Fucking droog.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
Best wel een lekker nummer dat van Drake. Heeft wel op repeat gestaan een tijdje geleden.
Enige waar ik zou voor betalen is als cammeisjes vinger in hun keel doen en over zwarte lakpumps kotsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ken een italiaanse
haar kringspier is net van elastiek
ze maakt dan ook ziek veel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die met negers zijn wel grappig maar die met blanken niet (srs)quote:Op maandag 8 juli 2013 01:57 schreef VMSDKR het volgende:
Die Vines zijn soms best grappig. Deze is ook wel mooi.
Idd, die proberen te hard.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja die met negers zijn wel grappig maar die met blanken niet (srs)
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige waar ik zou voor betalen is als cammeisjes vinger in hun keel doen en over zwarte lakpumps kotsen.Ik denk dat jij wel zou betalen voor een chubby die een big mac naar binnen werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit bestaat echtquote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel zou betalen voor een chubby die een big mac naar binnen werkt
Dat staat gewoon gratis op YouTube manquote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel zou betalen voor een chubby die een big mac naar binnen werkt
Chubby's betalen mij om een big mac bij hen naar binnen te werken.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over oraal naar binnen werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat staat gewoon gratis op YouTube man
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb nu helemaal geen motivatie meer om te studeren. Denk dat ik maar een jaar on cycle ga zodat ik het zelfde lichaam als Zyzz heb om vervolgens een digitale loverboy te worden en 100k per maand te draaien.
Ik heb een voetfetisj.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel hot. Sowieso +10 als een chick dat soort hakken draagt.
Is van die ene female miscer trouwens, Batmannu.
Ze gaat toch niet op die kat staan hequote:Op maandag 8 juli 2013 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel hot. Sowieso +10 als een chick dat soort hakken draagt.
Is van die ene female miscer trouwens, Batmannu.
pics in hakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet op die kat staan he![]()
Hoor zelf ook altijd dat ik sexy benen heb maar als je daar als man zijnde nou blij moet zijn![]()
Ik loop al bijna mijn hele leven op mijn tenen door achillespees verkorting waardoor mijn kuiten gespierder zijn dan iemand die al 10 jaar traint incl kuren
Dat vind ik gek man. Een meisje moet wel mooie voetjes, niet van die graftakken, maar ik hoef geen footjob en dan die tenekaas om m'n genotsknots ofzo.quote:
Nee die kat staat er gewoon naast. Ze heeft wel een tafel gemaakt een keer:quote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet op die kat staan he![]()
Hoor zelf ook altijd dat ik sexy benen heb maar als je daar als man zijnde nou blij moet zijn![]()
Ik loop al bijna mijn hele leven op mijn tenen door achillespees verkorting waardoor mijn kuiten gespierder zijn dan iemand die al 10 jaar traint incl kuren
"Voetvetisj", wat een faal van mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vind ik gek man. Een meisje moet wel mooie voetjes, niet van die graftakken, maar ik hoef geen footjob en dan die tenekaas om m'n genotsknots ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |