Morgen rustdag, dus mag best welquote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ook hij kan gewoon top 10 rijden.
Zonde inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Conclusie: men rijdt achter Froome dus nu al voor de 2e plaats. Vraag me af of ze nog opnieuw een mogelijkheid gaan krijgen om het hem moeilijk te maken, vind het zwaar voorbarig om te stellen dat Sky opnieuw massaal door het ijs zal gaan zakken.
Dat is een beetje het wielrennen van de afgelopen tien jaar. Niet rijden voor de overwinning, maar om je ereplaats te verdedigen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Conclusie: men rijdt achter Froome dus nu al voor de 2e plaats. Vraag me af of ze nog opnieuw een mogelijkheid gaan krijgen om het hem moeilijk te maken, vind het zwaar voorbarig om te stellen dat Sky opnieuw massaal door het ijs zal gaan zakken.
Ze slaan hem binnenkort van zijn fiets af. het gehele peloton werkt samen in een complotquote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |