een BJ, dat sprak toch voor zichzelf. Maar daarna wel even je tandenpoetsen. KLB / jongens/mannen die...quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
De pener van LMI maakt spatie nog onzekerder eigenlijk.Goh, wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met z'n moeder, hij stond erbij te kijken
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb dit boek gelezen:hij had het dus mis voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lag ergens in huis, best interessant![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef Rozzje het volgende:
Hoe lang duurt het voordat het haar op je scheenbenen weer terug gegroeid is?
Het is nooit aan geweest, we moeten nog op een date, en misschien is die date zo goed dat mijn mening van jou veranderd en dat ik je leuk vind zonder een BJ.quote:
Ik houd het elke dag bij zodat ik geen stoppels krijg.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Renesite het volgende:
WIE IS HIER ALLEMAAL HOMO MAN to MAN? !!!!!
verandert*quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nooit aan geweest, we moeten nog op een date, en misschien is die date zo goed dat mijn mening van jou veranderd en dat ik je leuk vind zonder een BJ.
Ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Renesite het volgende:
WIE IS HIER ALLEMAAL HOMO MAN to MAN? !!!!!
Gewoon vol op de bek pakken komt helemaal goedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nooit aan geweest, we moeten nog op een date, en misschien is die date zo goed dat mijn mening van jou veranderd en dat ik je leuk vind zonder een BJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |