Bijna elke week is er wel een vloertoernooi. In het begin van seizoen heb je de UK Open Qualifiers, dan beginnen halverwege de Players Championships en die lopen door t/m november.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef icloud het volgende:
Darts kijken in duitsland was de eerste en laatste keer, net huis op mijn logeeradres.
Wat ik mij afvraag hoe ziet een gemiddeld dagje van mvg of barney eruit als ze geen toernooi gooien, ik neem aan dat er niet elke dag/week een vloertoernooi is.
Dus dan is het 4 uurtjes trainen met een trainer en dan klaar? of hoe moet ik me dat voorstellen.
gooit zowat ieder toernooi hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef icloud het volgende:
Ik neem aan dat een mvg niet aan alle vloertoernooien meedoet en zeker niet aan de UK Open Qualifiers, anders zou het idioot zijn om elke week op en neer te reizen.
Wat was er dan zo meh aan?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef icloud het volgende:
Darts kijken in duitsland was de eerste en laatste keer, net huis op mijn logeeradres.
Ze verkopen kaarten voor de laatste 2 middag wedstrijden(wist mijn zus) en de gene die alle 4 de wedstrijden wilt zien moet een combiticket kopen, alle opnameapparatuur moet verplicht in een kluisje waarop je ook word gecontroleerd, weinig voorziening, weinig bierstandjes en stervensduur, en daarnaast hangt er een kutsfeer in de zaal dankzij de duitsers met deutschland uber alles en het constante gezeik dat hun hopp via een complot eruit is gewerkt, ik vind de engelse wedstrijden veel leuker daar had je al dit gezeik niet.quote:
En dan ook nog demonstratietoernooien e.d.quote:
Wat vond je van mvg-klaasen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze verkopen kaarten voor de laatste 2 middag wedstrijden(wist mijn zus) en de gene die alle 4 de wedstrijden wilt zien moet een combiticket kopen, alle opnameapparatuur moet verplicht in een kluisje waarop je ook word gecontroleerd, weinig voorziening, weinig bierstandjes en stervensduur, en daarnaast hangt er een kutsfeer in de zaal dankzij de duitsers met deutschland uber alles en het constante gezeik dat hun hopp via een complot eruit is gewerkt, ik vind de engelse wedstrijden veel leuker daar had je al dit gezeik niet.
Maar ik neem aan dat iemand als mvg niet dagelijks van 8 tot 5 of zoiets bezig is met werken of trainen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan ook nog demonstratietoernooien e.d.
Zeer goede wedstrijd van mvg, we zaten redelijk dichtbij helaas niet dichtbij genoeg voor een hand.quote:
Heb je hem na de wedstrijd niet kunnen spreken? En jij zat zeker ook te genieten van die haat van Mike richting Jelle. Ze gaven elkaar ook geen handen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Zeer goede wedstrijd van mvg, we zaten redelijk dichtbij helaas niet dichtbij genoeg voor een hand.
Nee? dat heb ik me gemist, ik heb geprobeerd om mij naar voren te dringen voor een hand, heb de ontmoeting niet goed gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je hem na de wedstrijd niet kunnen spreken? En jij zat zeker ook te genieten van die haat van Mike richting Jelle. Ze gaven elkaar ook geen handen.
Dublin is het aller mooist.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Daar had ik in Londen ook last vantoch is de Alexandra Palace het Mekka
Ik denk dat hij echt wel gemiddeld acht uur op een dag bezig is met zijn werk. Er zijn er ook bij die het rustiger aan doen, maar MvG is nu juist een van de meest fanatieke darters.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat iemand als mvg niet dagelijks van 8 tot 5 of zoiets bezig is met werken of trainen?
Ze weigerden om elkaar handen te schudden zelfs nadat Mike won liep hij meteen richting de scheidsrechters. Wou niks van Klaasen weten. Je zag ook na elke belangrijke dubbel dat hij keihard yessss schreeuwde. Hing echt een vreemde spanning.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee? dat heb ik me gemist, ik heb geprobeerd om mij naar voren te dringen voor een hand, heb de ontmoeting niet goed gezien.
Ik vond eigenlijk het frappante dat MvG minder uitbundig juichte dan normaal. Meer een beetje een houding van 'jij doet er toch niet toe, dus het is de moeite van het juichen niet'.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze weigerden om elkaar handen te schudden zelfs nadat Mike won liep hij meteen richting de scheidsrechters. Wou niks van Klaasen weten. Je zag ook na elke belangrijke dubbel dat hij keihard yessss schreeuwde. Hing echt een vreemde spanning.
Klopt behalve aan het einde toen wreef hij het hem er even in. Vond Klaasen overigens fanatieker dan normaal. Toen hij die dubbel 18 miste dacht hij ook echt kut en zag je hem echt kapot zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk het frappante dat MvG minder uitbundig juichte dan normaal. Meer een beetje een houding van 'jij doet er toch niet toe, dus het is de moeite van het juichen niet'.
Iddquote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
winnaar van lewis - mvg gaat sowieso het toernoo iwinnen
Achter de oche moet je respect tonen..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze weigerden om elkaar handen te schudden zelfs nadat Mike won liep hij meteen richting de scheidsrechters. Wou niks van Klaasen weten. Je zag ook na elke belangrijke dubbel dat hij keihard yessss schreeuwde. Hing echt een vreemde spanning.
Denk dat ze elkaar echt geen woord gezegd hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Achter de oche moet je respect tonen..
denk eigenlijk dat lewis - mvg ook de halve finale wordt van het World Matchplay. MVG op zeker, maar Lewis zou nog in de problemen kunnen komen wanneer Dolan, Hamilton, Thornton of een qualifier gekke dingen doet. Lewis is zo wisselvallig als de kolerequote:
Hij lach er ook al bijna uit tegen die gekke Suljevic. Lewis is op de goeie weg, maar ben benieuwd of hij het vanavond weer kan zoals vanmiddag.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk eigenlijk dat lewis - mvg ook de halve finale wordt van het World Matchplay. MVG op zeker, maar Lewis zou nog in de problemen kunnen komen wanneer Dolan, Hamilton, Thornton of een qualifier gekke dingen doet. Lewis is zo wisselvallig als de kolere
Hamilton gooide ook echt vrij weinig.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lach er ook al bijna uit tegen die gekke Suljevic. Lewis is op de goeie weg, maar ben benieuwd of hij het vanavond weer kan zoals vanmiddag.
wat doet?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:50 schreef icloud het volgende:
Lewis kan toch niet in de finale komen als mvg dat doet? of heb ik nu weer het verkeerde speelschema?
Je ziet wel steeds meer dezelfde namen he. Alleen J.Lewis is nog onbekend, maar verder is iedereen wel bekend. Hoop dat White weer zijn oude vorm hervind. Goeie speler vind ik dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Caven, Wright, Part, Kellett, Nicholson, Anderson, Baxter, Lloyd, Beaton, A. Smith, White, Klaasen, J. Lewis, R. Huybrechts, Suljovic, Webster zijn de pro tour qualifiers voor dat toernooi
Eigenlijk bijna allemaal in de top 32 op kellett jamie lewis, ronnie en webster na.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet wel steeds meer dezelfde namen he. Alleen J.Lewis is nog onbekend, maar verder is iedereen wel bekend. Hoop dat White weer zijn oude vorm hervind. Goeie speler vind ik dat.
Ik iets tegen belgen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
maar goed, icloud wat heb jij trouwens tegen belgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |