quote:Op maandag 8 juli 2013 02:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb nu helemaal geen motivatie meer om te studeren. Denk dat ik maar een jaar on cycle ga zodat ik het zelfde lichaam als Zyzz heb om vervolgens een digitale loverboy te worden en 100k per maand te draaien.
Ik heb een voetfetisj.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel hot. Sowieso +10 als een chick dat soort hakken draagt.
Is van die ene female miscer trouwens, Batmannu.
Ze gaat toch niet op die kat staan hequote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
pics in hakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet op die kat staan he![]()
Hoor zelf ook altijd dat ik sexy benen heb maar als je daar als man zijnde nou blij moet zijn![]()
Ik loop al bijna mijn hele leven op mijn tenen door achillespees verkorting waardoor mijn kuiten gespierder zijn dan iemand die al 10 jaar traint incl kuren
Dat vind ik gek man. Een meisje moet wel mooie voetjes, niet van die graftakken, maar ik hoef geen footjob en dan die tenekaas om m'n genotsknots ofzo.quote:
Nee die kat staat er gewoon naast. Ze heeft wel een tafel gemaakt een keer:quote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet op die kat staan he![]()
Hoor zelf ook altijd dat ik sexy benen heb maar als je daar als man zijnde nou blij moet zijn![]()
Ik loop al bijna mijn hele leven op mijn tenen door achillespees verkorting waardoor mijn kuiten gespierder zijn dan iemand die al 10 jaar traint incl kuren
"Voetvetisj", wat een faal van mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vind ik gek man. Een meisje moet wel mooie voetjes, niet van die graftakken, maar ik hoef geen footjob en dan die tenekaas om m'n genotsknots ofzo.
Ja vooral in hakken inderdaad, van die Louboutinsquote:Op maandag 8 juli 2013 02:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Voetvetisj", wat een faal van mij.
Lol jij begrijpt niet sukkel, voeten zijn sensueel. Ze zijn sierlijk, vooral als ze zo'n mooie curve maken door hoge hakken.
Gewoon aan sabbelen man.
Jij begrijpt mij man. Ik respecteer je voorliefde voor de belangrijke zaken in een vrouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vooral in hakken inderdaad, van die Louboutins. En dan zo over hun voetjes ejaculeren terwijl ze die schoenen dragen.
Jij had toch een tentamen?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij man. Ik respecteer je voorliefde voor de belangrijke zaken in een vrouw.
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij man. Ik respecteer je voorliefde voor de belangrijke zaken in een vrouw.
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 02:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik val alleen maar nog op blanke vrouwen als ze een tan hebben
Geen tentamen, maar moet wel werk verzetten voor studie.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij had toch een tentamen?
Komt mij erg bekend voor. Midden in de nacht op een forum zitten terwijl ik moet leren voor een tentamen. Gelukkig heb ik pas in november weer
Die lichte aderen op de voet ook.quote:
Het is +10 wanneer het er nog degelijk en stijlvol uitziet. Echter zie je IRL heel veel chicks die er hoerig as fuck uitzien. Hier tenminste.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet Blood and Bone is kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb laatst trouwens Law Abiding Citizen gekeken na aanbevelingen uit dit topic. Sterke film, maar wat een slechte laatste 20 minuten, jezus.
Zal 'm eens downloaden man. Heb nog ziek veel films in de wachtrij, maar heb er de tijd simpelweg niet voor. Ik ga nu Margin Call kijken. Wil mij bezighouden met Forex trading, dus het is relevant. Dat scheelt alweer.quote:
Alleen voor het fysiek van het hoofdpersonage moet je hem al kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal 'm eens downloaden man. Heb nog ziek veel films in de wachtrij, maar heb er de tijd simpelweg niet voor. Ik ga nu Margin Call kijken. Wil mij bezighouden met Forex trading, dus het is relevant. Dat scheelt alweer.
Thanks.
Homo.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen voor het fysiek van het hoofdpersonage moet je hem al kijken
[ afbeelding ]
Kimbo Slice zit er ook in
kimbo is altijd al een zwerver geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Homo.
Vecht Kimbo nog of is die inmiddels al met pensioen?
jaren geleden, jaquote:Op maandag 8 juli 2013 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft toch een tijdje wedstrijden gevochten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |