Hmmmz, dat is wel klote dan. En nu, na een jaar is het al zo'n gewoonte dat het moeilijk is om ermee te stoppen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, had vorig jaar best veel problemen met mezelf. Was toen begonnen met alcohol en roken, van dat eerste is al flink veel geminderd, maar dat laatste, tja.
wat rook jijquote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
Vroeger stond bij ons het rokersplekje vol met bovenbouwers, nu staan er bijna alleen maar 2e klassers
en het worden er steeds meer
skk0ls
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je reageert vaak op een botte manier en dan horen we niets meer erover, dan blijven we dat denken.
waar is je oude UIquote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
Vroeger stond bij ons het rokersplekje vol met bovenbouwers, nu staan er bijna alleen maar 2e klassers
en het worden er steeds meer
skk0ls
Nah, heb tot nu toe niet echt serieuze pogingen genomen om te stoppen. Al m'n vrienden roken ook, dan is het ook weer zo stom om als enige te stoppen eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is wel klote dan. En nu, na een jaar is het al zo'n gewoonte dat het moeilijk is om ermee te stoppen?
jaquote:
Haha, altijd vragen inddquote:Op zondag 7 juli 2013 22:22 schreef Rozzje het volgende:
Grappig hoe mensen die roken vaak geen eens sigaretten hebben
quote:
Ja, dat is waar. Ik heb geen vrienden die roken dus ik snap je punt welquote:Op zondag 7 juli 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, heb tot nu toe niet echt serieuze pogingen genomen om te stoppen. Al m'n vrienden roken ook, dan is het ook weer zo stom om als enige te stoppen eigenlijk.
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.
Dus als ik er ben, fix ik 398463 TR's en dan ga ik weer weg. Ik wil het zo graag weer leuk vinden, maar ik krijg alleen maar hoopjes stront over mij heen
Jij zegt vandaag dingen die ik denkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar ermee, omdat het iedere keer gebeurt. Ik moet mezelf echt naar fok sleuren en dan krijg ik alleen maar gezeik en gebitch over me heen, dus ik ben een beetje op. Ik heb er zelfs aan gedacht om te stoppen, maar ik laat me niet wegpesten. Dus ik blijf.
Dus als ik er ben, fix ik 398463 TR's en dan ga ik weer weg. Ik wil het zo graag weer leuk vinden, maar ik krijg alleen maar hoopjes stront over mij heen
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil ook FOK mod zijn gewoon omdat ik dan meer macht heb en dat lekker kan abusen MWUAHAHAHAHA
Als je toch duidelijk uitlegt waarom je bepaalde zaken doet dan is er toch geeb probleem?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.
Waarom laatste woord alleen in Engelsquote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil ook FOK mod zijn gewoon omdat ik dan meer macht heb en dat lekker kan abusen MWUAHAHAHAHA
Ik heb het nog nooit willen zijn eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Rozzje het volgende:
Sowieso Harryquote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Weet iemand een ui die bij mij past, ik zit er nu serieus over na te denken dankzij Spatie
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerderequote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil hier best op ingaan, maar ik ben bang voor de eventuele gevolgen. Dus ik doe het niet. Sorry.
Nee, mensen willen vaak gelijk hebben, en dan krijg jij een shitload aan gezeik.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Als je toch duidelijk uitlegt waarom je bepaalde zaken doet dan is er toch geeb probleem?
Mensen willen vaak duidelijkheid en begrip.
stalken na een note?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerdere![]()
Maar ik ga wel weer een poging doen om "liever" te doen. Ik ga in ieder geval niet jullie ruzies oplossen, want ik ben jullie moeder niet.
Ja, maar dat is niet zo heel gek ook, als ik zo kijk naar mijn eigen notes die jij uitgedeeld hebt. Maar ik snap je heel goed, maar het voelt ook wel een beetje onmacht aan voor de users.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje waar ik bang voor ben? Mensen die me echt stalken na iedere note. Echt, geloof het of niet. Meerdere![]()
Maar ik ga wel weer een poging doen om "liever" te doen. Ik ga in ieder geval niet jullie ruzies oplossen, want ik ben jullie moeder niet.
Mag ik vragen waarom je dit ziet als 'weg pesten'?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen. Je mag niet bitchen, niet zeiken, niet je complete mening delen, je mag niet zeggen wat je allemaal weet. Daarnaast moet je er zijn voor je subforum. Ik check jng iedere dag. In de ochtend en in de avond. En de waardering: 0.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus geen mod meer worden.
Je kan niet eens zien wie jou een note geeftquote:Op zondag 7 juli 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo heel gek ook, als ik zo kijk naar mijn eigen notes die jij uitgedeeld hebt. Maar ik snap je heel goed, maar het voelt ook wel een beetje onmacht aan voor de users.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod dus.
#Spatievoormod
#Etsuvoormod
Die dude uit de reclamequote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Harry werkt niet bij Jumbo![]()
Wie de fck is Harry?
Goedenavond trouwens David
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |