig omdat sociale werkzaamheden maar kreeg geen appquote:Op maandag 8 juli 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik had 1 dag niet gepost en ik kreeg een appje dat mensen bezorgd waren
Ik denk dat ik teveel fok
![]()
Maar was een paar dagen in minder goede doen, nu gaat het weer iets beter
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat is dus juist de valkuil bij veel IF's
Wat Tbakkert zegt dus
Ik ga voortaan in de gaten houden of je nog wel post. En bij 24 uur niet ga ik een Amber alert laten doenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te horen, ik was ook 2 daagjes niet aanwezig omdat sociale werkzaamheden maar kreeg geen app
Ik weet mijn plaats wel weer.
Ik ben 4 dagen niet geweest. Toen ik sherlock gebruikte om mijn naam te zoeken, bleek dat mensen mijn afwezigheid wel lekker vondenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te horen, ik was ook 2 daagjes niet aanwezig omdat sociale werkzaamheden maar kreeg geen app
Ambert alertquote:Op maandag 8 juli 2013 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voortaan in de gaten houden of je nog wel post. En bij 24 uur niet ga ik een Amber alert laten doen
Geheel terecht dit.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen niet geweest. Toen ik sherlock gebruikte om mijn naam te zoeken, bleek dat mensen mijn afwezigheid wel lekker vonden
Volgens mij is dat een random teamnaam, en zijn er dus vele Palermo's in dit spel.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:55 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand van jullie hoe hoog ene Palermo AC staat qua trade profit op de PS3? Als ik een beetje zo'n position change method bekijk. (CAM > CM), dan heeft hij van bijvoorbeeld Kagawa alle kaartjes in 4-3-3 voor een bepaald bedrag en als je daar onder gaat zitten, dan koopt hij hem op.
Oh, okee.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een random teamnaam, en zijn er dus vele Palermo's in dit spel.
Ohquote:Op maandag 8 juli 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een random teamnaam, en zijn er dus vele Palermo's in dit spel.
Vind ik bij zulke spelers juist niet, maar t'is maar net wat je zelf vind.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat is dus juist de valkuil bij veel IF's
Wat Tbakkert zegt dus
Chickies hosselenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:58 schreef TBakkert het volgende:
Nu we het toch over afwezigen hebben, waar is El-Blanchito?
Laat ik de proef maar eens op de som nemen...ik vind Suarez eigenlijk maar een vervelend mannetje, maar zijn stats zijn wel echt goed. En als ik er tegen speel, heb ik het heel vaak lastig tegen hem.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind ik bij zulke spelers juist niet, maar t'is maar net wat je zelf vind.
Nee, verre van dat. Ze weten nog niet eens wat ik heb. Volgende week moet een scan uitsluitsel gevenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:57 schreef v0lt026 het volgende:
Mogguhhhhhhhhh
Toef weer helemaal beter trouwens?
Tjonge jongeeequote:Op maandag 8 juli 2013 09:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, verre van dat. Ze weten nog niet eens wat ik heb. Volgende week moet een scan uitsluitsel geven
Slim als je het mij vraagtquote:Op maandag 8 juli 2013 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik de proef maar eens op de som nemen...ik vind Suarez eigenlijk maar een vervelend mannetje, maar zijn stats zijn wel echt goed. En als ik er tegen speel, heb ik het heel vaak lastig tegen hem.
Ja, ik ben er flink geirriteerd van inmiddelsquote:
Dus je hebt in ieder geval genoeg tijd om te traden en te spelen. Dat is dan weer het voordeelquote:Op maandag 8 juli 2013 09:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben er flink geirriteerd van inmiddelsmaar goed, kan het wel rustig aan doen, ik werk maar 3 uurtjes per dag vooralsnog
Ja, traden gaat geweldigquote:Op maandag 8 juli 2013 09:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dus je hebt in ieder geval genoeg tijd om te traden en te spelen. Dat is dan weer het voordeel
ImageShack werkt niet goed op FOK!quote:
Dat komt omdat ik Toefjes wel op whatsapp heb en jou niet. En we missen jou gewoon minder snelquote:Op maandag 8 juli 2013 08:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is toch wel echt heel erg om te zeggen hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik Toefjes wel op whatsapp heb en jou niet. En we missen jou gewoon minder snel![]()
Ik heb alleen mijn boi fuszy op whatsapp. Zo kunnen wij die Waalwijkse bangalijst over en weer sturen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik Toefjes wel op whatsapp heb en jou niet. En we missen jou gewoon minder snel![]()
gofferdommequote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn boi fuszy op whatsapp. Zo kunnen wij die Waalwijkse bangalijst over en weer sturen.
Binnenkort nog een potje? Ik verdedig echt dramaquote:
Ik vond het wel lief hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 09:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen team, ben al weer bezig met één maken, maar ik kan moeilijk iets verzinnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Binnenkort nog een potje? Ik verdedig echt dramamaar heb wel mijn team aangepast nu want ik verloor echt veel op het middenveld.
Alsof silverpacks niet boeiend zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
nog boeiende dingen gebeurd hier, of zijn jullie t hele weekend bezig geweest met silver packs
Dat was niet zo slim, want er was zondag de hele dag van die bronzen en zilveren jumbo packs te koop. Dus ik heb al mn accounts volgegooid met goedkope contracten, team moraal kaarten etcquote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
nog boeiende dingen gebeurd hier, of zijn jullie t hele weekend bezig geweest met silver packs
Ohja ik heb 117K winst gemaakt op een TIF Balequote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
Ja, maar vond hem niet zo heel geweldig. Ik had hem dan ook op CM, waar Maher mij veel geschikter lijkt. Maar voor CDM is het best een degelijke speler.quote:
Lijkt me het geld niet waard zo te horen.. ik wil wat TOTS'jes onder de 60k gaan testen maar geen idee waar ik moet beginnenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar vond hem niet zo heel geweldig. Ik had hem dan ook op CM, waar Maher mij veel geschikter lijkt. Maar voor CDM is het best een degelijke speler.
Ja ik vond hem serieus goed maar hij kwam echt veel mee naar voren, hij heeft aardig wat gescoord ook voor mijquote:
Ik zou Balmont proberen, lijkt me echt een ziekelijke baas naast een wat fysiekere speler als Capoué.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lijkt me het geld niet waard zo te horen.. ik wil wat TOTS'jes onder de 60k gaan testen maar geen idee waar ik moet beginnen
Lijkt mij inderdaad ook een baasje, spelers zoals Damjanovic overigens ook welquote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Balmont proberen, lijkt me echt een ziekelijke baas naast een wat fysiekere speler als Capoué.
Probeer ik denk ik liever Maher voor die munniequote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik vond hem serieus goed maar hij kwam echt veel mee naar voren, hij heeft aardig wat gescoord ook voor mij
hahaha geluk hangt aan je kont bij jou denkquote:Op maandag 8 juli 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja ik heb 117K winst gemaakt op een TIF Bale
Ben al 4 Vidalletjes kwijt. Nog 2 te gaan, plus 2 keer Lahm. Toch makkelijk ongeveer 700K verdiendquote:Op maandag 8 juli 2013 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha geluk hangt aan je kont bij jou denkouwe handelaar
bij mij gaan de ingekochte TOTS'en ook maar de deur uit denk ik.![]()
iemand nog een creatief idee voor een leuk team 41212 of 352 budget zo'n 500K
weinig wensen verder, wil eigenlijk alleen di natale nog eens proberen.
bij mij ongeveer 30K per courtois, a vier stuks, en 50K op me barzagli toch 170Kquote:Op maandag 8 juli 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben al 4 Vidalletjes kwijt. Nog 2 te gaan, plus 2 keer Lahm. Toch makkelijk ongeveer 700K verdiend
IF Benat was wel aardig, maar ik heb het niet zo op BBVA-spelers.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga denk ik voor TOTS Benat, nog helemaal niet gehad dit jaar
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Benat was wel aardig, maar ik heb het niet zo op BBVA-spelers.
Heb het niet zo op die gasten, maar zijn stats zien er leuk uit!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Benat was wel aardig, maar ik heb het niet zo op BBVA-spelers.
Gewoon een Serie A team met SIF Klose erbij.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
niemand een leuk team voor 500Kdan ga ik zelf maar puzzelen
Ik ben geen 12 meer jij lamzak ik ben aan het werk.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:28 schreef TBakkert het volgende:
Patje, wil je nu een potje?
En anders iemand anders misschien?
DAN NIET GOFFERDOMME
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben geen 12 meer jij lamzak ik ben aan het werk.
nicequote:
Levert hooguit 16K op, maar toch leuke profit op een pakje. Weet je trouwens dat je met die Valbuena op rechts wilt gaan spelen? Ik vond zijn TOTS briljant op CAM, maar zijn IF op rechts vond ik erg waardeloosquote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
heb eigenlijk nog nooit met 451 gespeeld, iemand bevindingen ?
wil namelijk dit gaan maken.
http://wefut.nl/squad/2734
[..]
nice![]()
ja denk laat ik hem eens testen, maar de rechterkant was inderdaad wel een sluit post.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Levert hooguit 16K op, maar toch leuke profit op een pakje. Weet je trouwens dat je met die Valbuena op rechts wilt gaan spelen? Ik vond zijn TOTS briljant op CAM, maar zijn IF op rechts vond ik erg waardeloos
\quote:Op maandag 8 juli 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond Editors
Wel lekker in een goed voorverwarmde gashouderhi hi die naam en dan in Amsterdam
Oké fout I know
Gashouder is echt een bazen locatiequote:Op maandag 8 juli 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond Editors
Wel lekker in een goed voorverwarmde gashouderhi hi die naam en dan in Amsterdam
Oké fout I know
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gashouder is echt een bazen locatieWat voor muziek is het?
Aah ok, ja ik zit in de trein en heb geen koptelefoon ofzo bij me.. Maar ik ben daar naar Awakenings geweest (techno) en dat rammelt daar wel lekker in de rondte. Of bandjes daar goed uit de verf komen, weet ik niet eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wikipedia zegt: Genre(s) Indie, post-punk, synthpop, new wave
Prima TD met een laag budget. Geen idee hoe hij het met veel geld gaat doenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef v0lt026 het volgende:
Allach nieuwe TD van Vitesse, voor de Waalwijkers: heeft die kerel er bij RKC wat van gebakken?
Wat denk je zelf? Met een van de laagste budgetten gewoon middenmoot in de Eredivisiequote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef v0lt026 het volgende:
Allach nieuwe TD van Vitesse, voor de Waalwijkers: heeft die kerel er bij RKC wat van gebakken?
Ik hoop het, want ik heb geen kaarten gekocht voor de Ziggo Domequote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja ik zit in de trein en heb geen koptelefoon ofzo bij me.. Maar ik ben daar naar Awakenings geweest (techno) en dat rammelt daar wel lekker in de rondte. Of bandjes daar goed uit de verf komen, weet ik niet eigenlijk
Netjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
Bakkert, hier ben ik
Gisteren gewerkt van 3 tot 9 en daarna blijven zitten tot half 6
Goed gesprek gehad over wat ik anders moet doen en dat kan ik deze week gelijk laten zien, want opeens werk ik 6 dagen deze week.
Dat was misschien een betere locatie geweest..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik heb geen kaarten gekocht voor de Ziggo Dome
Lekker hoor! Ze zitten (/zaten?) bij de platenmaatschappij waar ik stage heb gelopen. Heb zelf echt helemaal niets met Editors, terwijl vrienden er helemaal dol op zijn. Hetzelfde heb ik met Radiohead...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond Editors
Oké fout I know
Ja er zijn nog wel kaarten beschikbaar voor oktober alleen dan zitplaatsenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was misschien een betere locatie geweest..
Heb zelf ook niks met Radiohead. Editors ben ik al sinds 2007 fan van. Mijn eerste concert geweest. Ga nu voor de 7de keerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ze zitten (/zaten?) bij de platenmaatschappij waar ik stage heb gelopen. Heb zelf echt helemaal niets met Editors, terwijl vrienden er helemaal dol op zijn. Hetzelfde heb ik met Radiohead...
Maar Gashouders is wel een vette locatie, heb er alleen nog nooit een bandje gezien.
Vooral als je resultaat mooi isquote:Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef TBakkert het volgende:
Video's bewerken
Lang niet gedaan en het blijft leuk.
Voldoening.quote:
Ik weet zo niet welke periode van RKC onder Allach was, ze hebben niet zo lang geleden ook gewoon in de Jupiler League gespeeld namelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Met een van de laagste budgetten gewoon middenmoot in de Eredivisie
Hij heeft RKC volgens mij naar de Eredivisie gehaald en is later vertrokken omdat er te weinig mogelijkheden waren.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet welke periode van RKC onder Allach was, ze hebben niet zo lang geleden ook gewoon in de Jupiler League gespeeld namelijk.
Als jij die mensen al dom vindt....quote:Op maandag 8 juli 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
Op voetbalzone zijn ze echt zo dom he
Hebben ze een discussie over wie de gouden bal hoort te winnen.
Het duurt nog een half jaar voordat ze die prijs uitreiken en dan hebben ze het er over dat Messi en Ronaldo beide een slecht seizoen hebben gedraaid
en ze gaan allemaal reageren op een trollquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In VBL zitten ook een paar droeftoeters altijd goed voor wat vermaak
Moet eerlijk zeggen dat ik een wtf moment had. Volgens mij is het tinie tempah in het begin? Dat was echt aids. Toen 2chainz kwam ging het een stuk beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef pascal08 het volgende:
Zo'n chill nummer![]()
De trend van hip-hop/rap gemixt met hardstyle bevalt me wel.
Smaken verschillen inderdaad. Ik luister graag naar muziek met catchy deuntjes of echte rammers zoals deze. Er zijn wel uitzonderingen, maar The Editors waar jij zo gek van bent spreekt mij weer totaal niet aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik een wtf moment had. Volgens mij is het tinie tempah in het begin? Dat was echt aids. Toen 2chainz kwam ging het een stuk beter.
Maar smaak verschilt.
PS.
wob wob wob wob
Juist daarom. Ik vind muziek met catchy deuntjes ook vaak wel tof en ook rap/hip hop/dubstep. Dit alleen niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad. Ik luister graag naar muziek met catchy deuntjes of echte rammers zoals deze. Er zijn wel uitzonderingen, maar The Editors waar jij zo gek van bent spreekt mij weer totaal niet aan.
wtfquote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Shygirl18 het volgende:
Thank you for your eBay purchase with our company!
We have received your payment and there is only one step left before
the delivery.
In our auction it's stated that to make online shopping
more secure we are to take some extra verification measures. Therefore, we ask you to
send us the image of your ID and the picture where you hold it in your
hand next to your face. We require it as confirmation that the
purchase was authorized by Paypal account holder.
Buiten zitten in de zon. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nu tot 19:00 op school wachten op mijn volgende tentamen. Dat worden lange uren zo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Shygirl18 het volgende:
Thank you for your eBay purchase with our company!
We have received your payment and there is only one step left before
the delivery.
In our auction it's stated that to make online shopping
more secure we are to take some extra verification measures. Therefore, we ask you to
send us the image of your ID and the picture where you hold it in your
hand next to your face. We require it as confirmation that the
purchase was authorized by Paypal account holder.
Turan ipv Castaignos?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet tevreden.
Kazim/Burak en Lacazette/Gonalons moeten sowieso blijven. Casta op CAM lijkt me echt kut. Verdediging moet ook beter kunnen.
Iemand?
Sneijder?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kazim/Burak en Lacazette/Gonalons moeten sowieso blijven. Casta op CAM lijkt me echt kut. Verdediging moet ook beter kunnen.
Iemand?
Ik was vergeten te zeggen dat ik nog niet heel veel heb geleerd. Dat ben ik nu aan het doen. Ik ga dan straks denk ik even wat eten en daarna weer terug naar school.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten zitten in de zon. Hoe moeilijk kan het zijn
triplelinkje leek mij wel leuk op RCAM/RCDMquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Casta niet op cam joh. If menez bevalt goed hier. Mvuemba of sissoko erachter.
Wijnaldum en TOTS Stroot?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Khedira Ozil?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Rooney TOTS Carrick?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Ja, het team dat ik vannacht postte.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een silver en een gold, als ik zo naar de rest van het team kijk
Dat is serieus een goede suggestiequote:
Of Fetfuckzidis en Maniatisquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders plaats ik m niet. Al mijn posts zijn kwaliteit
Double link met Klose.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Deze man naar NEC, topscorer van de SPL
[ afbeelding ]
En Mario Gomez naar Fiorentina.
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentinaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gomez kon toch wel naar een grotere club dan Fiorentina
1000 honderd miljoen per jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
Zijn bankrekening was vast nog matig gevuld na Bayern.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4* skills en 5* wf?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen volgend jaar, niks mis mee
[ afbeelding ]
Dit jaar was hij 80 ofzo toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen volgend jaar, niks mis mee
[ afbeelding ]
Ja, ze hebben tijdens het seizoen hem 4* WF gegeven maar dat is gelukkig terug veranderdquote:
Abequote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hem snaptquote:
Nice. Hopelijk doet Hoesen nog wat leuks dan tijdens de voorbereiding..al die samenvattingen staan keurig op youtube. Kan je die mooi doorsturenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja, ze hebben tijdens het seizoen hem 4* WF gegeven maar dat is gelukkig terug veranderd
Hij heeft een lekkere shooting upgrade gehad na zaterdag, 75 shot power en 80 freekicks
quote:
Die reclame komt elke thuiswedstrijd op de schermen dus jaquote:
Je gaat toch maar 1 keer per jaar naar een wedstrijd? #vdmquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die reclame komt elke thuiswedstrijd op de schermen dus jaKende het verhaal trouwens ook wel.
twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 03-07-2013 om 11:04:25In het buitenland elke kerk binnenlopen, terwijl ze dat in Nederland nooit doen. reageer retweet
twitter:VanDieMensenDie twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 11:03:47Toch even proberen of ze ook iets door zo'n verrekijker voor toeristen kunnen zien, ook al gaan ze er geen muntje in gooien. reageer retweet
Zo herkenbaartwitter:VanDieMensenDie twitterde op maandag 08-07-2013 om 11:06:48Zichzelf laten fotograferen terwijl ze doen alsof ze de toren van Pisa terugduwen. reageer retweet
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
twitter:VanDieMensenDie twitterde op woensdag 03-07-2013 om 11:04:25In het buitenland elke kerk binnenlopen, terwijl ze dat in Nederland nooit doen. reageer retweet
twitter:VanDieMensenDie twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 11:03:47Toch even proberen of ze ook iets door zo'n verrekijker voor toeristen kunnen zien, ook al gaan ze er geen muntje in gooien. reageer retweet
Zo herkenbaartwitter:VanDieMensenDie twitterde op maandag 08-07-2013 om 11:06:48Zichzelf laten fotograferen terwijl ze doen alsof ze de toren van Pisa terugduwen. reageer retweet
Met het nieuwe systeem hebben we ook een moderator systeem. Dat soort comments zijn dan verleden tijd. Voor nu gedogen we het nog.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef Tim86 het volgende:
lol, elke keer als er een nieuw iemand op wefut wat teams post wordt hij helemaal afgezeken in de comments
Zo blijft er ook niemand hangen. Zelfs dronken Rocky had het sarcasme na een tijdje door![]()
En dan ook maar overgaan op compleet Engelstalig lijkt me..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met het nieuwe systeem hebben we ook een moderator systeem. Dat soort comments zijn dan verleden tijd. Voor nu gedogen we het nog.
Oh super chille sauna. Hadden we allemaal maar zo'n fijne werkplek...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef Revontulet het volgende:
Lekker 47 graden in het serverhok op mijn werk.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
1 Sissoko vervangen door Diaby. Toch wel handig dat ik nu weer weet wie er aan de bal is
[ afbeelding ]
Team loopt zo lekker nu, al is veel van de originaliteit er nu wel vanaf
Lacazette is als RCAM nog beter dan als spits voor mijn gevoel..zoveel ruimte om de actie te maken..echt alles lukt ook met die kerel. Middenveld staat nu ook perfect en de verdediging was al solide. Mareval is echt een fantastische LB trouwens
Toen ik nog Marokkanen op de flank had scoorde Kazim veel meer dan Burak..nu is hij ineens stilgevallen en scoort Burak er op los:
[ afbeelding ]
Lacazette rechts ja. Mijn favo schot met hem is hard richting de lange hoek en dat kan heerlijk vanaf daar. Op links heb ik dan Menez die een veel betere curve heeft.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij Burak en Kazim hebt omgedraaid en ook Lacazette links hebt gezet. Bevalt dat beter?
Ah ok, dan probeer ik gewoon zelf wat het beste werkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lacazette rechts ja. Mijn favo schot met hem is hard richting de lange hoek en dat kan heerlijk vanaf daar. Op links heb ik dan Menez die een veel betere curve heeft.
In eerste instantie had ik Burak links en Kazim rechts, maar dat werkte niet echt in de eerste 1,5 potjes tegen Thad. Toen geswitched en dat werkte beter en aangezien het nu perfect loopt zie ik ook geen reden om te switchen
100 ofzo denk ik. Maar die Eredivisie TOTS zijn allemaal vrij prijzig nu in verhouding.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is een goede prijs voor Tots bony?
107k?
Dan wacht ik nog even tot vanavond met kopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 ofzo denk ik. Maar die Eredivisie TOTS zijn allemaal vrij prijzig nu in verhouding.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even tot vanavond met kopen.
Dan is 107 nog niet zo'n hele slechte koop.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemiddelde iets hoger dan die 100 die ik noemde wel.
Waar zie je die grafieken? Bij Ultimatedb?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemiddelde iets hoger dan die 100 die ik noemde wel.
Eindelijk weer een Engelse speler in de Eredivisiequote:Op maandag 8 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Deze man naar NEC, topscorer van de SPL
[ afbeelding ]
En Mario Gomez naar Fiorentina.
Eagles?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een Engelse speler in de EredivisieIk kan me de laatste niet meer herinneren.
Oh ja, Rommedahlquote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team overigens ook verbouwd, speelt echt heerlijk! Pellé presteert boven mijn verwachtingen net als Vormer en Rommedahl!
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik ook niet... maarja je moet toch eten he?!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef Zhano het volgende:
Zo geen zin om te koken... Tis nu al 25,5 graden in mn woonkamer/keuken volgens de thermostaat.
Ik ging vanaf school naar het centrum van Leeuwarden lopen (ongeveer 20 minuten) Totally worth it met dit weerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef Zhano het volgende:
Zo geen zin om te koken... Tis nu al 25,5 graden in mn woonkamer/keuken volgens de thermostaat.
Chicken Tonight sate. Kip, die saus eroverheen en nog wat groente en dan rijst erbij: klaarquote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook niet... maarja je moet toch eten he?!
Wat ga je maken? Bij mij wordt het couscous met gehaktballetjes, tomatenblokjes, courgette en nog wat troep erbij.
Ja, bij xbox tradingquote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar zie je die grafieken? Bij Ultimatedb?
Ook bij NEC idd..die huurlingen van Man U. Jones en Eagles.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een Engelse speler in de EredivisieIk kan me de laatste niet meer herinneren.
Lekker simpel.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook niet... maarja je moet toch eten he?!
Wat ga je maken? Bij mij wordt het couscous met gehaktballetjes, tomatenblokjes, courgette en nog wat troep erbij.
Bij dit soort recepten sla ik altijd de helft overquote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker simpel.
[ afbeelding ]
Heb nog zo'n zak Thaise roerbakmix, lekker alles in een pan gooien en wachten tot het klaar is.
Ja die knoflook laat ik ook zitten, te veel werk... De rest hoef je alleen in de pan te gooien, dat moet wel lukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij dit soort recepten sla ik altijd de helft overTeentje knoflook, 1 el dit dat opbokke..
Precies jaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die knoflook laat ik ook zitten, te veel werk... De rest hoef je alleen in de pan te gooien, dat moet wel lukken.
Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Kijk vanavond wel dan maak ik het team af. Eigenlijk ook een zin om intensief te zoeken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al geprobeerd om je ogen open te doen?![]()
http://ultimateteamtradin(...)sition-price/5003064
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die knoflook laat ik ook zitten, te veel werk... De rest hoef je alleen in de pan te gooien, dat moet wel lukken.
Blijkbaar zitten al die theedoeken op de PS3.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een shirtje dat je niet te goedkoop moet verkopen.
Niet intensief zoeken, gewoon op die exacte bin en dan heb je hem zo..quote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Kijk vanavond wel dan maak ik het team af. Eigenlijk ook een zin om intensief te zoeken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef Revontulet het volgende:
Mhkitaryan naat dortmund, villa naar atletico
Geinige is dat Villa máár 5.1 miljoen kost.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef Revontulet het volgende:
Mhkitaryan naat dortmund, villa naar atletico
2,1quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geinige is dat Villa máár 5.1 miljoen kost.
Binnenkort ook op wefutquote:Op maandag 8 juli 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al geprobeerd om je ogen open te doen?![]()
http://ultimateteamtradin(...)sition-price/5003064
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:25:30Veel gezegd over geld dat Atlético bespaart omdat Villa slechts vijf miljoen euro kost. Falcao is echter nooit eigendom van de club geweest. reageer retweet
quote:
Hij wil ook echt naar de Eredivosiequote:Op maandag 8 juli 2013 17:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe weinigwaarom haalde Ajax m niet
Daarom kon hij ook niet naar Engeland schijnbaar. Na gezeik in het verleden met o.a. Tevez en Masche is het daar verboden om met investeringsmaatschappijen te werken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, S. Özturk van VI meldt dat Falcao nooit eigendom van Atletico is geweesttwitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:25:30Veel gezegd over geld dat Atlético bespaart omdat Villa slechts vijf miljoen euro kost. Falcao is echter nooit eigendom van de club geweest. reageer retweet
Waarom zei iedereen dan dat Atletico Madrid Falcao moest verkopen ?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, S. Özturk van VI meldt dat Falcao nooit eigendom van Atletico is geweesttwitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:25:30Veel gezegd over geld dat Atlético bespaart omdat Villa slechts vijf miljoen euro kost. Falcao is echter nooit eigendom van de club geweest. reageer retweet
Cruijff haalt hem overquote:Op maandag 8 juli 2013 17:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij wil ook echt naar de Eredivosie
Bronze rare in een silver pack.. o wacht. En Santacrocequote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo hallo, hier een plaatje van een leuk silverpack.
Wat is er allemaal aan de hand in dat land joh..quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haal dat 10-0 filmpje maar snel weg wat een trieste ankermongool.
Meest criminele land ter wereld hè. Volgend jaar lekker voetballen met z'n allen jongens! Top geregeld door de FIFA weer.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand in dat land joh..
Ik hoop dat het een DM is die je nu quote.quote:
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een DM is die je nu quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |