Hmmmz, dat is wel klote dan. En nu, na een jaar is het al zo'n gewoonte dat het moeilijk is om ermee te stoppen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, had vorig jaar best veel problemen met mezelf. Was toen begonnen met alcohol en roken, van dat eerste is al flink veel geminderd, maar dat laatste, tja.
wat rook jijquote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
Vroeger stond bij ons het rokersplekje vol met bovenbouwers, nu staan er bijna alleen maar 2e klassers
en het worden er steeds meer
skk0ls
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je reageert vaak op een botte manier en dan horen we niets meer erover, dan blijven we dat denken.
waar is je oude UIquote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
Vroeger stond bij ons het rokersplekje vol met bovenbouwers, nu staan er bijna alleen maar 2e klassers
en het worden er steeds meer
skk0ls
Nah, heb tot nu toe niet echt serieuze pogingen genomen om te stoppen. Al m'n vrienden roken ook, dan is het ook weer zo stom om als enige te stoppen eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is wel klote dan. En nu, na een jaar is het al zo'n gewoonte dat het moeilijk is om ermee te stoppen?
jaquote:
Haha, altijd vragen inddquote:Op zondag 7 juli 2013 22:22 schreef Rozzje het volgende:
Grappig hoe mensen die roken vaak geen eens sigaretten hebben
quote:
Ja, dat is waar. Ik heb geen vrienden die roken dus ik snap je punt welquote:Op zondag 7 juli 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, heb tot nu toe niet echt serieuze pogingen genomen om te stoppen. Al m'n vrienden roken ook, dan is het ook weer zo stom om als enige te stoppen eigenlijk.
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.
Dus als ik er ben, fix ik 398463 TR's en dan ga ik weer weg. Ik wil het zo graag weer leuk vinden, maar ik krijg alleen maar hoopjes stront over mij heen
Jij zegt vandaag dingen die ik denkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.
Dus als ik er ben, fix ik 398463 TR's en dan ga ik weer weg. Ik wil het zo graag weer leuk vinden, maar ik krijg alleen maar hoopjes stront over mij heen
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil ook FOK mod zijn gewoon omdat ik dan meer macht heb en dat lekker kan abusen MWUAHAHAHAHA
Als je toch duidelijk uitlegt waarom je bepaalde zaken doet dan is er toch geeb probleem?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.
Waarom laatste woord alleen in Engelsquote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil ook FOK mod zijn gewoon omdat ik dan meer macht heb en dat lekker kan abusen MWUAHAHAHAHA
Ik heb het nog nooit willen zijn eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Sowieso Harryquote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Weet iemand een ui die bij mij past, ik zit er nu serieus over na te denken dankzij Spatie
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerderequote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.
Nee, mensen willen vaak gelijk hebben, en dan krijg jij een shitload aan gezeik.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Als je toch duidelijk uitlegt waarom je bepaalde zaken doet dan is er toch geeb probleem?
Mensen willen vaak duidelijkheid en begrip.
stalken na een note?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerdere![]()
Maar ik ga wel weer een poging doen om "liever" te doen. Ik ga in ieder geval niet jullie ruzies oplossen, want ik ben jullie moeder niet.
Ja, maar dat is niet zo heel gek ook, als ik zo kijk naar mijn eigen notes die jij uitgedeeld hebt. Maar ik snap je heel goed, maar het voelt ook wel een beetje onmacht aan voor de users.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerdere![]()
Maar ik ga wel weer een poging doen om "liever" te doen. Ik ga in ieder geval niet jullie ruzies oplossen, want ik ben jullie moeder niet.
Mag ik vragen waarom je dit ziet als 'weg pesten'?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen. Je mag niet bitchen, niet zeiken, niet je complete mening delen, je mag niet zeggen wat je allemaal weet. Daarnaast moet je er zijn voor je subforum. Ik check jng iedere dag. In de ochtend en in de avond. En de waardering: 0.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.
Je kan niet eens zien wie jou een note geeftquote:Op zondag 7 juli 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo heel gek ook, als ik zo kijk naar mijn eigen notes die jij uitgedeeld hebt. Maar ik snap je heel goed, maar het voelt ook wel een beetje onmacht aan voor de users.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod dus.
#Spatievoormod
#Etsuvoormod
Die dude uit de reclamequote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Harry werkt niet bij Jumbo![]()
Wie de fck is Harry?
Goedenavond trouwens David
Eh meisje,quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil ook FOK mod zijn.. Handig bij het hosselen
Klopt. Maar we weten allebei dat jij bepaalde notes hebt uitgedeeld.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan niet eens zien wie jou een note geeft
Ik ik waardeer je wel. We hebben wel een mod als jou nodig.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen. Je mag niet bitchen, niet zeiken, niet je complete mening delen, je mag niet zeggen wat je allemaal weet. Daarnaast moet je er zijn voor je subforum. Ik check jng iedere dag. In de ochtend en in de avond. En de waardering: 0.
Maar ik vind mijn subforum echt heel leuk en die wil ik ook leuker maken en ik hoop dat deze sc wat minder hobbelig wordt
Het is ook lastig hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen. Je mag niet bitchen, niet zeiken, niet je complete mening delen, je mag niet zeggen wat je allemaal weet. Daarnaast moet je er zijn voor je subforum. Ik check jng iedere dag. In de ochtend en in de avond. En de waardering: 0.
Maar ik vind mijn subforum echt heel leuk en die wil ik ook leuker maken en ik hoop dat deze sc wat minder hobbelig wordt
hoiiiiiiquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ik waardeer je wel. We hebben wel een mod als jou nodig.![]()
Hoiiquote:
Je hebt geen idee. Echt niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Maar we weten allebei dat jij bepaalde notes hebt uitgedeeld.
Maar goed, ik heb geen zin om het allemaal weer op te rakelen, als je het wil bespreken/toegelicht wil zien via DM/PM, dan doe ik dat graag. Maar niet hier.
quote:
quote:
quote:
doei.quote:
He Stuquote:
En anderzijds kun je opmerkingen maken waar je als user op wordt aangesproken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil nog wel erbij vermelden dat ik totaal geen problemen heb met jou als persoon, maar ik kan het soms niet vinden hoe jij handelt/doet, oke? Verder haat ik je niet ofzo.quote:
Neem eens een voorbeeld aan voorgaande reacties op mijn binnenkomstquote:
Pfff, het was hier rond de 30 graden. Mij te warm eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He StuOok lekker weer gehad in Londen vandaag?
30?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfff, het was hier rond de 30 graden. Mij te warm eigenlijk![]()
watquote:Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan voorgaande reacties op mijn binnenkomst
Mweh. Het ebt weg. Het is vandaag de eerste dag dat ik heb geleefd op 4 paracetamollen ipv 10/12. En heb oorpijn erbij gekregen. Dusja, hopelijk gaat het de goeie kant op. Met jou?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HoiiHoe istie? Alweer beetje bijgekomen van je operatie?
Ik vind het echt heel zwaar sommige avonden. Ik kan oprecht toegeven dat ik deze vrijdag in de trein heb zitten janken omdat ik echt op was. Ik mis mijn plekje hier. Er is niemand meer die gewoon hoi zegt als ik binnen kom. Er is niemand die vraagt hoe het gaat. Ik kan niet normaal sc'en zonder minstens 1 keer een sneer te krijgen omdat ik een zure mod zou zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor.Het is internet, daar zijn mensen sowieso vaak al asocialer dan irl. Dan heb jij ook nog eens een horde pubers waarvan de helft denkt stoer te zijn en alles te kunnen flikken. En uiteindelijk doe je het ook nog eens vrijwillig. Logisch dat het dan soms heel erg overkomt alsof je niet wordt gewaardeerd.
Ik vond het halverwege mijn modschap het al niet meer waard, maar het was toch maar een tijdelijk forum, dus ik wachtte gewoon.
jou kan ik me nog wel herinneren van een VBL-gesprek hierquote:
Ja, het is hier inderdaad een graad of 4 of 5 warmer dan in Nederland helaas.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30?nog warmer dan hier dus, het was hier rond de 25 geloof ik
Ook al aardig warm.
Straks loop ik elke dag met 35 graden minstens :x
Lezenquote:
Hm, klinkt nog niet heel positiefquote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mweh. Het ebt weg. Het is vandaag de eerste dag dat ik heb geleefd op 4 paracetamollen ipv 10/12. En heb oorpijn erbij gekregen. Dusja, hopelijk gaat het de goeie kant op. Met jou?
Oh heeerlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Ik ga heel misschien van de zomer toch nog een paar dagen op vakantie.Zit nu te kijken naar waar ik cheap ass ergens een paar dagen in Europa kan zitten.
Hoe vaak heb je dat gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Ik ga heel misschien van de zomer toch nog een paar dagen op vakantie.Zit nu te kijken naar waar ik cheap ass ergens een paar dagen in Europa kan zitten.
Rustig rustigquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jou kan ik me nog wel herinneren van een VBL-gesprek hier
Ik zeg eigenlijk bijna altijd wel hoiquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel zwaar sommige avonden. Ik kan oprecht toegeven dat ik deze vrijdag in de trein heb zitten janken omdat ik echt op was. Ik mis mijn plekje hier. Er is niemand meer die gewoon hoi zegt als ik binnen kom. Er is niemand die vraagt hoe het gaat. Ik kan niet normaal sc'en zonder minstens 1 keer een sneer te krijgen omdat ik een zure mod zou zijn.
Ik ben gewoon niet goed met woorden, maar ik heb het beste met mijn users (en als ik dat zeg krijg ik van die opmerkingen van "oh ben ik van jou!!?!?!?!??!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" ) voor en ik wil iedereen het naar de zin maken.
Azie, wist je toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is hier inderdaad een graad of 4 of 5 warmer dan in Nederland helaas.
Waar ga je naartoe dan?
Nah, wordt niet gewaardeerd hierquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Rustig rustig
Laten we over voetbal praten dan
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Azie, wist je toch?Ik kom net zo bruin als Brownie terug
Even wat regels:quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Rustig rustig
Laten we over voetbal praten dan
twentequote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even wat regels:
1. De graafschap
2. NEC___!
3. PSV________________!
Ja jijquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk bijna altijd wel hoi
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even wat regels:
1. De graafschap
2. NEC___!
3. PSV________________!
Ik ben dan ook een slijmbalquote:
Zo mag ik het horen!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Even wat regels:
1. De graafschap
2. NEC___!
3. PSV________________!
Mijn roots liggen daar, die kan ik niet verkwanselenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
De oubliette. Hij hangt boven je hoofd.
Dat is wel heel erg.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel zwaar sommige avonden. Ik kan oprecht toegeven dat ik deze vrijdag in de trein heb zitten janken omdat ik echt op was. Ik mis mijn plekje hier. Er is niemand meer die gewoon hoi zegt als ik binnen kom. Er is niemand die vraagt hoe het gaat. Ik kan niet normaal sc'en zonder minstens 1 keer een sneer te krijgen omdat ik een zure mod zou zijn.
Ik ben gewoon niet goed met woorden, maar ik heb het beste met mijn users (en als ik dat zeg krijg ik van die opmerkingen van "oh ben ik van jou!!?!?!?!??!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijtjr klopt helemaal behalve psv die moet ervab Afquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
Ajax&Feyenoordx100000
Jazeker, zit nu druk te kijken naar wat ik kan doen in plaats van voor mijn herkansing leren.quote:
hoi schatje. de keren dat ik je hier gezien heb vond ik je best tof. geen geslijm verderquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, voortaan zal ik wat meer smalltalk doen. Maar ik heb altijd het gevoel alsof je niet probeert mee te doen met de gesprekken. En hoe was jouw dag?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat Yvonne (quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.Misschien moet je even aan andere mods vragen hoe zij er mee omgaan? Tips hebben en zo?
Ik bewonder je goede intenties maar ik ben bang, en nu spreek ik voor mezelf hoe ik dat ervaar, dat dit vooral komt door je gemaakte opmerkingen naar users toe in het verleden. Je bent vaak erg kattig, bot en onvriendelijk en als je dat een paar keer doet zijn mensen er snel klaar mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oost-Europa kijken, niet Westquote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jazeker, zit nu druk te kijken naar wat ik kan doen in plaats van voor mijn herkansing leren.![]()
Weet jij nog een leuke, goedkope bestemming in Europa? Ik zit nu naar steden in Duitsland te kijken.
Sorry dat ik interrumpeer, waar is je herkansingvoor? En ga nnanaar Kroatië (Y)quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jazeker, zit nu druk te kijken naar wat ik kan doen in plaats van voor mijn herkansing leren.![]()
Weet jij nog een leuke, goedkope bestemming in Europa? Ik zit nu naar steden in Duitsland te kijken.
Oja, sorry, dat heb je inderdaad verteldquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Azie, wist je toch?Ik kom net zo bruin als Brownie terug
Doe polen/ukraine/tsjechie ofzo. Mooie plaatsen daar, en niet al te duur!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
BudapesTquote:Op zondag 7 juli 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oost-Europa kijken, niet West
Budapest, Polen, Belgrado,Sarajevo schijnen ook mooi te zijn.
Ga naar Budapest!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yvonne () er laatst was?
Nee.quote:
Frankrijkquote:
Nee, rot nou eens op met die TC.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bewonder je goede intenties maar ik ben bang, en nu spreek ik voor mezelf hoe ik dat ervaar, dat dit vooral komt door je gemaakte opmerkingen naar users toe in het verleden. Je bent vaak erg kattig, bot en onvriendelijk en als je dat een paar keer doet zijn mensen er snel klaar mee.
Ik heb ooit een opmerking gemaakt over een foto wat later bleek dat jij dat was en sindsdien heb ik nooit meer een normale reactie van jou gekregen. Ik denk dat het een beetje twee kanten op werkt dus.
Misschien bedoel je een opmerking wel helemaal niet zo onvriendelijk als die soms overkomt maar dat is moeilijk als het gaat om tekst op een forum.
En verder, hoe lang ben je nou mod joh? Je hebt voor die tijd nooit meegepost in de SC en post nog steeds maar weinig mee. Het ligt niet alleen aan de users natuurlijk
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oost-Europa kijken, niet West
Budapest, Polen, Belgrado,Sarajevo schijnen ook mooi te zijn.
Budapest en Polen lijken mij wel tof.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Doe polen/ukraine/tsjechie ofzo. Mooie plaatsen daar, en niet al te duur!
Studie. Vak kan je toch niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Sorry dat ik interrumpeer, waar is je herkansingvoor? En ga nnanaar Kroatië (Y)
Wil ik ook nog graag ooit heen.quote:
Wat doe je daar?quote:
Dat mag inderdaad ook echt wat meer buiten deze SC hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rot nou eens op met die TC.Anders ga ik Danny tippen dat Tinychat zijn inkomsten jat dankzij jullie.
Dat werkte vgm alleen maar averechts, danhebben de mensen hier het idee helemaal onder toezicht te staan. Zoals ik al eerder zei, het is hier bij JNG net zoals in het echte leven, vaak gezellig, leuk, dwaas maar soms ook een ruzietje, misverstand of dicussie. En dat is geen ramp. Zo werkt het alleen maar. Ik vind het nog steeds prima toeven hier en er heerst echt geen negatieve sfeer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk.FOK!moeder Yvonne kwam even schoon schip maken.
Wie is danny?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rot nou eens op met die TC.Anders ga ik Danny tippen dat Tinychat zijn inkomsten jat dankzij jullie.
Mijjn broertje is in Gdansk geweest, 4 dagen voor 20 euro incl.vlucht en hostel. kan heullll goedkoopquote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Budapest en Polen lijken mij wel tof.
[..]
Studie. Vak kan je toch niet.Maar leuk, hoelang ga je?
[..]
Wil ik ook nog graag ooit heen.
[..]
Wat doe je daar?
Wanneer ben je klaar met je gehaat op mij?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik met jou op vakantie zou gaan.
Dat is wel heel krankzinnig goedkoopquote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijjn broertje is in Gdansk geweest, 4 dagen voor 20 euro incl.vlucht en hostel. kan heullll goedkoop
Nou, ik zit daar nu niet, ben er wel geweest.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik zit altijd mobiel, zeker de afgelopen paar weken, dus ik post geen hele verhalen. Daarnaast: 's nachts ging het vaak zat lang en wel leuk, maar daar was jij niet bij. Daarnaast is mijn leven sinds ik mod ben zo: examen, verhuizing, extreem kutwerk en heen en weer pendelen. Ohja, en een thuissituatie waardoor ik bij de psycholoog ben beland: zie je me lachen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bewonder je goede intenties maar ik ben bang, en nu spreek ik voor mezelf hoe ik dat ervaar, dat dit vooral komt door je gemaakte opmerkingen naar users toe in het verleden. Je bent vaak erg kattig, bot en onvriendelijk en als je dat een paar keer doet zijn mensen er snel klaar mee.
Omdat je hypocriet was. En daarna heb ik welgeteld 2 keer op je gereageerd. Om te zeggen dat de tr overbodig was.quote:Ik heb ooit een opmerking gemaakt over een foto wat later bleek dat jij dat was en sindsdien heb ik nooit meer een normale reactie van jou gekregen. Ik denk dat het een beetje twee kanten op werkt dus.
En inderdaad: ik kwam hier nooit (uhuh, nee.) en daar heb ik ook mee moeten dealen en me moeten bewijzen.quote:Misschien bedoel je een opmerking wel helemaal niet zo onvriendelijk als die soms overkomt maar dat is moeilijk als het gaat om tekst op een forum.
En verder, hoe lang ben je nou mod joh? Je hebt voor die tijd nooit meegepost in de SC en post nog steeds maar weinig mee. Het ligt niet alleen aan de users natuurlijk
Wow. Jaloers.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijjn broertje is in Gdansk geweest, 4 dagen voor 20 euro incl.vlucht en hostel. kan heullll goedkoop
quote:
Ryanair fucks tha worldquote:
Zomerwerkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Budapest en Polen lijken mij wel tof.
[..]
[..]
Wil ik ook nog graag ooit heen.
[..]
Wat doe je daar?
Waar staat dat voor dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu weet ik waar dat kpd forum voor staat
Ga ik ook zeker nog een keer gebruik van maken, eerst 2 maanden door Azie backpackenquote:
Keihard pearneau voor Dannyboyquote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waar staat dat voor dan?
Keiharde porno voor dannyquote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waar staat dat voor dan?
verdommequote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met je gehaat op mij?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, ik zit daar nu niet, ben er wel geweest.
Zit nu 3 weken in Frankrijk, voor taalschool
O, leuk om daar op bezoek te komen.quote:
Als je van es houdt, moet je met david praten, die jongen haalt alleen maar es ( niet dat dat slecht is ofzo hoor)quote:
Euroshopper bierquote:
Het is vervelend dat je zoveel gezeik op je af ziet komen door werk, school, verhuizing en je thuis situatie. Misschien als je wat meer dingen deelt dat er ook wat meer begrip ontstaat? Ik denk niet dat er hier mensen een hekel aan je hebben maar wel dat mensen je niet begrijpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel, zeker de afgelopen paar weken, dus ik post geen hele verhalen. Daarnaast: 's nachts ging het vaak zat lang en wel leuk, maar daar was jij niet bij. Daarnaast is mijn leven sinds ik mod ben zo: examen, verhuizing, extreem kutwerk en heen en weer pendelen. Ohja, en een thuissituatie waardoor ik bij de psycholoog ben beland: zie je me lachen?
[..]
Omdat je hypocriet was. En daarna heb ik welgeteld 2 keer op je gereageerd. Om te zeggen dat de tr overbodig was.
[..]
En inderdaad: ik kwam hier nooit (uhuh, nee.) en daar heb ik ook mee moeten dealen en me moeten bewijzen.
p.s:.. nee laat maar.
Ja, sinds april heeft het haar intrede in ah Nederland breed gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Euroshopper verdwijnt volgens mij! Het wordt AH basic ofzo?
Afgelopen twee jaar meer in het buitenland geweest dan thuisquote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je nou alweer in het buitenland, koek?
Ik begrijp niet dat je dan ook nog 4 dagen ergens kan slapen voor dat geldquote:
Daar moet je echt geld voor uittrekken, kan je beter later nog doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
Wil ook nog steeds InterRailen, maar tijd/geld.
Respectquote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar meer in het buitenland geweest dan thuis
Ga hatenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Als je van es houdt, moet je met david praten, die jongen haalt alleen maar es ( niet dat dat slecht is ofzo hoor)
Ja is dan in combinatie he. en Polen is gewoon spotgoedkoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je dan ook nog 4 dagen ergens kan slapen voor dat geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Plot twist: Je woont bij de grens en werkt in België.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar meer in het buitenland geweest dan thuis
Misschien maar eens gaan kijken daar danquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is dan in combinatie he. en Polen is gewoon spotgoedkoop.
JAAAA. Doen!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Tevens wilde ik jullie nog foto's van el casa de fee laten zien. Als daar behoefte aan was.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Enkele voorbeelden van gemiddelde prijzen:quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien maar eens gaan kijken daar dan
Plot twist: hij is opgepakt wegens drugssmokkel in Colombiaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plot twist: Je woont bij de grens en werkt in België.
Ben er netquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Plot twist: hij is opgepakt wegens drugssmokkel in Colombia
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
wat is sorroundedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nicequote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden van gemiddelde prijzen:
Maaltijd op straat: ¤1,50
Maaltijd in restaurant: ¤3,-
Frisdrank: ¤0,20
Groot biertje: ¤0,80
Busreis van Bangkok naar Kanchanaburi: 110 bath/¤2,7-
Goed hotel in Bangkok (incl ontbijt): ¤30,-
Basic 2 persoonskamer in guesthouse in Chiang Mai (eigen badkamer) ¤ 50,- per week
Zeer basic bungalow (geen airco, geen badkamer) op Koh Chiang: ¤6,- p.n.
Huur scooter Kanchanaburi: ¤ 4,- per dag
Massagecursus in Chiang Mai 1 week: ¤ 175,-
Nachttrein Bangkok - Chiang Mai: ¤ 20,-
Bioscoop: ¤ 3,50
Dit is ook niet bepaald duur verder
Dat is wanneer er zoveel man om je heen staan dat ze een o vormen.quote:
hij had het over polen en dan kom jij met bangkokquote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden van gemiddelde prijzen:
Maaltijd op straat: ¤1,50
Maaltijd in restaurant: ¤3,-
Frisdrank: ¤0,20
Groot biertje: ¤0,80
Busreis van Bangkok naar Kanchanaburi: 110 bath/¤2,7-
Goed hotel in Bangkok (incl ontbijt): ¤30,-
Basic 2 persoonskamer in guesthouse in Chiang Mai (eigen badkamer) ¤ 50,- per week
Zeer basic bungalow (geen airco, geen badkamer) op Koh Chiang: ¤6,- p.n.
Huur scooter Kanchanaburi: ¤ 4,- per dag
Massagecursus in Chiang Mai 1 week: ¤ 175,-
Nachttrein Bangkok - Chiang Mai: ¤ 20,-
Bioscoop: ¤ 3,50
Dit is ook niet bepaald duur verder
Maar wanneer dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt geld voor uittrekken, kan je beter later nog doen.
Klopt AH Basic idd. Het bier is wel pauper, maar veel producten gewoon prima voor een meer dan prima prijs!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Euroshopper verdwijnt volgens mij! Het wordt AH basic ofzo?
Lijkt vast op elkaarquote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij had het over polen en dan kom jij met bangkok
Ja ik wil ook een road trip door Amerikaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wanneer dan?Heb ook nog een road trip door Amerika op de planning staan waar ik voor moet sparen.
echtquote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wanneer er zoveel man om je heen staan dat ze een o vormen.
Is allebei niet NL. Duhquote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga met een klein groepje en de helft heeft nog geen rijbewijs. Dus steeds als we het erover hebben: "Ezell, ga nou eens je rijbewijs halen!!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een road trip door AmerikaMaar ik kan niet rijden gvd
Ja, dat is waar trouwensquote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga met een klein groepje en de helft heeft nog geen rijbewijs. Dus steeds als we het erover hebben: "Ezell, ga nou eens je rijbewijs halen!!![]()
Ons louiske inspireert nog steeds!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ce n'est pas faux, c'est vrai.
Le roi c'est moi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet vast pijn.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
WK in Brazilie natuurlijk. eens over nadenken dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Sowieso wel leuk om over na te denken, zit nu al te denken waar ik heen wil volgend jaar, New York, India en Brazilie staan op mijn lijstje
Kijk uit he want in sommige staten mag je met 16 en sommige met 18 dus als je vrinden 17 zijn goed opletten, weer een levensles van WDEVquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga met een klein groepje en de helft heeft nog geen rijbewijs. Dus steeds als we het erover hebben: "Ezell, ga nou eens je rijbewijs halen!!![]()
Zou toch New York worden?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Sowieso wel leuk om over na te denken, zit nu al te denken waar ik heen wil volgend jaar, New York, India en Brazilie staan op mijn lijstje
Gelukkig ben ik al 20.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kijk uit he want in sommige staten mag je met 16 en sommige met 18 dus als je vrinden 17 zijn goed opletten, weer een levensles van WDEV![]()
Dat is wel heel tof inderdaad. Ga meequote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
WK in Brazilie natuurlijk. eens over nadenken dan.
Als je in nederland je rijbewijs hebt op je 17e is die alleen geldig in nlquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kijk uit he want in sommige staten mag je met 16 en sommige met 18 dus als je vrinden 17 zijn goed opletten, weer een levensles van WDEV![]()
Mijn frans een beetje in praktijk brengen he! Haha. Indd ik dacht ik jat dat en pas t een beetjr aanquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ons louiske inspireert nog steeds!
Ohnee das l'etat
Ja moet nog even kijken. Men ma wordt het jaar daarop 50 en neemt men broertje en mij dan waarschijnlijk ook mee naar New York, dus misschien ook niet zo leuk als ik dan al geweest benquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou toch New York worden?Hier staat voor volgend jaar zomer Australië op de planning en een half jaar buitenlandminor erachteraan.
[..]
Gelukkig ben ik al 20.
Ik ken je niet heel goed, maar ik wil alleen even zeggen wat ik hierover denk (Nee, niet negatief..)quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel, zeker de afgelopen paar weken, dus ik post geen hele verhalen. Daarnaast: 's nachts ging het vaak zat lang en wel leuk, maar daar was jij niet bij. Daarnaast is mijn leven sinds ik mod ben zo: examen, verhuizing, extreem kutwerk en heen en weer pendelen. Ohja, en een thuissituatie waardoor ik bij de psycholoog ben beland: zie je me lachen?
[..]
Omdat je hypocriet was. En daarna heb ik welgeteld 2 keer op je gereageerd. Om te zeggen dat de tr overbodig was.
[..]
En inderdaad: ik kwam hier nooit (uhuh, nee.) en daar heb ik ook mee moeten dealen en me moeten bewijzen.
p.s:.. nee laat maar.
Maar je hebt je rijbewijs nog nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou toch New York worden?Hier staat voor volgend jaar zomer Australië op de planning en een half jaar buitenlandminor erachteraan.
[..]
Gelukkig ben ik al 20.
nichten houden niet van voetbalquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
WK in Brazilie natuurlijk. eens over nadenken dan.
Fransquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mijn frans een beetje in praktijk brengen he! Haha. Indd ik dacht ik jat dat en pas t een beetjr aan
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ce n'est pas faux, c'est vrai.
Le roi c'est moi
Volgens mij nie, in finland kon je bij het huren van een auto dat voor een x bedrag erbij kopen dat jr dan mag rijden dussquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je in nederland je rijbewijs hebt op je 17e is die alleen geldig in nl
In Amerika is het qua regelgeving wel heul anders dan in Europa.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Volgens mij nie, in finland kon je bij het huren van een auto dat voor een x bedrag erbij kopen dat jr dan mag rijden duss
rustig maar was een geintjequote:Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage. en nou wegwezen.
Engels ben ik al nearly-native en frans niet ( zaldat ook niet worden denk ik) maar iig zal hetaltijd wel gogoed zijn, die taalschoolquote:
Nee ik moet om 5:30 op en ben nog wakkerquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Zo eindelijk thuis van werken. Maakt iedereen het goed hier?
hoezo dom danquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
een heeeeeeeeel dom en slecht geintje dan.
Nee, wil heel graag een paar dagen Nederland uit. Even weg van alles hier (= instant vakantiegevoelquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
xcachetquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Waarom zo vroeg?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee ik moet om 5:30 op en ben nog wakker
Wij delen deze feelings bro.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, wil heel graag een paar dagen Nederland uit. Even weg van alles hier (= instant vakantiegevoel).
TienVingers!quote:
Waarom lees en/of hoor ik dat toch zo vaak? Dat mensen bijna vloeiend Engels spreken. Ik moet er vaak om lachen als ik ze dan hoor praten namelijk met hun sterk Nederlandse accentquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Engels ben ik al nearly-native en frans niet ( zaldat ook niet worden denk ik) maar iig zal hetaltijd wel gogoed zijn, die taalschool :w
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Fantastischquote:Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij delen deze feelings bro.
[..]
TienVingers!
Lekker dagje gehad?
Ik ben ook near-native engels, maar frans bak ik geen reet van. Taalschool zal vast helpen, heb je het specifiek ergens voor nodig? Ik zou ook wel goed frans willen spreken masr de motivatie mistquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Engels ben ik al nearly-native en frans niet ( zaldat ook niet worden denk ik) maar iig zal hetaltijd wel gogoed zijn, die taalschool
Vakantieverslaafdquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, wil heel graag een paar dagen Nederland uit. Even weg van alles hier (= instant vakantiegevoel).
neuhquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Vloeiend Engels zegt nog niks over je accent.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom lees en/of hoor ik dat toch zo vaak? Dat mensen bijna vloeiend Engels spreken. Ik moet er vaak om lachen als ik ze dan hoor praten namelijk met hun sterk Nederlandse accent![]()
Nouquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Dat zie ik als een jaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
't is maar net wat je werken noemt
Beetje op Fok! zitten mee lezen en zitten niksen
Dat klopt, maar als je zegt near native te zijn verwacht ik dat je ook weinig merkt van iemands accentquote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vloeiend Engels zegt nog niks over je accent.
Top!quote:
sup va'diepadie?quote:
Ik denk dat ik een keyboard/piano ga aanschaffenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, ik had mijn piano enzo al afgestoft maarje was nergens te bekennen ; ( ; ( ; (
Heb je je proberen op te drukken?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, het tapijt op de overloop stinkt nu naar zweet.
quote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VakantieverslaafdNaja hier thuis ook wel beetje reislustig much volgens mij
Broertje zit met z`n vriend morgen ook alweer in het vliegtuig naar Tokyo
Mensen die een accent forceren zijn anders ook hartstikke irritantquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je zegt near native te zijn verwacht ik dat je ook weinig merkt van iemands accent
Ja haha het befaamde Denglishquote:Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom lees en/of hoor ik dat toch zo vaak? Dat mensen bijna vloeiend Engels spreken. Ik moet er vaak om lachen als ik ze dan hoor praten namelijk met hun sterk Nederlandse accent![]()
Je zult vast mijn accent horen, maar met een Cambridge Advanced Certificate en International Baccalaureate in English kan ik wel een woordje meespreken. Steenkolenengels van mijn ouders is echt om te huilen. Sank youquote:Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee, mijn broer kwam boven met zijn stinkpoten.
10 dagenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt wel mee.Tokyo is wel vetttt. Voor hoelang?
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]vies is dat
[..]
10 dagenJapan lijkt me ook freaking gaaff
freakingquote:Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage. en nou wegwezen.
Leuke broer.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee, mijn broer kwam boven met zijn stinkpoten.
Ga ergens om huilen zegquote:
is best normaal, voor mij ook 1 jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
Laatste keer vakantie wassss... een jaar geleden.
Londen tel je niet mee?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
80quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hoe vaak kan j je opdrukken?
Bro, do you even lift?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen accent te forceren om niet Nederlands te klinken hoor. En in het Nederlands klink ik niet Engelsquote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die een accent forceren zijn anders ook hartstikke irritant
Ik kan mijn peener erg vaak opdrukkenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
ja ik huil om het feit dat je freaking zegtquote:
Ga een weekje naar Groningen, is ook vakantie.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
Ik doelde ook niet per se op jouquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen accent te forceren om niet Nederlands te klinken hoor. En in het Nederlands klink ik niet Engels
En waar spreek je zoveel Engels dan? Waar heb je de taal leren spreken anders dan op school?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja haha het befaamde Denglish, maar ik zou het niet zeggen als het niet was..
ik weetwat ik al kan en wat jik nog niet kan, engels valt inde eerste categorie
Nou ja, ik vind het leuk en dan stop je al gauw ergens lekker wat tijd in, maar heb een aantal jaar keyboard les gehad hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top!
[..]
sup va'diepadie?
[..]
Ik denk dat ik een keyboard/piano ga aanschaffen
Kan jij echt goed spelen dan?
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja ik huil om het feit dat je freaking zegt
Dat was met school. Veel te veel gelopen daardoor om het een vakantie te noemen.quote:
de nieuwe Braddiequote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top!
[..]
sup va'diepadie?
[..]
Op vakantie loop je toch standaard veel?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was met school. Veel te veel gelopen daardoor om het een vakantie te noemen.
Oeh, misschien mag ik bij René verblijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga een weekje naar Groningen, is ook vakantie.
Goed plan ja, in mijn huis was je sowieso niet welkom.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, misschien mag ik bij René verblijven.
Nee daar rust je uitquote:
Zei degene die ¤8000,- bood voor mijn aars.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan ja, in mijn huis was je sowieso niet welkom.
Je wilt toch wat zien als je op vakantie bent?quote:
Is nep.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei degene die ¤8000,- bood voor mijn aars.
Gewoon, mehquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top!
[..]
sup va'diepadie?
[..]
O, maar dan zit je vast op een boot.quote:
O ja, maar dan heb je het vaak over strandvakanties, die ken ik niet.quote:
Je kennis van de taal kan nog zo hoog zijn, dat maakt je nog geen near native speaker imho. Het is voor mij vooral de uitspraak eigenlijk. Maar goed, wellicht verschillen we daarin gewoon van mening.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Je zult vast mijn accent horen, maar met een Cambridge Advanced Certificate en International Baccalaureate in English kan ik wel een woordje meespreken. Steenkolenengels van mijn ouders is echt om te huilen. Sank you
Ja, want dat zie je natuurlijk niet als je gaat zeilen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch wat zien als je op vakantie bent?
Nee, ik kom vrijdag serieus dat geld innen.quote:
Studiereizen, en indd school, volg het ib program en heb vaker gespeecht,gedebatteerd en presentaties gegeven in het engels.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
En waar spreek je zoveel Engels dan? Waar heb je de taal leren spreken anders dan op school?
Ja ik bedoel buiten zeilen omquote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want dat zie je natuurlijk niet als je gaat zeilen.
[..]
Nee, ik kom vrijdag serieus dat geld innen.
Dat begrijp ik hoor, ik nam mezelf in deze even als voorbeeldquote:
Ja, en? Weet je hoe leuk zeilen is?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, maar dan zit je vast op een boot.
[..]
O ja, maar dan heb je het vaak over strandvakanties, die ken ik niet.
Ik genoeg wel, maar in de 2 week vakantie heb ik wel geregeld uitstapjes. Is ook wel leukquote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, maar dan zit je vast op een boot.
[..]
O ja, maar dan heb je het over strandvakanties, die ken ik niet.
Dan ben je vast goedquote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk en dan stop je al gauw ergens lekker wat tijd in, maar heb een aantal jaar keyboard les gehad hoor
Nee, dan ga ik liever zwemmen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel buiten zeilen omof lig jij liever de hele week aan het strand?
Nooit gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en? Weet je hoe leuk zeilen is?En je legt gewoon ergens aan, en dan loop je daar even rond en zo.
Niet dat er veel valt te zien in Friesland.
Ik MOET iets doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik genoeg wel, maar in de 2 week vakantie heb ik wel geregeld uitstapjes. Is ook wel leuk
Nou ja, ik zou je wel eens Engels willen horen spreken. Kan er zo natuurlijk niets over zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Studiereizen, en indd school, volg het ib program en heb vaker gespeecht,gedebatteerd en presentaties gegeven in het engels.
Ik vind het vooral mooi hoe je gewoon geluidloos kan voortbewegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |