Lieg nietquote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
echt onaantrekkelijkekop/would hit with bar.
vraag aub aan sapstengel. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Te gepolijst. Een man moet ruig zijn geen ken/barbie kop hebben.quote:
Geweldig, Mike.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Over ui s gesproken, ik heb een nieuwe. Hallo.
Ik zou Straatsoldaat trouwenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vraag aub aan sapstengel. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Te gepolijst. Een man moet ruig zijn geen ken/barbie kop hebben.
je bent zelf homo nep turkquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
met niet gepolijst bedoel ik niet meteen een door de acne gecreerde kraterkop.
Je vergeet de toename in cum, die nu bovendien ook 100% biologisch is.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze:
http://www.superfood.nl/s(...)wei-eiwitten-vanille
Echt tevreden mee, ben van 80 naar 100 kilo gegroeid @ 1,94 13% bf, ze zijn er ook in chocolade en aardbei
Au, au, au...quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb je foto gezien je ziet er uit als mokerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wollah wie is deze man. Hij denkt hij kent mij tazz
Oke, anders nog iets?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:45 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik heb je foto gezien je ziet er uit als moker
je praat veel shit maar ik trek het doorquote:
Nu is het wachten op jouw eerste foto internet heroquote:Op maandag 8 juli 2013 12:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je praat veel shit maar ik trek het door
Als ik shit praat dan klinken jouw tori's als spetterpoep tegen het raam.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je praat veel shit maar ik trek het door
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
PMS is a bitchquote:Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik shit praat dan klinken jouw tori's als spetterpoep tegen het raam.
kijk die fatty dan ook graaien he.. geen schaamtequote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef star_gazer het volgende:
BRB gratis bulken in de gym
[ afbeelding ]
ze heb toch net getrained zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kijk die fatty dan ook graaien he.. geen schaamte
Het is een evil oneindige loop die planet fitness implementeert: dik zijn>abo kopen>sporten>dunner worden>pizza eten>dik zijn>abo kopen>sporten>dunner worden>pizza eten>dik zijn>abo kopen>sporten>dunner worden>pizza eten>dik zijn>abo kopen>sporten>dunner worden>pizza eten>quote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef star_gazer het volgende:
BRB gratis bulken in de gym
[ afbeelding ]
Ik zweer je, ze squat zwaar ATG. Dat kun je zien aan die powerlifter kont. Ze zit alleen in de bulk nu.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kijk die fatty dan ook graaien he.. geen schaamte
Then bulkkkk bitchquote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
When will it be my turn? Ik moet echt bulken zie eruit als een nolifter in kleding.
Inb4 bouwvakker DJ Sterretje fysiek.
Laaggeleid denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wood berry.
Maar waarom doet ze als een neger?
dit is wel heel slechtquote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
Guilty pleasure, kan hier zo lekker hard op trainen.. lekker trashy
mirin' die gluteus maximus iddquote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zweer je, ze squat zwaar ATG. Dat kun je zien aan die powerlifter kont. Ze zit alleen in de bulk nu.
Grote core ookquote:
Nee nee, ik zeg dat ik het vermoeden heb dat blanken die doen als negers omdat dat blijkbaar stoer is waarschijnlijk niet erg slim zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle negers dom zijn?
Negged for being racist
sorryquote:
Haha snap ikquote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee nee, ik zeg dat ik het vermoeden heb dat blanken die doen als negers omdat dat blijkbaar stoer is waarschijnlijk niet erg slim zijn.
No racist.
Chanel West Coastquote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee nee, ik zeg dat ik het vermoeden heb dat blanken die doen als negers omdat dat blijkbaar stoer is waarschijnlijk niet erg slim zijn.
No racist.
[..]
sorry
Ja ik ook, zag gisteren op Summerloverz een chick die op haar leek.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chanel West Coast
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=320&bih=356
zou raken tho..
Lil Debbie van white girl mob kan ook niet rappen. Would hit though.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha snap ik. Sowieso wel een trend met die hele Kreayshawn zooi van tegenwoordig.
Die zou ik niet raken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lil Debbie van white girl mob kan ook niet rappen. Would hit though.
Soms heb ik zwaar craving voor licht donkere chicks. Zag zaterdag een arubaanse volgens mij, die culo van haar, niet normaalquote:Op maandag 8 juli 2013 13:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lil Debbie van white girl mob kan ook niet rappen. Would hit though.
Gaat om skietuh joh, hele dag kol of doetie spelen, push ups heb je niks aan in afganistanquote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef mtchel112 het volgende:
hallon ik wille graag bij krops comando troepe, ik ben nu 16 jari en ik doe nu :
3x pw
15 pushups x 3
50 situps x 3
10 min hardlopen
is dit genoeg voor keuring?
Know that feel. Er liep vroegah een kaapverdiaans meisje rond met ass zo rond als een halve maan. Wat ik ermee had willen doen. Lord forgive me..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soms heb ik zwaar craving voor licht donkere chicks. Zag zaterdag een arubaanse volgens mij, die culo van haar, niet normaalzwarte "leren" legging met huge hakken eronder pfff..en dan zon topje tot aan middel.
Maar heb je haar ook aangesproken....??quote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soms heb ik zwaar craving voor licht donkere chicks. Zag zaterdag een arubaanse volgens mij, die culo van haar, niet normaalzwarte "leren" legging met huge hakken eronder pfff..en dan zon topje tot aan middel.
Dat dus, spreek die exotische schone gewoon aan! Deed ik ook en met succes!!! (Wel via FOK mja)quote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar heb je haar ook aangesproken....??
moet je harder trainen daar ligt het aan. jij traint gewoon als een faggetquote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat gevoel dat je nooit zo gespierd en atletisch kan worden als een neger of een slaaf
Maak ff foto kan k ff fappequote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef Snakey het volgende:
Zo! Ik zag mezelf net in de autoruit, in 1x streeffysiek!! En hele korte armpjes. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |