Mijn kinderen komen ook nooit buiten, ik heb ze namelijk niet...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open een topic met deze titel in Ouder(s) en ik kom je door dik en dun steunen!
Dat wordt geen succestopic dan MM.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kinderen komen ook nooit buiten, ik heb ze namelijk niet...
Dat dus...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel neuken zonder kinderen krijgen...
Shit net op tijd mijn dm niet verzondenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen als het op z'n hondjes gebeurt.Na afloop graag wel jezelf uitlaten aan de ketting aub en niet vrij rond gaan rennen op een veldje.
![]()
Nee hoeft ook niet, die komen wel hier heenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom om die reden ook zelden in OUD...
Dat volk doet ook maar...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, die komen wel hier heen
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Story of my life....ik krijg nooit DM's. Uit armoe ben ik ze maar aan mezelf gaan versturen.
Nah en als ze het niet leuk vinden stop ik ook gelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of niet
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of niet
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!
Fijn om te horen ...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!
Kusje dr op FANNquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat was om even terug te komen op het onderwerp
Ons ossenworstquote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alweer? Je verwend ons wel hoor!
Ik doe het liever goed en dubbel .. Dus bij dezequote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alweer? Je verwend ons wel hoor!
Dat is twee onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |