Ik bedoel, hij kan toch bij zijn halfbroer kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld door Whitlock eerste ronde.
halfbroer?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij kan toch bij zijn halfbroer kijken?
Ik acht Lewis niet bij voorbaat kansloos.quote:
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvGquote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef nightfall het volgende:
waarom liggen die klaassen en van gerwen elkaar niet?, ik kan me nog herinneren dat ze bij de bdo zulke goede vriendjes waren..
hmm,dacht al zoiets maar wist niet dat het familie van was..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvG
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergetenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat naaktfoto naar schoonzusje van MvG
Anders zou MVG toch niet zo boos zijn en hem negeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef nightfall het volgende:
[..]
hmm,dacht al zoiets maar wist niet dat het familie van was..
Dit jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergeten
HULKHELD JAquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Weet ik, maar vanmiddag dacht iemand dat
Mwa, je kan het ook uit principe al iemand kwalijk nemenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders zou MVG toch niet zo boos zijn en hem negeren.
Klopt, maar zo heftig? Dan mag niemand hem meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mwa, je kan het ook uit principe al iemand kwalijk nemen
zit schijnbaar in de familie dan, die van gerwen komt ook niet bijster intelligent over, die gast mag zen handjes dichtknijpen dat ie zo goed kan dartenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt en minderjarig niet te vergeten
Hij is ook niet al te populair volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar zo heftig? Dan mag niemand hem meer.
Lewis is langzaam aan het herstellen de laatste toernooien. Komt weer een beetje in z'n oude vorm en is daarin zeker gelijkwaardig aan MvG, zoveel talent.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik acht Lewis niet bij voorbaat kansloos.
Mwah. Vind Mike iets beter. Lewis heeft op het WK na ook nog nooit wat gewonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Lewis is langzaam aan het herstellen de laatste toernooien. Komt weer een beetje in z'n oude vorm en is daarin zeker gelijkwaardig aan MvG, zoveel talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |