Nee, alleen Chufi maar, de rest probeert hem te vertellen dat jij en de Copycat van het Brood schilderij niets met elkaar te maken hebbenquote:
Alsof jij dat niet snaptquote:
Je hebt de post waarin ik het plaatje had staan zelfs gequotequote:Op zondag 7 juli 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er snel bij.. Maar volgens mij staat het Brood schilderijtje niet in het het topic? Of inmiddels wel Leandra?
Nee, het is een Brood van een Copycat.... een nep-Brood dus, en dat staat er ook op.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is dus een Brood met een copycat verwijzing vandaar
Jij dusquote:
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OTquote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt de post waarin ik het plaatje had staan zelfs gequote
Dat is nu dus de vraag dus ..?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een Brood van een Copycat.... een nep-Brood dus, en dat staat er ook op.
En als het er niet op stond dan had je het al op kunnen maken uit de witte achtergrond.....
Sjonge jonge wat is het warmquote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OT
done!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OT
Kinderlijk handschrift heeft Cc zeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De vraag is nu... Cc heb jij dit gemaakt?
Ik geloof dat Chufi daar niet helemaal van overtuigd is dat jij dit niet hebt gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De vraag is nu... Cc heb jij dit gemaakt?
Ik geloof dat Chufi daar niet helemaal van overtuigd is dat jij dit niet hebt gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
Opgelost!quote:
Je ligt gewoon te kliederen in je hangmat.quote:
Je quote jezelf wel erg graagquote:
Ja één keer een post is wel ok maar niet in de herhalingquote:
Ik had ook Chufi en Cc gekwoot om het duidelijk te maken, maar dat was je misschien nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |