PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg vaak dat ik het niet kan, maar, zoals mij ook al eens is verteld, komt het waarschijnlijk doordat ik er te weinig tijd in steek. Dan verdien ik sowieso wat gratis coins niet meer dan anderen die er wel tijd in steken.
Ik hoef niet zo nodig hoor.quote:
Dan zeg ik het anders; Ik steek er inderdaad te weinig moeite in.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
Wat voor consumables dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalen
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleverenquote:
Werkt het nu ng anders even doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
Je leeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
oh die shiny pikte ik gisteren steeds voor 150/200 op zelfs, maar dat was meer omdat ik zelf contracten nodig hadquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je even op de markt kijken hè.quote:
Ik zou voor de grijze gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met Herschel Supply tassen? Ik heb er 1 gekregen voor mij verjaardag maar ik twijfel nog welke ik zal nemen. Zoveel keus
Opzich zijn dit wel modellen die ik mooi vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Ik heb dit team niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?
Lijkt me ook echt een baasje ja. Wil 'm al een hele tijd proberen. Jammer dat hij zijn 4* skills kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.
Maar je wil het wel hebben?quote:
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit tegenwoordig hip?
Als je vroeger geen Eastpak had dan werd je uitgelachen.
vakjes zijn overratedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja ik kreeg na 24 uur niet posten al een bezorgd appje
Van POTS?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja ik kreeg na 24 uur niet posten al een bezorgd appje
Geen idee. Weet alleen dat het coop is. Misschien willen er meer mensen meedoen van hier met een ps+quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goedis dat spel wat? morgen geen tijd tho zal 'm dinsdag wel ff downloaden
okequote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat het coop is. Misschien willen er meer mensen meedoen van hier met een ps+
Had hij vorig jaar ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb dit team niet.
[..]
Lijkt me ook echt een baasje ja. Wil 'm al een hele tijd proberen. Jammer dat hij zijn 4* skills kwijt is.Zwaar onterecht ook.
Ouwe handelaarquote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens een team omheen bouwen. Maar ga eerst kijken of ik m de komende dagen weer met flinke winst kan verkopen
Wauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens een team omheen bouwen. Maar ga eerst kijken of ik m de komende dagen weer met flinke winst kan verkopen
Ik had gisteren de TIF gekocht van Bale voor 1.199.000 , en verkocht voor 1.386.000quote:
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog een beetjequote:
Odd Thomasquote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
21 Jump Street was echt een toffe film, Tim!Nu even eentje uitzoeken voor vanavond..
Dat is wel een erg vet teamquote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had gisteren de TIF gekocht van Bale voor 1.199.000 , en verkocht voor 1.386.000117K netto winst
Mooi.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.
[ afbeelding ]
Ik wil dit jaar eigenlijk wel weer zo'n soort team, eens kijken wat de mogelijkheden dit jaar zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel een erg vet teamHeb nog tijd genoeg om na te denken, dus komt wel goed
?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Beter schieten die tennisgasten even op ofzo
h2h metquote:
Niet gevaarlijk in de lucht? Hoe dat dan? Kan hij niet koppen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef Shygirl18 het volgende:
TraoreWas even wennen op het begin maar hij begint nu bijna elke wedstrijd te scoren . Enige echte minpunt is dat hij niet zo gevaarlijk is in de lucht. Maar hij is echt sterk aan de bal en door zijn lengte lijken de CBs op liliputters.
[ afbeelding ]
34 jumpingquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk in de lucht? Hoe dat dan? Kan hij niet koppen?
Hoeft toch ook niet veel te springen als je 8 meter lang bent.quote:
Hij scoort nog vaker met zijn rechterbeen dan met zijn hoofd. Hij verliest het vaak in de lucht omdat de cb's hoger springen en hij niet zo lenig is. Power header heeft hij ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoorde ook voornamelijk met de voeten met mquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga dan geen Fifa spelen tijdens je zus haar werktijden.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net een review van een dude tegen op Futhead. Kijk dit dan.Hij geeft een review over Traoré, die hij gebruikt heeft in dit team.
[ afbeelding ]![]()
ik dacht eerst dat de grap was dat Traore helemaal niet in het team zat, toen zag ik hem pasquote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net een review van een dude tegen op Futhead. Kijk dit dan.Hij geeft een review over Traoré, die hij gebruikt heeft in dit team.
[ afbeelding ]![]()
Ik zat ook al te zoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de grap was dat Traore helemaal niet in het team zat, toen zag ik hem pas
damn nog bezig joh, gl manquote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef BDIL het volgende:
Pff eindelijk door de 18 hoofdstukken heenHet vorige tentamen gemaakt en morgen alles nog 1 keer snel doorlezen en vragen uit oude tentamens maken. moet lukken
![]()
Jah Toegepaste microeconomiequote:
ga LT gebruiken bij het koppen danquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij scoort nog vaker met zijn rechterbeen dan met zijn hoofd. Hij verliest het vaak in de lucht omdat de cb's hoger springen en hij niet zo lenig is. Power header heeft hij ook niet
damnquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah Toegepaste microeconomie1001 manieren om bepaalde kosten te differentiëren en in verschillende soorten markten andere hanteringen van bepaling winst, omzet etc. Daarbij nog wat theorie en gebruiken ze 10 modellen in 18 hoofdstukken
![]()
Deed Wynne toen ook mee?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Ik keek laatst naar Colorado Rapids tegen NY Redbulls en de enige die kan voetballen is Henry en die hele tijd op en neer rent alsof hij High-High workrates heeftBest zielig om hem daar tussen randdebielen te zien voetballen terwijl hij hier nog prima bij een subtopper uit de voeten zou kunnen
Beetje net als die nationale teams die dan maar 1 topspeler hebben..zo'n Adebayor bij Togo destijds bijvoorbeeld..die maakte ook altijd veel meer kilometers dan. Die was aangever en afmakerquote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Ik keek laatst naar Colorado Rapids tegen NY Redbulls en de enige die kan voetballen is Henry en die hele tijd op en neer rent alsof hij High-High workrates heeftBest zielig om hem daar tussen randdebielen te zien voetballen terwijl hij hier nog prima bij een subtopper uit de voeten zou kunnen
Neequote:
Wefut down ?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2723 ik denk mijn laatste silver team deze fifa.
Het zit wel aardig goed in elkaar denk ik zo
Ik hoop echt dat de Oekraïense competitie in FUT komt.quote:
Die lijnrechter nog even kijken of die bal wel over de lijn gaat. Goed hoor.quote:
?quote:
Hoog? Juist niet..of bedoel je gold?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Spelen jullie nog wel FUT? Die contractprijzen zijn nu zo hoog.
Je moet nu gewoon silver contracten oppikken als je ze nodig hebt..stuk voordeliger. Al zijn de prijzen wel gestegen tov vanmiddag.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goud inderdaad. Silvers zijn natuurlijk laag door die premium packs.
Tijdens TOTS heb ik zoveel packs geopend dat ik de komende 3 jaar geen contracten meer hoef te kopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Spelen jullie nog wel FUT? Die contractprijzen zijn nu zo hoog.
jammer van Paris Heltonquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Ik weet dat Cavani kut work rates heeft maar ik vond deze hybrid wel grappig
Ja jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
dan springt ie eerder en probeert ie zich te ont
Götze in de spits kan prima. Hij scoort bij mij aan de lopende band als CAM.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?quote:
Hier is nog een hidden gem: Pablo Sarabiaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Dat voor de verdediger kruipen met LT moet je dan handmatig doenDat hij dan eerder springt geloof ik niet in.
RTL 7quote:
Joh !quote:
ik heb alleen de softe versie gelukkigquote:
Meiden van Holland zijn goor en dikquote:
Je hebt per ongeluk Götze in de spits gezetquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Ben best wel blijven hangen in het begin eigenlijk..binnenkort weer eens oppakken. Als je Uncharted tof vindt dan kan je TR zeker wel waarderen.quote:
nopequote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?
Allang afgelopenquote:
En Lloris op doel kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk Götze in de spits gezet
Daar zou ik eigenlijk eerder gewoon NIF Reus zetten dan. En RM iemand die wat meer kan voetballen..2* skills en kutfinishing lijkt me niet zo fijn. Verder tof team
De voormalig aanvaller van AC Milan profiteerde optimaal van verdedigingsfouten: eerst kon hij de score openen nadat een verdediger onder de bal was gegaan en niet veel later ramde hij ook de 0-2 binnen, nadat hij de bal zomaar in zijn voeten gespeeld kreeg door een tegenstander.quote:
jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Lloris op doel kan toch ook gewoon?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De voormalig aanvaller van AC Milan profiteerde optimaal van verdedigingsfouten: eerst kon hij de score openen nadat een verdediger onder de bal was gegaan en niet veel later ramde hij ook de 0-2 binnen, nadat hij de bal zomaar in zijn voeten gespeeld kreeg door een tegenstander.
Hmm ik heb geen 1 Tomb Raider uitgespeeld. Vond ze allemaal best saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben best wel blijven hangen in het begin eigenlijk..binnenkort weer eens oppakken. Als je Uncharted tof vindt dan kan je TR zeker wel waarderen.
Daar kan je deze ook niet mee vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen 1 Tomb Raider uitgespeeld. Vond ze allemaal best saai.
19 kilo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Boilesen 10 kilo aangekomen tijdens zijn revalidatie, puur spier
Oh mooi het is dus echt een reboot. Ik ga hem dan halen. Hij staat namelijk in de sale bij XBLquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan je deze ook niet mee vergelijken.
9 a 10 had ik al op een paar plekken gelezen..dit kwam er even niet helemaal soepel uit.quote:
Moet je hem wel lenen van je sugardaddy.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
De 91 versie van Messi maar eens proberen ziet er leuk uit kwa stats
quote:
Moet je het van hem doorslikken of is het ook goed als hij alleen over je tietjes komt?quote:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2191335.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 a 10 had ik al op een paar plekken gelezen..dit kwam er even niet helemaal soepel uit.
Mijn kont vind hij het fijnst..quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je het van hem doorslikken of is het ook goed als hij alleen over je tietjes komt?
Nee man.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
zelfde vraag als gisteravond LindgrenKan je nu wel?
Dus je besluit om eindelijk eens een fatsoenlijk team te makenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga dat United team toch maar even verkopen, denk ik. En dan gewoon een redelijk goedkoop team maken met allemaal spelers die gewoon de goede workrates hebben etc...
Dat United team speelt op zich wel lekker, maar mijn middenveld wordt gewoon overlopen, want zij hebben niet echt geschikte spelers voor een 4-3-3...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je besluit om eindelijk eens een fatsoenlijk team te maken
Dan hoef je toch niet alles te verkopen je kan toch ook gewoon een ander middenveld erin gooienquote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat United team speelt op zich wel lekker, maar mijn middenveld wordt gewoon overlopen, want zij hebben niet echt geschikte spelers voor een 4-3-3...
Het is heel United of niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet alles te verkopen je kan toch ook gewoon een ander middenveld erin gooien
Heb je geen favoriete spelers?quote:
Waarom zou je met FUT een heel clubteam namaken?quote:
Pal Skools.quote:
Lijntjes in de kleur Gre0n.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je met FUT een heel clubteam namaken?
yeuleau?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
en dan ook nog zo'n kutteamquote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klose, Bukharov, Samedov, Denisov, Fellaini, Kaboul, Diakité, Ogbonna, Vidal, Reus.quote:
Nerdje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose, Bukharov, Samedov, Denisov, Fellaini, Kaboul, Diakité, Ogbonna, Vidal, Reus.
Misschien een hybrid met Fellaini en Denisov als CDM's in 4-2-3-1 of 4-2-2-2...
En dan kan ik ook nog wel wat leuke CB's erin kwijt...
mot je?quote:
Wat een kut spelers zegquote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose, Bukharov, Samedov, Denisov, Fellaini, Kaboul, Diakité, Ogbonna, Vidal, Reus.
Van Man Uquote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kagawa, Carrick en Hernandez...quote:
quote:CSKA Moscow are ready to sell star midfielder Keisuke Honda this summer if the right offer comes along.
Club general director Roman Babaev is aware of interest from AC Milan for the Japan international, while Everton have also been linked with a move.
But as it stands Honda, whose contract expires in January 2014, will remain a CSKA player until a club makes a formal approach for his services.
Babaev told Russian newspaper Sport Express: "[The situation] has not changed. Honda could be speaking to another club at the moment, because the rules allow it.
"But our position is clear. We are ready to let him go if we receive a reasonable offer.
"We are pleased that Milan are interested but we also have to be realistic. Yes, his expiring contract affects his market value but there is a limit as to how low we can go.
"We are not worried if he ends up leaving the club on a free transfer.
"It is a difficult decision to make - part ways with Honda now or keep him until his contract expires.
"We are interested to know how this progresses. The ball is in Milan's court now."
wo?quote:
quote:
72 rated, je kunt zelf ook kijken hoor hij is al naar Chelsea getransferd op H2Hquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High/med workrates nog? Betere defending?
ohquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
72 rated, je kunt zelf ook kijken hoor hij is al naar Chelsea getransferd op H2H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
TWD S2ep12ha, ik heb je ingehaald. Ben nu bij S3E10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sowieso Heitinga vervangen, zet er dan op z'n minst Alderweireld neerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/2707
Verbeteringen? Behalve meer Tots en ifs?
1 CB vervangen voor iemand met betere WR's...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Sowieso Heitinga vervangen, zet er dan op z'n minst Alderweireld neer
Ik denk dat dit team zwaar gaat tegenvallen. Mertens op LM heb je sowieso vrij weinig aan. Waarom doe je niet 4-3-2-1 of 4-3-3 met Mertens - Bony - Narsingh voorin?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb een levenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ha, ik heb je ingehaald. Ben nu bij S3E10.
huh? Je was gisteren begonnen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ha, ik heb je ingehaald. Ben nu bij S3E10.
Dan Mertens - Bony - Lens.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit team zwaar gaat tegenvallen. Mertens op LM heb je sowieso vrij weinig aan. Waarom doe je niet 4-3-2-1 of 4-3-3 met Mertens - Bony - Narsingh voorin?
eergister. Ik heb 2 uur terug 1 uurtje gevoetbald en voor de rest elke keer de hele dag binnen gezeten.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eergister. Ik heb 2 uur terug 1 uurtje gevoetbald en voor de rest elke keer de hele dag binnen gezeten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eergister. Ik heb 2 uur terug 1 uurtje gevoetbald en voor de rest elke keer de hele dag binnen gezeten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Revontulet het volgende:
TWD S2ep12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit team zwaar gaat tegenvallen. Mertens op LM heb je sowieso vrij weinig aan. Waarom doe je niet 4-3-2-1 of 4-3-3 met Mertens - Bony - Narsingh voorin?
quote:
Ik kijk het vooral 's nachts en 's avonds. Midden op de dag kijk ik tour of Wimbledon.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Met dit weer nog wel... Doe dat dan op een regenachtige herfstdag
Baines of Clichy als je Witsel en Fellaini omdraait.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ja ik heb 200k te besteden. Denk dat het zo wel moet lukken. Andere lb geen optie?
Pocognoliquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ja ik heb 200k te besteden. Denk dat het zo wel moet lukken. Andere lb geen optie?
Hij is juist fucking goedquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Narsingh is ook gewoon slecht die dribbling en shooting stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
Zoeits dan Hugo. Dat red je wel met 200k.Het ging juist om Tots bony. Hij krijgt in dat team geen 9 chem als je hem verplaatst met de wijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef quer het volgende:
(TOTS) lens en wijnaldum hebben een perfect link btw
Maak mijn oude team dan naquote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het ging juist om Tots bony. Hij krijgt in dat team geen 9 chem als je hem verplaatst met de wijn.
echt wow hoe weet j e dat tquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef quer het volgende:
(TOTS) lens en wijnaldum hebben een perfect link btw
Maak ditquote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja flippo die wou je mij niet sturen!
Heb Bale Ramires en Kompany al in ander team.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Maak dit
[ afbeelding ]
en dan krijg je zo'n record
[ afbeelding ]
Dat 3412 team ga je na 3 wedstrijden verkopen denk ikquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb Bale Ramires en Kompany al in ander team.
Zo ziet mijn huidige team er bijna uit. Alles is perfect in balans en Babel scoort elke wedstrijdquote:
Ja ik denk dat dinsdag te prijzen lager zullen zijn als vandaag. Dus dan ga ik het maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zo ziet mijn huidige team er bijna uit. Alles is perfect in balans en Babel scoort elke wedstrijd
[ afbeelding ]
Ziet er wel echt vet uit, alleen een beetje jammer van de sponsor...quote:
Duh ze gaan eindelijk weg van de farm.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Serie gaat alleen maar beter worden nu
Hoe zijn IF Huntelaar en TOTS Nastasic?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zo ziet mijn huidige team er bijna uit. Alles is perfect in balans en Babel scoort elke wedstrijd
[ afbeelding ]
?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat 3412 team ga je na 3 wedstrijden verkopen denk ik
Zit echt geen balans in dat team en een CB van 1.71 is ook niet ideaalquote:
Oja, is dat zo ?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zit echt geen balans in dat team en een CB van 1.71 is ook niet ideaal
Die is echt mooi, ook betere verwerking van de shirtsponsor.quote:
Ik had eerst IF Ricky. Zijn record was 13-18 dus was niet echt tevreden dus heb Huntelaar gehaald. Nog niet mee gespeeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe zijn IF Huntelaar en TOTS Nastasic?
lekker man. Heerlijk weer, heerlijke set van showtek op het laatste.quote:
Jaquote:
Niet huilen, komquote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Oh ik zie zilvers. Naah geen zin. Wil goud v goud
Ja ik ben echt bruin gewordenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
lekker man. Heerlijk weer, heerlijke set van showtek op het laatste.
Vond er ook wel een goede sfeer hangen.
ja is natuurlijk net waar je van houdt he. Ik ben ook eventjes bij de hardcore stage geweest maar vond niet echt wat aan. Hardcore heb ik liever binnen haha.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ben echt bruin geworden
Ik ben echt 1x bij de house geweest om naar die stage te kijken, maar ik vind de muziek gewoon te soft eigenlijk.. Daarom ook afgesloten bij Moridin en ook bij de hardstyle de eindshow meegepakt, echt heerlijk met die hardcore nog even flink vlammen
Dat was ook binnenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ja is natuurlijk net waar je van houdt he. Ik ben ook eventjes bij de hardcore stage geweest maar vond niet echt wat aan. Hardcore heb ik liever binnen haha.
Huntelaar wil ik ook nog eens testen, evenals Nastasic. Ivano is toch gelijk een stuk duurder?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had eerst IF Ricky. Zijn record was 13-18 dus was niet echt tevreden dus heb Huntelaar gehaald. Nog niet mee gespeeld.
Vind Nastasic wel tegenvallen. als je hem vergelijkt met MOTM Ivanovic. Misschien dat ik ze ga swappen.
Ja maar ik bedoel in een zaal haha.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was ook binnen. Of ja, in een tent dan.
Geen Holla?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:41 schreef YellowBlacks het volgende:
Maar f een silver Eredivisie team gemaakt.
http://wefut.nl/squad/2729
Wtf is dit dan voor teamquote:Op maandag 8 juli 2013 00:41 schreef YellowBlacks het volgende:
Maar f een silver Eredivisie team gemaakt.
http://wefut.nl/squad/2729
Jep. De US versie is shitequote:Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geweldige serie
Cook, die is uit de Britse serie dan toch?
Die lesbo chickquote:
Reus wie andersquote:Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moet er naast Lewandowski?
Effiequote:Op maandag 8 juli 2013 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die lesbo chick
Ik vind de US ook wel leuk hoor, maar die had ik ook eerder gezien dan de Britse
Reus heb ik een hele tijd gebruikt in een team en ja die knakker is zwaar OP vond ik. Maar ik ben hem nu een beetje zatquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kiessling lijkt mij wel goed maar ik weet niet of hij fijn speelt naast Lewa
Oh jij bedoeld die Naomi? Die is echt lekker jaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die lesbo chick
Ik vind de US ook wel leuk hoor, maar die had ik ook eerder gezien dan de Britse
Nieuwe seizoen is deze week begonnen hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
EffieNu komt een stukje met die piraat van Pirates
Tea > Effiequote:Op maandag 8 juli 2013 00:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
EffieNu komt een stukje met die piraat van Pirates
Klopt ja. Hele andere vibe weer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen is deze week begonnen hè.
De US versie was in no time gecancelled.
Nee de lesbo uit ee us serie.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh jij bedoeld die Naomi? Die is echt lekker ja
Oefen morge tegen Smookzquote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef Shygirl18 het volgende:
godver kutiwan ik wou nog met mn andere team. jezus nu ga ik met een kutgevoel naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dat is wel een beetje raar.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
wtf rijst die goal
Schot van IVanovic vanaf de zijlijn, double deflection en Sirigay kijkt er alleen maar naar
Je keepert?quote:
Ja echt he. Ben ook best moe nu dus kan me niet meer concentreren.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
lekker GJE'tje weer
Anders had ik niet gewonnen denk ik..echt amper kansen tot die 2-2 viel.
Nee die van rijst..kwam ineens 30 meter uit zijn doel terwijl ik doorgebroken was rond de zijlijn ofzo ver van het doel..kon hem met Lacazette in een leeg doel schietenquote:
Verder speelde je prima..kon er amper doorheen komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben ook best moe nu dus kan me niet meer concentreren.
Dat heb ik nog wel meegemaakt. Niet in deze reeks, maar ik speelde wel eens H2H tegen hem. Toen ben ik ook eens in dit topic gekomen...quote:Op maandag 8 juli 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker net doen alsof je er toen bij was [ afbeelding ]
Eergisteren begon het met dit:quote:
IF Rico is zo fucking goed hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eergisteren begon het met dit:
[ afbeelding ]
Kazim en Burak doen het prima, Belhanda en de verdediging ook, maar de CAM's waren vrij matig..vooral met El Arabi kon ik he-le-maal niets. Toen een beetje gaan puzzelen en nu is het een Frans/Ligue 1 team geworden met Turkse spitsen
IF Menez en Lacazette op CAM en double Sissoko value op CDM
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eindelijk het type programma gevonden dat ik al zo lang zocht.
Gifs recorden van je desktop.
http://blog.bahraniapps.com/?page_id=21
Degelijk wel, maar denk dat hij in 352 fijner zal zijn..in 4222 kwam hij zo vaak aan de bal of in positie om te schieten en dat kan hij echt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Rico is zo fucking goed hè.Die zit bij mij echt overal tussen en hij verliest geen duel.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eindelijk het type programma gevonden dat ik al zo lang zocht.
Gifs recorden van je desktop.
http://blog.bahraniapps.com/?page_id=21
hoi.quote:
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |