Uv licht weerkaatst.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik dacht echt dat als je huid niet rechtstreeks aan de zon blootstelde, deze ook niet kon verbranden. Job is niet verbrand, ik smeer inderdaad met factor 50. Dat meisje dus wel, maar die droeg geen shirt.
verkopen ze bij actionquote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef mikoxx het volgende:
Kent iemand hier het spel kubb? Vanaf welke leeftijd is dat leuk om te spelen?
ok. dank je! Is t voor een vierjarige te spelen (met papa en mama natuurlijk) of is t echt nog veel te moeilijk?quote:
het nk was dit weekendquote:
o bah en dat met die hittequote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie heeft waterpokkeze heeft er niet zoveel maar is er toch wel best ziek van. Sneu man
mjaquote:
absoluut. Al voelt het nu een beetje als cultiveren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef trui het volgende:
och wat sneu, maar ook wel heel lief dat ie zo verdrietig is erom. het is straks vast ook wel weer heel bijzonder om via Skype te kunnen volgen hoe ´t met ze gaat.
mijn kind kwam op het geweldige idee van kip tandooriquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef livelink het volgende:
Wat eten jullie op zo'n warme dag trouwens? Ik kan even niks verzinnen.
dat is toch net zoiets als couscous?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn AH verkoopt geen Bulgur meer en ik heb geen andere winkel in de buurt. Ik zat eerst ook aan Bulgur te denken, namelijk. Vinden de kinderen altijd lekker.
in plaats daarvan coucous of quinoa gebruiken. Is redelijk met elkaar inwisselbaarquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn AH verkoopt geen Bulgur meer en ik heb geen andere winkel in de buurt. Ik zat eerst ook aan Bulgur te denken, namelijk. Vinden de kinderen altijd lekker.
Oeh, leuk!!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga trouwens definitief eten bij de watertuin als ik jarig ben
sushi, here i come
het is ook niet niksquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
*slik*
Ik ben er al weer dagenlang mee bezig. Morgen is het al weer een jaar geleden dat mijn vader stierf. Een jaar is al best heel lang, en het lijkt nog wel gisteren... En nog veel langer is de tijd dat ik hem niet meer zie. Ik wilde gewoon even kwijt wat me zo bezighoudt.
Gaat goed. Gister een heel fijne dag in een dierentuin gehad en vandaag gewerkt... Het 2e jaar is ingeluid, zo zie ik het...quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:16 schreef Saffier het volgende:
Rocka hoe gaat het?
Ik geloof dat ik wéér terug moet naar de kaakchirurg
ik vind het nu na ruim 20 jaar nog steeds soms moeilijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Gaat goed. Gister een heel fijne dag in een dierentuin gehad en vandaag gewerkt... Het 2e jaar is ingeluid, zo zie ik het...
Een jaar geleden klinkt veel dichter bij als het jaar nog niet om is. (?) Makes sense?
Welkom droomvrouwtje, zit het speeltuinbankje lekker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja hallo!! Hier ben ik dan (mag dit in het update topic?) [/melige bui]
Ik ben fier op uquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja gezellig..
Ik ben wel trots op mezelf, dat ik zo netjes gehoorzaam en hier kom meebeppen
En het nare is, het gemis gaat nooit meer over, dat zie ik bij mijn man en mezelf. Eind 2010 (schoon)mama verloren en nog iedere dag word ze gemist en op sommige dagen is dat gevoel nog steeds erg heftig aanwezig, zeker de momenten dat je wilt bellen omdat er wat leuks/naars is gebeurd en dan weer het besef komt dat het niet kanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef PM-girl het volgende:
Rocka (en de anderen), hoe ouder ik word (niet dat ik oud ben natuurlijk) hoe meer ik me kan voorstellen wat een gemis dat moet zijn. En des te meer realiseer ik me dan dat dat gewoon een keer gaat gebeuren.
![]()
Als kind, maar ook nu nog, is de aanwezigheid van je ouders (niet voor iedereen natuurlijk) zo'n vanzelfsprekend iets.
Het helpt niks, maar toch een
Je jongste is uit logeren geweest?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dit weekend verse baby knuffelen!!!
De jongste heeft al wel gelogeerd ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je jongste is uit logeren geweest?
De jouwe is toch ook nog vers man?
Oh tofquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De jongste heeft al wel gelogeerd ja.
Nee, maar de beste vriend van Bram is gister geboren.
Mijn zus gaat ook! Ik zag hem op boulevard vanavond.quote:
hebnik gemistquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Mijn zus gaat ook! Ik zag hem op boulevard vanavond.
Ach dat kleine grut blijft leuk joh. Maar mijn jongste is natuurlijk ook klein grut. Heerlijk ding. Op het kdv vinden ze m ook allemaal zo leuk <3.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh tof
Ik vind verse babies niks meer aan. dat ik dat nog eens zou zeggen
Wordt een mooie show als ik het zo zag. Ik ben jaloers!quote:
Eerlijk? Ik vind het super er ff mee te knuffelen maar daarna weer hóp naar mapa.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach dat kleine grut blijft leuk joh. Maar mijn jongste is natuurlijk ook klein grut. Heerlijk ding. Op het kdv vinden ze m ook allemaal zo leuk <3.
Het was meer een ontgroening.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Potverjuu, gewoon een rel gemist. Ik hoor ook nooit meer wat van iemand tegenwoordig.
Ik zal verslag uitbrengenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wordt een mooie show als ik het zo zag. Ik ben jaloers!
Dat moet ik OOK doorkrijgen!quote:
welk vak?quote:
Ok, volgende geef ik een seintje als ik een rel signaleer okay?quote:
Wat gaan er veel OUDers heen! Valt me mee qua prijs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
welk vak?
En jij Mineola?
Flower, 95 euro per kaartje
Geen idee. Ik ga met een vriendin die de kaartjes gekocht heeft destijds. Ik moet nodig eens afspraken maken met haar er overquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
welk vak?
En jij Mineola?
Gewoon een update plaatsen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, volgende geef ik een seintje als ik een rel signaleer okay?
Veld!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
welk vak?
En jij Mineola?
ik pm je wel hoor, als je het me lief vraagtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Asyniur het volgende:
ooh en ik heb geen whatsapp, dus zou iemand bij gewoon een PM willen sturen? bvd
vak 119, rij 14quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Mineola het volgende:
[..]
Veld!
En dan heb ik een goedkoop kaartje of zo? Volgens mij heb ik 80 of 85 betaald,.
Waarbij goedkoop dus relatief is
ik kreeg 1 kaart voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef E.T. het volgende:
Ik ga ook naar Robbie Williams![]()
Ik heb geblocked wat ik vorig jaar voor die kaarten betaald heb
zou je mij willen pm-en?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ik pm je wel hoor, als je het me lief vraagt
Ik werp me wel op als pm-er-. Misschien start ik zelf wel een rel :-Pquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Asyniur het volgende:
ooh en ik heb geen whatsapp, dus zou iemand bij gewoon een PM willen sturen? bvd
zoiets kan ik natuurlijk niet weerstaan *katzwijm* ik pm jou welquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
zou je mij willen pm-en?
<allerliefst zoet stemmetje opzet en knippert met wimpers>
Ja leuk! NU?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik werp me wel op als pm-er-. Misschien start ik zelf wel een rel :-P
maar wattus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ga nergens heen, oh ja wacht het WMC in Kerkrade.. hahaha
front row!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik werp me wel op als pm-er-. Misschien start ik zelf wel een rel :-P
http://www.wmc.nl/quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wattus?
Ik heb morgen een jarig kind. Is t toch alweer 12 jaar geleden dat Herman Brood van t Hilton sprong.
Hai Kim. Ze is al ontgroendtdtdt heur,quote:
Ik weet nog waar ik was toen ik het nieuws hoorde!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wattus?
Ik heb morgen een jarig kind. Is t toch alweer 12 jaar geleden dat Herman Brood van t Hilton sprong.
Je liegtquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wattus?
Ik moest even googlen, maar heftige musselkanaal heb je!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar System of a Down
Maar dat is pas eind augustus
musselkanaal whut?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, maar heftige musselkanaal heb je!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan heb ik morgen al 12 jaar mijn rijbewijs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wattus?
Hai Buuf <3quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hai Kim. Ze is al ontgroendtdtdt heur,
Poging tot rel mislukt...quote:
Zeker een keer doen, maar elke dag (behalve maandag) is er wel wat te doen, bijv op de markt in Kerkrade of het stadspark en duurt tot en met 28 juli, dus al je tijd hebt zeker een middagje of avondje gaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Asyniur het volgende:
WMC wil ik ook nog wel een keer naar toe, misschien een keer, ooit
Schijnt toch wel leuk te zijn...
Maar eerst dit weekend maar eens over de jaarmarkt struinen
muzieksmaak?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef flowerbox het volgende:
[..]
nou dat, voor mijn gevoel is dat pas geleden of zo, niet langer dan 5 jaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je liegtDat kan toch helemaal nog niet zo lang geleden zijn??
t is heus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je liegtDat kan toch helemaal nog niet zo lang geleden zijn??
Ik dacht dat jij slimmer was dan datquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet zo toch slapen. Ik was zo slim om morgen op mijn vrije dag om 08.45 bij de sportschool af te spreken.
.
de eerste keer verlengen er al op zittenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan heb ik morgen al 12 jaar mijn rijbewijs.
ik mag nog even 12 fruitbakjes snijden. Is het vakantie, is t kind op zeilkamp op z'n verjaardag. En niet trakteren is geen optie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet zo toch slapen. Ik was zo slim om morgen op mijn vrije dag om 08.45 bij de sportschool af te spreken.
.
Ik heb ook echt brede muzieksmaak. Van klassiek tot hele drukke muziek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whut whut, in tha butt
Maar heftig valt wel mee. Ik kan ook wel wat rustigere muziek waarderen
Mannenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t is heus.ik zie nog zo de voorkant van de Spits voor me.
Buum zat pomtidom de krant te lezen en ik zat stuck in een weeënstorm.
hij dacht dat t nog uren ging duren want immers net kwartiertje begonnen. Drie kwartier later was t al geklaard.
Dat goeie doel kijkt niet op een uurtje meer of minderquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slimmer was dan dat
Maar tis voor het goeie doel
ik vond t wel humorquote:
Truste! Gezellig dat je ook ff hier wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maisjes, ik ben er vandoor, mijn bed roept steeds luider mijn naam, dus tijd om te gaan luisteren en hem eens op te zoeken, dan ga ik een poging dekbed worstelen doen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond t wel humorik kon echt niks zeggen dus zo hoopvol naar de krant staren, misschien kon ik m in de brand kijken ofzo?
Kwam de vpk, die praat tegen mij, ik kon niks terug zeggen. Dát was genoeg reden om de krant neer te leggen. Praat ze niet? Dat is niet normaal!![]()
(Hij kent me)
Volgende maand al voor de tweede keer verlengenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de eerste keer verlengen er al op zitten
ik ben in maart geweest, moest ik fietsen. Woeps, laten verlopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgende maand al voor de tweede keer verlengen![]()
En dat wordt dan rijbewijs nr. 4..
ja, kunnen we je niet in bubbeltjesplastic doen ofzo? Tot doe tijd? Nou ja, goed nieuws, ik ga niet dus die smoes hoef je nu niet te gebruikenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef easy-going het volgende:
Ik ga ook naar Robbie Williams
(hoop ikIk ga wel vaker ergens naar toe .... tenminste, ik heb wel vaker kaartjes ergens voor
Nog 2 dagen netjes op je stoel blijven zitten. Niet bewegen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef easy-going het volgende:
(hoop ikIk ga wel vaker ergens naar toe .... tenminste, ik heb wel vaker kaartjes ergens voor
Ik schrik én kijk gelijk wanneer ik hem weer moet verlengen. Nu zo'n pasje, vroeger een vodje wat bijna uitelkaar viel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de eerste keer verlengen er al op zitten
wat netjes van je!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben in maart geweest, moest ik fietsen. Woeps, laten verlopen.
Jij maakt rijbewijzen kwijt?
Maarja, 't is wel Amsterdam hequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, kunnen we je niet in bubbeltjesplastic doen ofzo? Tot doe tijd? Nou ja, goed nieuws, ik ga niet dus die smoes hoef je nu niet te gebruiken
Was er een rel dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Weltrusten dames, ik ga plat. Buuf, met voorwerkende kracht gefeliciteerd met den zoon. Als er nog een rel komt graag even smsen
.
Ik heb nog wel een rolstoel voor je te leen hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef easy-going het volgende:
een keer eentje kwijt en een keer m'n motorrijbewijs erbij gehaaldquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben in maart geweest, moest ik fietsen. Woeps, laten verlopen.
Jij maakt rijbewijzen kwijt?
sorry. .. die heb ik gereserveerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maarja, 't is wel Amsterdam he
Er staat een bed op het podium toch? Ik neem daar wel een optie op
Sms? Whattsappen toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Weltrusten dames, ik ga plat. Buuf, met voorwerkende kracht gefeliciteerd met den zoon. Als er nog een rel komt graag even smsen
.
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rolstoel voor je te leen hoor
Fysio, sterktequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten
Morgen eerst Sven's kinderfeestje overleven
Oja, en de fysiotherapeut, ik mag weer
ik durfde de gok niet aan. Zal je zien dat ik net dan schade maak en niet verzekerd benquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat netjes van je!
mijn rijbewijs verliep in oktober, ik heb hem vorige week verlengd.
Ik ben door Sinterklaas per paard naar mn stage-adressen vervoerd steeds, lief hè?
true.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik durfde de gok niet aan. Zal je zien dat ik net dan schade maak en niet verzekerd ben
Meer mijn ding.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar System of a Down
Maar dat is pas eind augustus
Agossiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:47 schreef livelink het volgende:
Sterkte dan Gao. Wil je zelf niet liever ook op een paard zitten?
Onze rel kende ook nog een hoogtepuntje. Natuurlijk werd er op een gegeven moment geroepen dat hij andere ouders wilde. Dus ik zeg dat ik me kan voorstellen dat er veel leukere ouders zijn, maar dat hij het nou eenmaal met ons moet doen. Nee, zegt hij, het probleem is juist dat jullie de leukste ouders zijn...
Yup, in je zak steken, en bewaren voor minder positieve tijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:47 schreef livelink het volgende:
Sterkte dan Gao. Wil je zelf niet liever ook op een paard zitten?
Onze rel kende ook nog een hoogtepuntje. Natuurlijk werd er op een gegeven moment geroepen dat hij andere ouders wilde. Dus ik zeg dat ik me kan voorstellen dat er veel leukere ouders zijn, maar dat hij het nou eenmaal met ons moet doen. Nee, zegt hij, het probleem is juist dat jullie de leukste ouders zijn...
Van hartequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wattus?
Ik heb morgen een jarig kind.
Dankie! Hij is heul groot en volwassen en telefonetisch met de wereld verbonden nu.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dankie! Hij is heul groot en volwassen en telefonetisch met de wereld verbonden nu.hij whatsappt me al de hele avond.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dankie! Hij is heul groot en volwassen en telefonetisch met de wereld verbonden nu.hij whatsappt me al de hele avond.
welnee. vinnikleuk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:21 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd nog buuf![]()
ben je het whatsappen al beu?
een smartphone? wat een bofferd, daar mag die van mij van dromenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, maar hij heeft bijna de helft zelf betaald. Zakgeld gespaard, gras gemaaid, auto's gewassen. Dus dik verdiende telefoon. Prepaid (tegen jatten en dan op onze kosten bellen ook) maar wifi thuis en op school.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een smartphone? wat een bofferd, daar mag die van mij van dromen
gefeliciteerd met je zoon!
wat voor model heeft hij gekozen? ik vind het knap om zoiets bij elkaar te sparen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, maar hij heeft bijna de helft zelf betaald. Zakgeld gespaard, gras gemaaid, auto's gewassen. Dus dik verdiende telefoon. Prepaid (tegen jatten en dan op onze kosten bellen ook) maar wifi thuis en op school.
Ik kan me de twijfel wel voorstellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:11 schreef livelink het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet. Het lukt ons al niet om de tuin die we hebben een beetje leuk te onderhouden, laat staan zo'n stuk wildernis erbij. Maar vriendlief is wel erg gecharmeerd van het toevoegen van 50 m2 aan ons perceel en ziet wel heel veel voordelen in het feit dat we dan niet meer een stuk grond naast de deur hebben, waar iedereen maar zijn rotzooi dumpt.
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, dat je kind er niet bij hoort zonder smartphone. Bij ons speelt het nog niet. Katja vraagt er wel eens om, maar het is nog niet zo dat haar hele klas al een smartphone heeft. En Job is er al helemaal niet mee bezig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef lily het volgende:
Hier ook een smartphone voor oudste. Het beste wat ik ooit voor hem kon kopen!
Hij hoort er ineens helemaal bij terwijl hij sociaal vaak een outcast was. Nu zit hij in de groep 8 whatsapp groep, wordt uitgenodigd voor feestjes en uitjes.
Ook gaat hij vaker naar de stad tegenwoordig en dan vind ik het wel handig (waar ben je, zorg dat je de bus van zolaat hebt).
Hij gaat er goed mee om vind ik.
's morgens een half uurtje "bijkletsen" met vriendinnetje en anderen en later op de dag ook een half uurtje. 's avonds nog even voor het slapen gaan.
Hij neemt hem niet mee naar boven als hij naar bed gaat.
Het is niet zo dat je er niet bij hoort zonder smartphone hoor. Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, dat je kind er niet bij hoort zonder smartphone.
daar heb ik gewoon een draadloze deurbel voor. werkt al jaren net zo goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:59 schreef moussy het volgende:
Hier ook een puber met smartphone (en Cas krijgt een tablet voor zn verjaardag) ideaal om ze van boven te halen voor het eten ipv schreeuwen
ik ook niet. ik heb L. er nooit over gehoord. hier gaat alles via skype.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, dat je kind er niet bij hoort zonder smartphone. Bij ons speelt het nog niet. Katja vraagt er wel eens om, maar het is nog niet zo dat haar hele klas al een smartphone heeft. En Job is er al helemaal niet mee bezig.
of dat je in gesprek bent en de telefoon gaat en je gesprekspartner gaat uitgebreid kleppen met iemand aan de telefoon en dan daarna is het: waar hadden we het ook alweer over ?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:35 schreef livelink het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan smartphones, is dat je in sociale settings (zoals een feestje of een uitstapje of zo) steeds meer mensen ziet die alleen maar met hun telefoon bezig zijn ipv met de mensen om hen heen. Dan vraag ik me wel eens af of die mensen zelf niet doorhebben hoe beledigend dat is.
Ik was met een vriendin en zat ( niet geheel toevallig) in hetzelfde vak als lois en Karin. Vicky E.T en Swets waren er iig ook maar die zaten ergens anders ( en heb ik niet gezien).quote:
Nee, maar ik heb vorig jaar George Michael en Doe Maar gemist door die gebroken enkel, dus dat ik een concert haal is wel bijzonderquote:Op zondag 14 juli 2013 10:37 schreef livelink het volgende:
Heb je zo'n lijst van 100 dingen die je moet doen van jezelf? En dat je een concert nu kan afstrepen?
Ik heb ook vaak gezeten, maar kon het af en toe niet laten om te gaan staanquote:Op zondag 14 juli 2013 10:39 schreef E.T. het volgende:
Ik zat vlak bij het podium op de tweede ringIk vond het echt geweldig!! Ik was blij dat de mensen voor me op de eerste rij bleven zitten zodat ik ook kon blijven zitten.. Mijn bovenbeen kon een avondje dansen nog niet aan ondanks de pijnstillers hoewel ik nu zo goed als pijnvrij ben
Oh ja, dat je vorig jaar George Michael had gemist, wist ik eigenlijk wel. Fijn dat het nu wel gelukt is. Ik lees overal hele goede recensies over Robbie. Moet heel bijzonder zijn geweestquote:Op zondag 14 juli 2013 11:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vorig jaar George Michael en Doe Maar gemist door die gebroken enkel, dus dat ik een concert haal is wel bijzonder
(en ik heb sinds een paar weken een peesontsteking aan mijn andere enkel, dan denk je even: het zal toch niet..... maar ik heb het gered)
Ja, die man weet hoe hij een show moet geven!quote:Op zondag 14 juli 2013 12:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat je vorig jaar George Michael had gemist, wist ik eigenlijk wel. Fijn dat het nu wel gelukt is. Ik lees overal hele goede recensies over Robbie. Moet heel bijzonder zijn geweest
Idd een ras-entertainerquote:Op zondag 14 juli 2013 12:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, die man weet hoe hij een show moet geven!
Anna had dan ook goede eigenschappen (en mooie tanden)quote:Op zondag 14 juli 2013 11:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak gezeten, maar kon het af en toe niet laten om te gaan staan![]()
Naast me zat een man die met zijn dochters mee moest ofzo ... die heeft echt de hele tijd op zijn stoel vastgeplakt gezeten, nouja, met die wave deed hij mee, maar zo'n droeftoeter naast je is niet echt gezellig (al kon hij Anna uit Torino wel waarderen geloof ik)
vriendinnetje van me kent iemand van de crew. Daar zijn we gister mee wezen eten. Het blijkt dat iemand van het management een vrouw uit het publiek uitzoekt. Rob kiest niet zelf.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef laziness het volgende:
Ik stond in het veld net na de pit dus prima zicht!
En inderdaad ras-entertainer die man. Echt een super geweldige show.
Hij schijnt trouwens steeds iemand met behoorlijke eigenschappen uit te kiezen om ze vervolgens in de zeik te nemen.
Nee hoor, ik zit in jouw teamquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef PM-girl het volgende:
Het is zeker not done om te zeggen dat ik van die hele Robbie en zijn muziek niet warm of koud word?
nee hoor..quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef PM-girl het volgende:
Het is zeker not done om te zeggen dat ik van die hele Robbie en zijn muziek niet warm of koud word?
ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik vind het enthousiasme van de robbie-gangers wel aanstekelijk. ik word er vrolijk vanquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef PM-girl het volgende:
Dat dus. Ik kreeg een kaartje aangeboden en ik vond het leuk genoeg om ja te zeggen. Dat is me goed bevallen, het was een gave show van een goeie entertainer, dus ik heb een superleuke avond gehad.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef laziness het volgende:
Ik vind zijn muziek leuk maar niet alle nummers en ben al helemaal geen fan.
Normaal gesproken zou ik dan niet zo snel naar een concert gaan maar de show en de humor zijn echt leuk.
Plus niks zo lekker als een avondje ongegeneerd mee blèren
Grappigquote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kreeg een kaartje aangeboden en ik vond het leuk genoeg om ja te zeggen. Dat is me goed bevallen, het was een gave show van een goeie entertainer, dus ik heb een superleuke avond gehad.
Maar ik ga nu echt niet alle cd's van Robbie kopen of zo.
(ik stond trouwens vlak achter je)
Fijn! En snel ookquote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat.
J heeft ook weer een baan.
topquote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat.
J heeft ook weer een baan.
mijn contract zou niet worden verlengd per 1 september en nu per 1 september nieuwe baanquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik wist niet dat je geen baan meer had, Joene. Maar fijn dat het ook niet lang heeft geduurd. En lazi, ik ben heel blij voor jullie!
Na twee keer verlengen heb je drie contracten gehad en dus recht op onbepaalde tijd bij het volgende contract maar dat weet je vast welquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik had van de week mijn verlengbrief in de bus. Ik vergeet de datum elk jaar weer.
.
Behalve als je een flexcontract voor 5 jaar hebt bij de omroep.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Na twee keer verlengen heb je drie contracten gehad en dus recht op onbepaalde tijd bij het volgende contract maar dat weet je vast wel
Op een paar nummers na vind ik het ook allemaal niet spannend, maar er is geen grotere entertainer dan Robbie Williams volgens mij. Het is gewoon een waanzinnige show.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zag op mijn tijdslijn ook veel mensen die bij Robbie geweest waren. Zijn muziek trekt me totaal niet aan maar ik krijg toch wel kriebels als ik die enthousiaste verhalen lees. Nu wil ik ook een keer!!!
Ah zo!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Behalve als je een flexcontract voor 5 jaar hebt bij de omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |