Ik bedoel, hij kan toch bij zijn halfbroer kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld door Whitlock eerste ronde.
halfbroer?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij kan toch bij zijn halfbroer kijken?
Ik acht Lewis niet bij voorbaat kansloos.quote:
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvGquote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef nightfall het volgende:
waarom liggen die klaassen en van gerwen elkaar niet?, ik kan me nog herinneren dat ze bij de bdo zulke goede vriendjes waren..
hmm,dacht al zoiets maar wist niet dat het familie van was..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvG
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergetenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvG
Anders zou MVG toch niet zo boos zijn en hem negeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef nightfall het volgende:
[..]
hmm,dacht al zoiets maar wist niet dat het familie van was..
Dit jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergeten
HULKHELD JAquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weet ik, maar vanmiddag dacht iemand dat
Mwa, je kan het ook uit principe al iemand kwalijk nemenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders zou MVG toch niet zo boos zijn en hem negeren.
Klopt, maar zo heftig? Dan mag niemand hem meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mwa, je kan het ook uit principe al iemand kwalijk nemen
zit schijnbaar in de familie dan, die van gerwen komt ook niet bijster intelligent over, die gast mag zen handjes dichtknijpen dat ie zo goed kan dartenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergeten
Hij is ook niet al te populair volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar zo heftig? Dan mag niemand hem meer.
Lewis is langzaam aan het herstellen de laatste toernooien. Komt weer een beetje in z'n oude vorm en is daarin zeker gelijkwaardig aan MvG, zoveel talent.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik acht Lewis niet bij voorbaat kansloos.
Mwah. Vind Mike iets beter. Lewis heeft op het WK na ook nog nooit wat gewonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Lewis is langzaam aan het herstellen de laatste toernooien. Komt weer een beetje in z'n oude vorm en is daarin zeker gelijkwaardig aan MvG, zoveel talent.
Ik weet niet of hij echt gelijkwaardig is, maar in zijn oude vorm was hij inderdaad wel wereldtop. MvG wil echter natuurlijk ook wel eens een wat mindere pot gooien. Dat kan op dit niveau gewoon fataal zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Lewis is langzaam aan het herstellen de laatste toernooien. Komt weer een beetje in z'n oude vorm en is daarin zeker gelijkwaardig aan MvG, zoveel talent.
Net was Tour du Jourquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Monolith het volgende:
Typisch, Lewis moet gooien en dit topic krijgt Google ads over dikke mensen datingsites.
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet zienspelen gisteren en vandaag.
Of hij weet meer, maar mag niks zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef ejfaar het volgende:
Nieuwlaat denkt dat MVG van Jelle wilde winnen om te bewijzen dat hij de beste Nederlander is
Dit denk ik ookquote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of hij weet meer, maar mag niks zeggen.
Was in de PL ook wel vaker wanneer er twee wedstrijden op een avond waren.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat niet goed. Hij heeft alles tegen Jelle gegeven denk ik.
Hij wil niks zeggen, je moet de darters wel te vriend houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Van Gerwen gaat dit toernooi winnen, mark my words.
Jacques weet alles dus dit ook. Jammer dat ze er geen woord over zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kuttoernooien deze altijdquote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef hafcfan het volgende:
Die wedstrijden zijn zo kort. Hij is al bijna op de helft gvd.
Prive zaken moet je je als profesioneel dart commentator niet mee bemoeien, dat doet kwalbert maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Jacques weet alles dus dit ook. Jammer dat ze er geen woord over zeggen.
Begin er dan helemaal niet overquote:Op zondag 7 juli 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Prive zaken moet je je alles profesioneel dart commentator niet mee bemoeien, dat doet kwalbert maar.
world grand prix en pdc wkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Grifte het volgende:
Welke toernooien zijn eigenlijk nog met sets?
Net op die 16 toch aardig wat.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Lewis te goed. Mist het hele toernooi geen dubbel.
Aan de andere kant, Lewis gooit gewoon goed op de dubbels. Pakt elke kans.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef hafcfan het volgende:
Lewis al op de helft en het is zijn eigen schuld ook nog.
MVG had 2 breaks moeten pakken alquote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Lewis gooit gewoon goed op de dubbels. Pakt elke kans.
Hij miste 6 dubbels in een leg. Hij mag dat niet het is geen Co.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Lewis gooit gewoon goed op de dubbels. Pakt elke kans.
heeft van gerwen ook hoor. zie pdc wk kwartfinalequote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
Lewis is een geweldenaar wanneer hij die sporadische goede vorm te pakken heeft.
Mja, dubbels gooien hoort er ook bij hè.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah Mike had gewoon voor moeten staan.
Met een percentage van pakweg 40% was er hier niets aan de hand geweest gezien zijn scores.quote:
Preciesquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een percentage van pakweg 40% was er hier niets aan de hand geweest gezien zijn scores.
Nooit geloven wat die kale zegt , kraamt vaak onzin uitquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
''ik heb betere spelers nodig om me op te laden'' aldus MVG.
Laat dat dan ook zien
Bij Jelle liet hij het wel zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
''ik heb betere spelers nodig om me op te laden'' aldus MVG.
Laat dat dan ook zien
Andy Fordhamquote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Mooie reclame voor de Dartssport 2 van die vetkleppen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
lewis staat gewoon ziek goed te gooien
laath em maar het toernooi winnen
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
lewis staat gewoon ziek goed te gooien
laath em maar het toernooi winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |