Geeft niet. Onthoud, probeer gewoon niet geïnteresseerd te lijken, onthoud dat ik nog onzekerder/wanhopiger ben dan jij. Het komt goed. Maar verwacht niet teveel.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik ben maar een 5,7 voor jou. En ben kei onzeker.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft niet. Onthoud, probeer gewoon niet geïnteresseerd te lijken, onthoud dat ik nog onzekerder/wanhopiger ben dan jij. Het komt goed. Maar verwacht niet teveel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lag ergens in huis, best interessant![]()
Ik verwacht wel een lekkere tongzoen op het einde van de date hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft niet. Onthoud, probeer gewoon niet geïnteresseerd te lijken, onthoud dat ik nog onzekerder/wanhopiger ben dan jij. Het komt goed. Maar verwacht niet teveel.
Deal ik ga spatie hosselen hij is een 10quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik met nodig en jij met cachet
Dat moet je dan verdienenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een lekkere tongzoen op het einde van de date hoor
Nou bedank je pener maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn pener geeft jou een 6 op een schaal van 5.
Speciaal voor Etsu: http://www.bol.com/nl/p/i(...)om/1001004002483875/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen autisme.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor Etsu: http://www.bol.com/nl/p/i(...)om/1001004002483875/
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
De pener van LMI maakt spatie nog onzekerder eigenlijk.Vertel jij dit uit ervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |