Ik ben niet zo van het bloggen, maar ik heb mijn laptop wel mee dus ik laat wellicht nog wel af en toe wat achter hier enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 01:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat je geen drie week oude koe neemt
Het wordt vast en zeker ontzettend vet
Je zou eigenlijk een blog moeten bijhouden
Rot op, aanhalingstekens zijn ook mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
omfgEzell
![]()
Hoe durf je die OP te veranderen
Ga maar lekker in de bibliotheek op vakantie danquote:
Oh dit wordt een rel van formaat.quote:
Gegarandeerde bans, komt dat zienquote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit wordt een rel van formaat.
Over aanhalingstekens
Bolletje of blokje...quote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind die zonder bolletje leuker
Of die neem je mee op vakantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de bibliotheek op vakantie dan
Die aanhalingstekens? Ik hang ze wel als oorbellen aan mijn orenquote:
tis frietquote:Op maandag 8 juli 2013 01:14 schreef heloef het volgende:
Wordt dit een patat/frietachtige discussie?
Dit kan ook anders he?quote:
zonderquote:
In combinatie twee magistrale woorden.quote:
Ik ga naar de hel, ik had beter moeten weten.quote:
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horenquote:
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het bloggen, maar ik heb mijn laptop wel mee dus ik laat wellicht nog wel af en toe wat achter hier enzoTijdsverschil is dan wel beetje jammer natuurlijk
Goshquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horen
Doe je ook niet zomaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienen
Nou, ik ben voorlopig ook wel klaar. denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Totaal niet, ben nog nooit stoned geweest.
Zo klinkt die wel alsof je dat bentquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh nu we het erover hebben! Jij moet nog wat lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienen
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik ben voorlopig ook wel klaar. denk ik.
Nee, serieus niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo klinkt die wel alsof je dat bent.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horen
Waarom komt hij hier nooit dan?quote:
Dat heb je zo juist gezien.quote:
Klinkt als iets dat ik niet wil missenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sletten in de vorm van een pijp?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
en hij heeft 346 pijpsletten. Dat is een druk bestaan hoor.
Omdat ik heel stoned was laatst. En dat was awesome, maar ik was daarna ook heel brakquote:
quote:
k bbyquote:Op maandag 8 juli 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nu we het erover hebben! Jij moet nog wat lezen
Jawel, beetje `Bomen zijn cool''-achtigquote:
Maar 19 dagen per jaar vrijquote:Op maandag 8 juli 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
en hij heeft 346 pijpsletten. Dat is een druk bestaan hoor.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
JaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:
Maar ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, beetje `Bomen zijn cool''-achtig
Die eerste. ZKER WETEN OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 8 juli 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef, ben jij meer een John Williams of een Jandino Asporaat?
Even snel gelezen, zo wat uitgebreider: het is een goed stuk tekst, leest vlot weg, je zin lengte is goed. Je beschrijvingen mogen net wat langer, zo vul je de tekst op en leest het ook prettiger.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.schrijvenonline.org/proeflezen/roman-jamal
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
speciaal voor Ezell de topicpointer aangepast
Je moet echt snel langskomenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ik niet wil missen
Ik ben familie van John Williams.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef, ben jij meer een John Williams of een Jandino Asporaat?
Ik sta op de uitkijk voor dagkaartjesquote:
Neuhquote:Op maandag 8 juli 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg een déjà vu gevoel bij jouw post. Of heb je dit al eerder gezegd?
Hm ja, dat is inderdaad wat ik nog beter kan ja. Thanksquote:Op maandag 8 juli 2013 01:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Even snel gelezen, zo wat uitgebreider: het is een goed stuk tekst, leest vlot weg, je zin lengte is goed. Je beschrijvingen mogen net wat langer, zo vul je de tekst op en leest het ook prettiger.
de watte?quote:
Toen ik dat hoorde zakte ik door de grond.quote:
Wat was dat irritant vrijdag.quote:
Oh datquote:
Als je nog een keer over dat lettertype begint kan je het bekijken met die meetquote:Op maandag 8 juli 2013 01:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn niet mijn vrienden vanwege mijn humor zegmaar
Ja, alleen bij de Aquote:Op maandag 8 juli 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schreefloze zijn ook wel mooi, maar schreefletters hebben dat kleine beetje oemf soms.
Ik weet daar niks van.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik maak Ezell altijd aan het lachen!!!
van de telegraaf zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
Zat laatst half te kwijlen op een krant omdat ik de opmaak met lettertype enzo zo mooi vond.![]()
Stahppquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf#TeamMiley
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:34 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
deze dame isKan je wel zien linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het is echt waar?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde zakte ik door de grond.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:34 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
deze dame isIk ging uit van 16-17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ligt aan de kledingstijl ook wel. Vind het ook wel meevallen. De gemiddelde 13-jarige meid lijkt tegenwoordig sowieso al 16 dusquote:Op maandag 8 juli 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind mezelf er alsnog jonger uitzien dan dat kind.![]()
Ja, helaas wel.quote:
Misschien moet ik mij maar eens kleden als een oude tuthola.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan de kledingstijl ook wel. Vind het ook wel meevallen. De gemiddelde 13-jarige meid lijkt tegenwoordig sowieso al 16 dus
Lijkt me een alleraardigste manquote:
Inderdaad, koop je kleding lekker bij boetiekjes enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien moet ik mij maar eens kleden als een oude tuthola.
Hoe kleed je je nu dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien moet ik mij maar eens kleden als een oude tuthola.
Chanel ditdatquote:Op maandag 8 juli 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, koop je kleding lekker bij boetiekjes enzo
Ik kan hem op tv echt niet uitstaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me een alleraardigste man
Is niet zo dat ik elke dag een t-shirt met vest draag hoor.quote:
Sympathieke gast hoorquote:
Wow hoe kan dat? Heeft die gewoon zoveel de zelfde foto's ?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:43 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
dit is hypnotiserend
[ afbeelding ]
Ja, die poseert altijd hetzelfdequote:Op maandag 8 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow hoe kan dat? Heeft die gewoon zoveel de zelfde foto's ?
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Het is laat genoeg. Ik ga maar eens slapen.
Slaap lekker.
posing lessons, jwtquote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat doet ze expres? Of zo iets te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een veilige houding: http://www.nsmbl.nl/gewel(...)fde-gezicht-poseren/quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat doet ze expres? Of zo iets te maken
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon een veilige houding: http://www.nsmbl.nl/gewel(...)fde-gezicht-poseren/
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon een veilige houding: http://www.nsmbl.nl/gewel(...)fde-gezicht-poseren/
Ik vind dat Help mijn man is huppelepup wel geniaal. Het gaat altijd zo:quote:
knappe boyquote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha, lijkt net alsof die gozer danst
Zou fantastisch zijn als hij die vrouwen een beurt geeft terwijl die mannen dat met het huis doenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat Help mijn man is huppelepup wel geniaal. Het gaat altijd zo:
Woning een bouwval
Vrouw huilt op de schouder van John
John tegen man: klootzak
Huis wordt opgeknapt.
Ik vraag me af hoeveel van die zeikwijven hij heeft geneukt.
Ik zou er dan pas trots op zijn dat ik familie van de man ben.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als hij die vrouwen een beurt geeft terwijl die mannen dat met het huis doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als hij die vrouwen een beurt geeft terwijl die mannen dat met het huis doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat Help mijn man is huppelepup wel geniaal. Het gaat altijd zo:
Woning een bouwval
Vrouw huilt op de schouder van John
John tegen man: klootzak
Huis wordt opgeknapt.
Ik vraag me af hoeveel van die zeikwijven hij heeft geneukt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
staat in contractquote:Op maandag 8 juli 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
En wij maar denken dat ze zo vrolijk zijn vanwege het huis
Roep hetm aar niet te hardquote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Voor meer 'stonertitels' van Ezell zult u geduld moeten hebben. Morgen weer een dag en daarna uiteraard nog eentje. Nou ja, tenzij u onder een vrachtwagen komt. Dat neem ik maar niet aan, dus ik zeg tot later.
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Voor meer 'stonertitels' van Ezell zult u geduld moeten hebben. Morgen weer een dag en daarna uiteraard nog eentje. Nou ja, tenzij u onder een vrachtwagen komt. Dat neem ik maar niet aan, dus ik zeg tot later.
Ze heeft dan gewoon voor het eerst een goede beurt gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
En wij maar denken dat ze zo vrolijk zijn vanwege het huis
Once you go black...quote:Op maandag 8 juli 2013 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft dan gewoon voor het eerst een goede beurt gehad.
Ik zag ooit zo'n programma dat buren elkaars huis gingen verbouwen en dat een van die twee vrouwen het verschrikkelijk vond.quote:
Ja dat is mijn probleem ze gaan niet.quote:
wieso?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jullie doen me te veel aan elkaar denken
Ik wil met haar kroelenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:05 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kameleon
[ afbeelding ]
Vooral sneu, ben ik bangquote:Op maandag 8 juli 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens zo het briljant als ik dat shirt zou aanschaffen.
Aan de andere kant ook ontzettend sneu.
Goeie smaak heb jijquote:Op maandag 8 juli 2013 02:05 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kameleon
[ afbeelding ]
Die ogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:05 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kameleon
[ afbeelding ]
Jup. Ik ben mijn kinderlijke humor nog niet ontgroeid, ik ben zeg maar het 'hihi, hij zei piemel' stadium net voorbij.quote:
Gister in een restaurant:quote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup. Ik ben mijn kinderlijke humor nog niet ontgroeid, ik ben zeg maar het 'hihi, hij zei piemel' stadium net voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen. En ja, ik vertelde de grap#TeamMiley
Oh zoiets moet ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens zo het briljant als ik dat shirt zou aanschaffen.
Aan de andere kant ook ontzettend sneu.
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gister in een restaurant:
"Why didnt the pirates see the movie?"Moest gniffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen. En ja, ik vertelde de grapLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gister in een restaurant:
"Why didnt the pirates see the movie?"Ik vind die grap van afgelopen maandag over dat meer in de tuin van je onder buurman leuker. Zegt genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen. En ja, ik vertelde de grapC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sweet dreamsquote:
blijft hangenquote:
Dikke doei en trustequote:
Die spam wordt steeds slechterquote:Hoi ,
We zoeken naar eerlijk mensen die vanuit het huis willen werken. We bouwen op dit moment een team van online werknemers om een wedsysteem te implementeren. Je zal minimaal 8 uur per week moeten werken. Het start salaris is ¤5K per maand bonussen niet meegerekend
Kandidaten dienen te beschikken over:
1. Middelbare school diploma
2. Gelegenheid om vanuit het huis te werken
3. Bewezen succesvolle ervaringen met http://magazinedealz.com/b/click/1734/137551943/89cbb.html Moet minimaal ¤500 binnen een week verdienen, met echt of met speel geld met een start kapitaal van minder dan ¤54.
Vriendelijke groeten,
Angela Turner,
HR Manager
Om geen mails van ons meer te ontvangen kunt u op de volgende link klikken http://magazinedealz.com/b/unsub/1328/137551943/89cbb.html
Leuk klassenuitjequote:Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef SGYENZO het volgende:
vandaag met school naar spijt, ben er gvd al heen geweestdan naar de mac.
macquote:Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef SGYENZO het volgende:
vandaag met school naar spijt, ben er gvd al heen geweestdan naar de mac.
Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
half 9 opstaan suckszeker wanneer je 11 uur verwacht had
arme jijquote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutbroer die me om kwart over 9 wakker moet roepen met zijn kut stem omdat hij tegen mijn moeder praat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwertyyyyyquote:
Oh, doen ze daar zo moeilijk over dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deltion, weer een of ander gesprek voor m'n diplomageef me dat ding gewoon lutsers
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou ik wil liever vrij zijn als werken met dit weer
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut toto die me om half 9 wakker moet kikken met zijn kut berichten omdat hij tegen mij praat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat is minder.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kantoorbaan (IT)![]()
En collega's zeiken als ik de airco aanzet.
Ze hebben het koudquote:Op maandag 8 juli 2013 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.
Waarom zeiken ze dan?
Oh, dat is wel vervelend. Misschien vind je hem/haar nog. En anders komt die zich maar even redden tot jij terug bent van je werk.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa kan beter, moet zo werken en de kat is weg
nja mn moeder komt zo thuis en hoef pas half 1 weg maar zit me niet lekker dat hij nog weg is als ik weg moetquote:Op maandag 8 juli 2013 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend. Misschien vind je hem/haar nog. En anders komt die zich maar even redden tot jij terug bent van je werk.
Ja, dat is wel vervelend dan. Dat gevoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja mn moeder komt zo thuis en hoef pas half 1 weg maar zit me niet lekker dat hij nog weg is als ik weg moet
precies, helemaal omdat hij te bang is om opgepakt te worden waardoor vreemden hem niet zo snel naar de DA zouden kunnen brengen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vervelend dan. Dat gevoel.
Draag jij meer kleren dan zij? Of eet je meer? Of ben jij breder gebouwd misschien?quote:
Dat is wel lastig ja. Maar het komt vast wel goed. Hij komt wel weer terug wanneer die honger heeft of op z'n kattenbak wil ofzo...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, helemaal omdat hij te bang is om opgepakt te worden waardoor vreemden hem niet zo snel naar de DA zouden kunnen brengen.
mja komt vast wel goed uiteindelijk..
Ik heb mijn kat eergisteren voor het laatst gezien. En daarvoor was hij meer dan een week wegquote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja mn moeder komt zo thuis en hoef pas half 1 weg maar zit me niet lekker dat hij nog weg is als ik weg moet
Nee hoor gewoon normaal postuur en spijkerbroek met T-Shirt en eet gewoon normaal zoals mijn collega'squote:Op maandag 8 juli 2013 10:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Draag jij meer kleren dan zij? Of eet je meer? Of ben jij breder gebouwd misschien?
Ik heb het ook vaak koud en zit te rillen terwijl anderen nergens last van hebben. Dan zeggen ze ook van "stel je niet aan Naomi".
ik vind het gewoon echt niet fijn als mijn katten weg zijn, vooral deze is xo dom dat ik twijfel of hij de weg terug weet te vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat eergisteren voor het laatst gezien. En daarvoor was hij meer dan een week weg
Dat is wel vervelendquote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het gewoon echt niet fijn als mijn katten weg zijn, vooral deze is xo dom dat ik twijfel of hij de weg terug weet te vinden
in huis overal, buiten met de hond al rondgelopen maar het is een zwarte kat dus in schaduwen is hij al moeilijker te zien, ik hoop dat hij terugkomtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel vervelendHeb je al overal gekeken. Echt overal?
Hoop ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in huis overal, buiten met de hond al rondgelopen maar het is een zwarte kat dus in schaduwen is hij al moeilijker te zien, ik hoop dat hij terugkomt
9 van de 10 keer komen katten toch altijd wel terug?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in huis overal, buiten met de hond al rondgelopen maar het is een zwarte kat dus in schaduwen is hij al moeilijker te zien, ik hoop dat hij terugkomt
Aha, ja, dat verklaart het misschien wel een beetje. Het schijnt een vrouwenkwaaltje te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon normaal postuur en spijkerbroek met T-Shirt en eet gewoon normaal zoals mijn collega's. 1 van de 2 is wel een vrouw en die hebben het vaker wel kouder als..
Zit je ook op kantoor dan?
nja het is nogal een dombo dus daar twijfel ik overquote:Op maandag 8 juli 2013 11:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
9 van de 10 keer komen katten toch altijd wel terug?
ging er heet aan toe danquote:Op maandag 8 juli 2013 11:19 schreef supersof het volgende:
28 fuckin graden vannacht op de slaapkamer
Klopt, is het denk ik ook wel een beetje hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, ja, dat verklaart het misschien wel een beetje. Het schijnt een vrouwenkwaaltje te zijn.
Nee, ik heb nu geen werk. Maar thuis heb ik het wel, dat m'n moeder dan niet de kachel aan wil zetten omdat zij het warm genoeg vindt, en ik het alleen maar koud heb de hele dag.
Nou hopelijk is hij wel slim genoeg om de weg terug te vinden naar je huis.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja het is nogal een dombo dus daar twijfel ik over
ik hoop het maarquote:Op maandag 8 juli 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is het denk ik ook wel een beetje hahaafgelopen weekend was wel lekker weer
[..]
Nou hopelijk is hij wel slim genoeg om de weg terug te vinden naar je huis.
ja, tussen 1 en 3 is die het felst dus beter zit je dan niet in de zon.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Is het handig om nu te gaan zonnen. Of kan dat beter na twee uur ofzo?
Ja oke, maar als je dan insmeert kan het wel toch. Of beter van niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja, tussen 1 en 3 is die het felst dus beter zit je dan niet in de zon.
Het kan maar beter is als je de zon dan zo veel mogelijk vermijdt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je dan insmeert kan het wel toch. Of beter van niet.
Als je wil zonnen ga je lekker zonnenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
het beste is tussen 3 en 6 uur ofzo dacht ikquote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |