Ronnie en Webster zijn wel top 32 toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna allemaal in de top 32 op kellett jamie lewis, ronnie en webster na.
ronnie huybrechts en suljovic bedoel ikquote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ronnie en Webster zijn wel top 32 toch.
Ohja dacht even aan Baxter. Als Ronny zo doorgaat kan hij top 32 nog wel eens halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ronnie huybrechts en suljovic bedoel ik
Ja maar dat staat niet gelijk aan alle belgen, belgie is trouwens een afvallige provincie maargoed.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ronnie huybrechts heb je anders de huid vol lopen schelden, toch?
denk dat zo'n gevalletje is dat tussen de 20 en 30e stek rond blijft zweven.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja dacht even aan Baxter. Als Ronny zo doorgaat kan hij top 32 nog wel eens halen.
WK runner up tegen Barney, gave bijnaam, veel respect in de dartswereldquote:Op zondag 7 juli 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk dat zo'n gevalletje is dat tussen de 20 en 30e stek rond blijft zweven.
o crapquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
WK runner up tegen Barney, gave bijnaam, veel respect in de dartswereld
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 Phil Taylor 16 Terry Jenkins 8 Raymond van Barneveld 9 Justin Pipe 4 James Wade/Simon Whitlock 13 Mervyn King 5 Simon Whitlock/James Wade 12 Kevin Painter 2 Michael van Gerwen 15 Kim Huybrechts 7 Wes Newton 10 Dave Chisnall 3 Adrian Lewis 14 Brendan Dolan 6 Andy Hamilton 11 Robert Thornton |
Dankje, ik had MvG-JK gemistquote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
rtl7 zendt nu samenvattingen uit tot 20:30
jelle de torpedo stuurde pics van zijn stiffie naar schoonzuske michaelquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd tussen die 2?
die geestelijke ongeschikt is, klaasen heeft een flinke boete moeten betalen en onbetaalde arbeidquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jelle de torpedo stuurde pics van zijn stiffie naar schoonzuske michael
die was toch verstandelijk beperkt?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die was toch verstandelijk beperkt?
Nooit geweten dat het het schoonzusje van Michael was, nooit in het nieuws geweest?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef icloud het volgende:
[..]
die geestelijke ongeschikt is, klaasen heeft een flinke boete moeten betalen en onbetaalde arbeid
O was dat de schoonzus van Van Gerwen? Dan snap ik al beter waarom hij boos isquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nou de wedstrijd was er opzicht wel naar... kreeg kansen voor de 7-7 en later nog eens om tot op een break van de overwinning te komenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef icloud het volgende:
Klaasen die met een stalen gezicht zegt dat hij gemakkelijk had kunnen winnen van mvg, mag ik even kotsen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat het familie was van van Gerwen is een urban legend.
Inderdaad, dat idee had ik ook. Denk dat MvG meer een hekel aan pedofielen heeft, en daar is niets mis mee..quote:
Nogmaals als het echt zijn schoonzusje was dan had mvg allang een uitsluiting bij de pdc geregeld.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef tax_freak het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee had ik ook. Denk dat MvG meer een hekel aan pedofielen heeft, en daar is niets mis mee..
Door te zeggen: Hij eruit of ik eruit?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nogmaals als het echt zijn schoonzusje was dan had mvg allang een uitsluiting bij de pdc geregeld.
Mvg en taylor zijn goede maten, als de nummer 1 en 2 aan de pdc vragen om een relatief onbelangrijke speler te lozen ivm een onwerkbare situatie door zijn gedrag dan gaan ze dat echt niet weigeren als het geen top 16 speler is, zeker gezien zijn reputatie en de mogelijke schade.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Door te zeggen: Hij eruit of ik eruit?
Als ze kiezen voor Klaassen kan van Gerwen zijn carriere opdoeken als darterquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Door te zeggen: Hij eruit of ik eruit?
Van gerwen zou de bdo wel eens terug kunnen brengen naar de tijden van vroeger, de machtige superieure dartbond, zoals de pdc nu een beetje is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze kiezen voor Klaassen kan van Gerwen zijn carriere opdoeken als darter
Door iedereen geen legje daar te gunnenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Van gerwen zou de bdo wel eens terug kunnen brengen naar de tijden van vroeger, de machtige superieure dartbond, zoals de pdc nu een beetje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |