Ja want het gaat om één enkele fout.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. Spelers die begin twintig zijn horen geen enkele fout te maken en het team op sleeptouw te nemen.
Z'n werklust kan motiverend werken op het team denk ik...quote:Op maandag 8 juli 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
Daarbij is hij aanvoerder dus ja, ik verwacht dat hij de ploeg op sleeptouw neemt. Als hij dat niet kan of wil prima maar dan moet hij geen aanvoerder zijn. Dat heeft dan toch geen zin?![]()
Pelle ken nauwelijks Nederlands dus dat is lastig maar qua persoonlijkheid zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 01:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Z'n werklust kan motiverend werken op het team denk ik...
Overigens vind ik dat Pelle de band moet krijgen.
Hij is eigenlijk de leider op het veld.
Je hebt jezelf verkankerd door zo'n onnozele post te plaatsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit topic is echt verkankerd door die elan en retry
Nee jouw bijdrage is lekker zeker enorme kneus dat je er bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf verkankerd door zo'n onnozele post te plaatsen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jouw bijdrage is lekker zeker enorme kneus dat je er bent.
De Vrij een beer van een vent noemen!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij is een beer van een vent man!
Juist die combinatie van lengte + fysiek en zijn technische kwaliteiten in de opbouw maken hem een potentiële topverdediger.
Oké misschien was hem vergelijken met Immers een stap te ver maar technisch gezien is Clasie echt niet goed.
En dan met name zijn schoten en balbehandeling zijn zwaar ruk de passing is ++.
Vond hem de eerste seizoenshelft ook gewoon prima spelen met Indi vanaf links. Toen was Mathijsen juist niet goed bezig.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:30 schreef Caland het volgende:
De Vrij speelde beter met Vlaar naast zich en speelt beter met Indi naast zich.
Ik vind het trouwens ook geen aanvoerder. Maar in de voetballerij vind ik dat sowieso meer een symbolische functie.
Duidelijk niet juist.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ook weer overduidelijk dat die Elan de zoveelste kloon van Loek is.
Ik moet het nog zien. Zou in de PL iig niet zoveel klaarspelen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond hem de eerste seizoenshelft ook gewoon prima spelen met Indi vanaf links. Toen was Mathijsen juist niet goed bezig.
Hij heeft nu bijgetekend dus hopen dat hij stopt met kloten en zijn potentie weer gaat waarmaken want in potentie is en blijft Stefan echt een hele goede verdediger.
Ik mis die tijden met Stokkie man.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk niet juist.
Elan=AldoMC/Stokstaart.
Loek kon dan wel een ongelofelijke mongool zijn, maar zo achterlijk was hij ook weer niet.
Hij is aardig lang en aan zijn fysiek werkt hij. Je moet hem niet met die Lukaka vergelijken dat is een neger die zelfs van Indi wint met bankdrukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Vrij een beer van een vent noemen!
Dit is géén beer van een vent:
[ afbeelding ]
Dít is een beer van een vent:
[ afbeelding ]
Omdat 't zo'n sulletje is ja. Serieus, hoe vaak heb jij de Vrij á la Vlaar een duel in zien beuken? Ik misschien 2x op een heel seizoen. Dat heeft een reden hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is aardig lang en aan zijn fysiek werkt hij. Je moet hem niet met die Lukaka vergelijken dat is een neger die zelfs van Indi wint met bankdrukken.
Klopt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Was.quote:
Ook gelijk de reden waarom Vlaar door een speler met een beetje bovengemiddelde techniek makkelijk wordt weggezet en De Vrij wat minder.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat 't zo'n sulletje is ja. Serieus, hoe vaak heb jij de Vrij á la Vlaar een duel in zien beuken? Ik misschien 2x op een heel seizoen. Dat heeft een reden hoor.
Sjaak je kan nog geen discussie van een meisje over sigaretten winnen dus hou jij helemaal je arrogante smoel man.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Elan![]()
![]()
Kraamt nog meer onzin uit dan macca en Loekie
Vlaar had na z'n blessure de draaicirkel van een takelwagen door die spiermassa.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gelijk de reden waarom Vlaar door een speler met een beetje bovengemiddelde techniek makkelijk wordt weggezet en De Vrij wat minder.
Alsof je Van Wonderen ging verplichten om flink aan te komen qua spiermassa
Daarom. De Vrij heeft qua fysiek echt wel grote stappen gemaakt. Veel logger dan dit moet je bij hem helemaal niet willen. Daarmee verkracht je direct zijn voornaamste kwaliteiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar had na z'n blessure de draaicirkel van een takelwagen door die spiermassa.
Beetje body in je bovenlichaam wordt je geen mindere voetballer van denk ik. Als je naar 't buitenland gaat zul je jezelf toch echt moeten wapenen tegen wat sterkere spitsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. De Vrij heeft qua fysiek echt wel grote stappen gemaakt. Veel logger dan dit moet je bij hem helemaal niet willen. Daarmee verkracht je direct zijn voornaamste kwaliteiten.
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. De Vrij heeft qua fysiek echt wel grote stappen gemaakt. Veel logger dan dit moet je bij hem helemaal niet willen. Daarmee verkracht je direct zijn voornaamste kwaliteiten.
Indi technisch sterk noemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Afgetraind en log zijn 2 verschillende zaken.
Een fysiek sterke verdediger is toch veel beter in staat op een kopduel bij bijvoorbeeld een corner te winnen. Kijk naar Indi die is technisch sterk en fysiek ronduit een beest.
Heb je daar ook een bron bij?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Von Gaal roemt hem om zijn opbouwende kwaliteiten niet om zijn spiermassa.
Indi kan nog geen normale bal inspelen, dat zie je toch zelf ook wel los van wat Herr von Gaal zegt?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Von Gaal roemt hem om zijn opbouwende kwaliteiten niet om zijn spiermassa.
Stond vorig jaar in de VI geen zin om op te zoeken beter gewoon wat roepen zoals de rest hier doet.quote:
Ok dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond vorig jaar in de VI geen zin om op te zoeken beter gewoon wat roepen zoals de rest hier doet.
Indi kan zelfs scoren. Met een beetje verbeelding zou je zelfs kunnen stellen dat zijn schot beter is dan dat van Clasie.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indi kan nog geen normale bal inspelen, dat zie je toch zelf ook wel los van wat Herr von Gaal zegt?
Raap me op.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Indi kan zelfs scoren. Met een beetje verbeelding zou je zelfs kunnen stellen dat zijn schot beter is dan dat van Clasie.
Fixed.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Indi kan zelfs scoren. Met een beetje LSD zou je zelfs kunnen stellen dat zijn schot beter is dan dat van Clasie.
Dat was geen grap.quote:
Oh hij kan beter koppen bedoel je. Ja zeg dat dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was geen grap.
Zijn scorend vermogen in Oranje is beter dan die dwerg uit Haarlem.
Is goed man.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was geen grap.
Zijn scorend vermogen in Oranje is beter dan die dwerg uit Haarlem.
Binnenkant voet. Ken je klassiekers.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh hij kan beter koppen bedoel je. Ja zeg dat dan.
Zo als Pierre dat kan niemand.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me af hoe Goossens het gaat doen dit seizoen. Zou mooi zijn als we weer iemand hebben die regelmatig een vrije trap erin schiet zoals Pierre dat zo mooi deed.
Toevallig, dit is woord voor woord wat ik ook wou gaan reagerenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Echt hèquote:Op maandag 8 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Inzanity kom er maar in./twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-07-2013 om 09:01:11FC Barcelona heeft Feyenoord laten weten dat het de club als goede optie ziet om spelers aan uit te lenen voor de toekomst. [via El Mundo D] reageer retweet
Wat is de toekomst?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Inzanity kom er maar in./twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-07-2013 om 09:01:11FC Barcelona heeft Feyenoord laten weten dat het de club als goede optie ziet om spelers aan uit te lenen voor de toekomst. [via El Mundo D] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |