Uv licht weerkaatst.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik dacht echt dat als je huid niet rechtstreeks aan de zon blootstelde, deze ook niet kon verbranden. Job is niet verbrand, ik smeer inderdaad met factor 50. Dat meisje dus wel, maar die droeg geen shirt.
verkopen ze bij actionquote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef mikoxx het volgende:
Kent iemand hier het spel kubb? Vanaf welke leeftijd is dat leuk om te spelen?
ok. dank je! Is t voor een vierjarige te spelen (met papa en mama natuurlijk) of is t echt nog veel te moeilijk?quote:
het nk was dit weekendquote:
o bah en dat met die hittequote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie heeft waterpokkeze heeft er niet zoveel maar is er toch wel best ziek van. Sneu man
mjaquote:
absoluut. Al voelt het nu een beetje als cultiveren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef trui het volgende:
och wat sneu, maar ook wel heel lief dat ie zo verdrietig is erom. het is straks vast ook wel weer heel bijzonder om via Skype te kunnen volgen hoe ´t met ze gaat.
mijn kind kwam op het geweldige idee van kip tandooriquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef livelink het volgende:
Wat eten jullie op zo'n warme dag trouwens? Ik kan even niks verzinnen.
dat is toch net zoiets als couscous?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn AH verkoopt geen Bulgur meer en ik heb geen andere winkel in de buurt. Ik zat eerst ook aan Bulgur te denken, namelijk. Vinden de kinderen altijd lekker.
in plaats daarvan coucous of quinoa gebruiken. Is redelijk met elkaar inwisselbaarquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef livelink het volgende:
Mijn AH verkoopt geen Bulgur meer en ik heb geen andere winkel in de buurt. Ik zat eerst ook aan Bulgur te denken, namelijk. Vinden de kinderen altijd lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |