PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg vaak dat ik het niet kan, maar, zoals mij ook al eens is verteld, komt het waarschijnlijk doordat ik er te weinig tijd in steek. Dan verdien ik sowieso wat gratis coins niet meer dan anderen die er wel tijd in steken.
Ik hoef niet zo nodig hoor.quote:
Dan zeg ik het anders; Ik steek er inderdaad te weinig moeite in.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
Wat voor consumables dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalen
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleverenquote:
Werkt het nu ng anders even doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
Je leeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
oh die shiny pikte ik gisteren steeds voor 150/200 op zelfs, maar dat was meer omdat ik zelf contracten nodig hadquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je even op de markt kijken hè.quote:
Ik zou voor de grijze gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met Herschel Supply tassen? Ik heb er 1 gekregen voor mij verjaardag maar ik twijfel nog welke ik zal nemen. Zoveel keus
Opzich zijn dit wel modellen die ik mooi vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Ik heb dit team niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?
Lijkt me ook echt een baasje ja. Wil 'm al een hele tijd proberen. Jammer dat hij zijn 4* skills kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.
Maar je wil het wel hebben?quote:
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit tegenwoordig hip?
Als je vroeger geen Eastpak had dan werd je uitgelachen.
vakjes zijn overratedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja ik kreeg na 24 uur niet posten al een bezorgd appje
Van POTS?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja ik kreeg na 24 uur niet posten al een bezorgd appje
Geen idee. Weet alleen dat het coop is. Misschien willen er meer mensen meedoen van hier met een ps+quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goedis dat spel wat? morgen geen tijd tho zal 'm dinsdag wel ff downloaden
okequote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat het coop is. Misschien willen er meer mensen meedoen van hier met een ps+
Had hij vorig jaar ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb dit team niet.
[..]
Lijkt me ook echt een baasje ja. Wil 'm al een hele tijd proberen. Jammer dat hij zijn 4* skills kwijt is.Zwaar onterecht ook.
Ouwe handelaarquote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens een team omheen bouwen. Maar ga eerst kijken of ik m de komende dagen weer met flinke winst kan verkopen
Wauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens een team omheen bouwen. Maar ga eerst kijken of ik m de komende dagen weer met flinke winst kan verkopen
Ik had gisteren de TIF gekocht van Bale voor 1.199.000 , en verkocht voor 1.386.000quote:
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog een beetjequote:
Odd Thomasquote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
21 Jump Street was echt een toffe film, Tim!Nu even eentje uitzoeken voor vanavond..
Dat is wel een erg vet teamquote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had gisteren de TIF gekocht van Bale voor 1.199.000 , en verkocht voor 1.386.000117K netto winst
Mooi.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak een Great Britain elftal, vorig jaar had ik een silver team in dat thema.
[ afbeelding ]
Ik wil dit jaar eigenlijk wel weer zo'n soort team, eens kijken wat de mogelijkheden dit jaar zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel een erg vet teamHeb nog tijd genoeg om na te denken, dus komt wel goed
?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Beter schieten die tennisgasten even op ofzo
h2h metquote:
Niet gevaarlijk in de lucht? Hoe dat dan? Kan hij niet koppen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef Shygirl18 het volgende:
TraoreWas even wennen op het begin maar hij begint nu bijna elke wedstrijd te scoren . Enige echte minpunt is dat hij niet zo gevaarlijk is in de lucht. Maar hij is echt sterk aan de bal en door zijn lengte lijken de CBs op liliputters.
[ afbeelding ]
34 jumpingquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk in de lucht? Hoe dat dan? Kan hij niet koppen?
Hoeft toch ook niet veel te springen als je 8 meter lang bent.quote:
Hij scoort nog vaker met zijn rechterbeen dan met zijn hoofd. Hij verliest het vaak in de lucht omdat de cb's hoger springen en hij niet zo lenig is. Power header heeft hij ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoorde ook voornamelijk met de voeten met mquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga dan geen Fifa spelen tijdens je zus haar werktijden.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net een review van een dude tegen op Futhead. Kijk dit dan.Hij geeft een review over Traoré, die hij gebruikt heeft in dit team.
[ afbeelding ]![]()
ik dacht eerst dat de grap was dat Traore helemaal niet in het team zat, toen zag ik hem pasquote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net een review van een dude tegen op Futhead. Kijk dit dan.Hij geeft een review over Traoré, die hij gebruikt heeft in dit team.
[ afbeelding ]![]()
Ik zat ook al te zoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de grap was dat Traore helemaal niet in het team zat, toen zag ik hem pas
damn nog bezig joh, gl manquote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef BDIL het volgende:
Pff eindelijk door de 18 hoofdstukken heenHet vorige tentamen gemaakt en morgen alles nog 1 keer snel doorlezen en vragen uit oude tentamens maken. moet lukken
![]()
Jah Toegepaste microeconomiequote:
ga LT gebruiken bij het koppen danquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij scoort nog vaker met zijn rechterbeen dan met zijn hoofd. Hij verliest het vaak in de lucht omdat de cb's hoger springen en hij niet zo lenig is. Power header heeft hij ook niet
damnquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah Toegepaste microeconomie1001 manieren om bepaalde kosten te differentiëren en in verschillende soorten markten andere hanteringen van bepaling winst, omzet etc. Daarbij nog wat theorie en gebruiken ze 10 modellen in 18 hoofdstukken
![]()
Deed Wynne toen ook mee?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Ik keek laatst naar Colorado Rapids tegen NY Redbulls en de enige die kan voetballen is Henry en die hele tijd op en neer rent alsof hij High-High workrates heeftBest zielig om hem daar tussen randdebielen te zien voetballen terwijl hij hier nog prima bij een subtopper uit de voeten zou kunnen
Beetje net als die nationale teams die dan maar 1 topspeler hebben..zo'n Adebayor bij Togo destijds bijvoorbeeld..die maakte ook altijd veel meer kilometers dan. Die was aangever en afmakerquote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Ik keek laatst naar Colorado Rapids tegen NY Redbulls en de enige die kan voetballen is Henry en die hele tijd op en neer rent alsof hij High-High workrates heeftBest zielig om hem daar tussen randdebielen te zien voetballen terwijl hij hier nog prima bij een subtopper uit de voeten zou kunnen
Neequote:
Wefut down ?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2723 ik denk mijn laatste silver team deze fifa.
Het zit wel aardig goed in elkaar denk ik zo
Ik hoop echt dat de Oekraïense competitie in FUT komt.quote:
Die lijnrechter nog even kijken of die bal wel over de lijn gaat. Goed hoor.quote:
?quote:
Hoog? Juist niet..of bedoel je gold?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Spelen jullie nog wel FUT? Die contractprijzen zijn nu zo hoog.
Je moet nu gewoon silver contracten oppikken als je ze nodig hebt..stuk voordeliger. Al zijn de prijzen wel gestegen tov vanmiddag.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goud inderdaad. Silvers zijn natuurlijk laag door die premium packs.
Tijdens TOTS heb ik zoveel packs geopend dat ik de komende 3 jaar geen contracten meer hoef te kopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Spelen jullie nog wel FUT? Die contractprijzen zijn nu zo hoog.
jammer van Paris Heltonquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Ik weet dat Cavani kut work rates heeft maar ik vond deze hybrid wel grappig
Ja jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
dan springt ie eerder en probeert ie zich te ont
Götze in de spits kan prima. Hij scoort bij mij aan de lopende band als CAM.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?quote:
Hier is nog een hidden gem: Pablo Sarabiaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?
probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Dat voor de verdediger kruipen met LT moet je dan handmatig doenDat hij dan eerder springt geloof ik niet in.
RTL 7quote:
Joh !quote:
ik heb alleen de softe versie gelukkigquote:
Meiden van Holland zijn goor en dikquote:
Je hebt per ongeluk Götze in de spits gezetquote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze?
Ben best wel blijven hangen in het begin eigenlijk..binnenkort weer eens oppakken. Als je Uncharted tof vindt dan kan je TR zeker wel waarderen.quote:
nopequote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een Hidden gem topic gebookmarked van ea forum ?
Allang afgelopenquote:
En Lloris op doel kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk Götze in de spits gezet
Daar zou ik eigenlijk eerder gewoon NIF Reus zetten dan. En RM iemand die wat meer kan voetballen..2* skills en kutfinishing lijkt me niet zo fijn. Verder tof team
De voormalig aanvaller van AC Milan profiteerde optimaal van verdedigingsfouten: eerst kon hij de score openen nadat een verdediger onder de bal was gegaan en niet veel later ramde hij ook de 0-2 binnen, nadat hij de bal zomaar in zijn voeten gespeeld kreeg door een tegenstander.quote:
jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En Lloris op doel kan toch ook gewoon?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De voormalig aanvaller van AC Milan profiteerde optimaal van verdedigingsfouten: eerst kon hij de score openen nadat een verdediger onder de bal was gegaan en niet veel later ramde hij ook de 0-2 binnen, nadat hij de bal zomaar in zijn voeten gespeeld kreeg door een tegenstander.
Hmm ik heb geen 1 Tomb Raider uitgespeeld. Vond ze allemaal best saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben best wel blijven hangen in het begin eigenlijk..binnenkort weer eens oppakken. Als je Uncharted tof vindt dan kan je TR zeker wel waarderen.
Daar kan je deze ook niet mee vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen 1 Tomb Raider uitgespeeld. Vond ze allemaal best saai.
19 kilo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Boilesen 10 kilo aangekomen tijdens zijn revalidatie, puur spier
Oh mooi het is dus echt een reboot. Ik ga hem dan halen. Hij staat namelijk in de sale bij XBLquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan je deze ook niet mee vergelijken.
9 a 10 had ik al op een paar plekken gelezen..dit kwam er even niet helemaal soepel uit.quote:
Moet je hem wel lenen van je sugardaddy.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
De 91 versie van Messi maar eens proberen ziet er leuk uit kwa stats
quote:
Moet je het van hem doorslikken of is het ook goed als hij alleen over je tietjes komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |