Ik ben niet zo van het bloggen, maar ik heb mijn laptop wel mee dus ik laat wellicht nog wel af en toe wat achter hier enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 01:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat je geen drie week oude koe neemt
Het wordt vast en zeker ontzettend vet
Je zou eigenlijk een blog moeten bijhouden
Rot op, aanhalingstekens zijn ook mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
omfgEzell
![]()
Hoe durf je die OP te veranderen
Ga maar lekker in de bibliotheek op vakantie danquote:
Oh dit wordt een rel van formaat.quote:
Gegarandeerde bans, komt dat zienquote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit wordt een rel van formaat.
Over aanhalingstekens
Bolletje of blokje...quote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind die zonder bolletje leuker
Of die neem je mee op vakantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de bibliotheek op vakantie dan
Die aanhalingstekens? Ik hang ze wel als oorbellen aan mijn orenquote:
tis frietquote:Op maandag 8 juli 2013 01:14 schreef heloef het volgende:
Wordt dit een patat/frietachtige discussie?
Dit kan ook anders he?quote:
zonderquote:
In combinatie twee magistrale woorden.quote:
Ik ga naar de hel, ik had beter moeten weten.quote:
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horenquote:
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het bloggen, maar ik heb mijn laptop wel mee dus ik laat wellicht nog wel af en toe wat achter hier enzoTijdsverschil is dan wel beetje jammer natuurlijk
Goshquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horen
Doe je ook niet zomaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienen
Nou, ik ben voorlopig ook wel klaar. denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Totaal niet, ben nog nooit stoned geweest.
Zo klinkt die wel alsof je dat bentquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Totaal niet, ben nog nooit stoned geweest.
Oh nu we het erover hebben! Jij moet nog wat lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou er wel wat geld mee kunnen verdienen
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik ben voorlopig ook wel klaar. denk ik.
Nee, serieus niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo klinkt die wel alsof je dat bent.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet je even voorstellen dat heloef echt een knuffelneger is, inclusief hipsterbril en afro. en dan zegt hij met zijn ultrablanke stem dat daarboven en dan gaat hij lachen, zo hard dat zijn dooie voorouders in afrika het nog horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |