PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg vaak dat ik het niet kan, maar, zoals mij ook al eens is verteld, komt het waarschijnlijk doordat ik er te weinig tijd in steek. Dan verdien ik sowieso wat gratis coins niet meer dan anderen die er wel tijd in steken.
Ik hoef niet zo nodig hoor.quote:
Dan zeg ik het anders; Ik steek er inderdaad te weinig moeite in.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je steekt er te weinig moeite in, niet te weinig tijd. Als je minimaal 50k wil pakken met consumables ben je denk ik nu een paar minuten bezig en als straks maandag/dinsdag de prijzen zijn gestegen ook..dat is geen kwestie van tijd ofzo eigenlijk
Wat voor consumables dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 accounts, alle TP's vol, alle consumables plekjes vol, en nog de 5 in de watchlist. Later deze week even 2 ton ophalen
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleverenquote:
Werkt het nu ng anders even doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
Je leeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de shiney zilveren contracten voor 400c en de team morale kaartjes voor 200/300 coins. Moeten straks het dubbele opleveren
oh die shiny pikte ik gisteren steeds voor 150/200 op zelfs, maar dat was meer omdat ik zelf contracten nodig hadquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je even op de markt kijken hè.quote:
Ik zou voor de grijze gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met Herschel Supply tassen? Ik heb er 1 gekregen voor mij verjaardag maar ik twijfel nog welke ik zal nemen. Zoveel keus
Opzich zijn dit wel modellen die ik mooi vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even een nieuw non-rare teampje in elkaar gekakt.
[ afbeelding ]
Best cool.
Ik heb dit team niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je die testen tegen een ander non-rare team?
Lijkt me ook echt een baasje ja. Wil 'm al een hele tijd proberen. Jammer dat hij zijn 4* skills kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Vind Emanuelson echt goed dit jaar.
Maar je wil het wel hebben?quote:
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit tegenwoordig hip?
Als je vroeger geen Eastpak had dan werd je uitgelachen.
vakjes zijn overratedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
7 jaar een Eastpak gehad. Nu ik ga studeren wil ik iets nieuws. Deze tassen zijn erg stijlvol vind ik. Ze hebben een laptop vak en veel meer vakjes dan een Eastpak heeft.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja ik kreeg na 24 uur niet posten al een bezorgd appje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |