Dat leek me al best snel duidelijk eigenlijk ...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
Maar dat is wel een andere dan waar we het hier over hebben
daar ligt veel van hetzelfde, ik denk dat CC een broodbakmachine heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ben er klaar mee.
Herman![]()
[ afbeelding ]
Het is hier wel 40+ heh...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat leek me al best snel duidelijk eigenlijk ...
ben je aan het brood dieet?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
ik heb H Brood borden, 4 platte 4 diepe en 4 grote platte allemaal vierkant met Brood erop
Smakelijke eten Heksquote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
ik heb H Brood borden, 4 platte 4 diepe en 4 grote platte allemaal vierkant met Brood erop
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?
Ga je me nou weer in twijfel trekken ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is hier wel 40+ heh...dan is soms niet alles meteen even duidelijk.
Oh ja. Zo oud ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners nietquote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?
Heb je deze nog niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
Kun jij nog even laten zien hoe je jezelf 3 keer quote? Dat knappe trucje is me een beetje ontgaan en volgens mij doe je Soury daar ook een groot plezier mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom het een keer bewonderenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners niet
wat een leuke, en nee die heb ik niet, heb helemaal geen bewaardoos/blik voor brood.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je deze nog niet?![]()
[ afbeelding ]
MP staan ze bij bosjes, kijk uit voor de Nigerianen
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een leuke, en nee die heb ik niet, heb helemaal geen bewaardoos/blik voor brood.
In dat geval je medebewoners maar van het Hilton afgooien....alles om Herman waardig te kunnen herdenken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners niet
broodbosjes? is dat hip?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval je medebewoners maar van het Hilton afgooien....alles om Herman waardig te kunnen herdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |