Denken dat ik mijn echte adres ga geven.quote:
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee A4-A44 maar ik vind Leiden irritant rijden
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
Dan gaan we ook nooit neuken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nooit mijn echte adres aan jou geven.
Ik dacht dat er een klik was tussen onsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn echte adres ga geven.Er is mijn één FOK!ker welkom bij mij thuis, en dat is Silk.
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou het niet weten.
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.quote:
laten gaan, is natoerquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tot vanavond, wanneer jij mij aars weer wil.
Verlos 'm uit z'n lijden?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
omg er vloog een vogeltje tegen mn raam en nu ligt ie op het dak te spartelen wat moet ik doen
opetenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Naar de dierenarts brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef Dearest het volgende:
Ik zou iets stoms zeggen over dat we daar dan maar een keer moeten afspreken. Maar dat doe ik toch maar nietquote:Op zondag 7 juli 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja woon zelf gelukkig niet in die omgeving maar kom er vaak zat.
Naar mijn mening te vaakLeiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |