Nog geen ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maarre Braddie... weet je al of je naar Storm gaat eind deze maand?
Ik ben ook zeker op zoek naar wat andere muzikantenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:02 schreef Aberkullie het volgende:
He Bradda begin gewoon zelf een bazenband.
Oh ik speel triangel als een motherfucker!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker op zoek naar wat andere muzikanten
Haha, heb je ook kleurtjes op de hoeken van de triangel ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik speel triangel als een motherfucker!
Optreden staat online, ze kan mailen wat ze wil maar ik lees ze toch niet (Fijn zo`n filter in Gmail)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon alle optredens online zetten Braddie![]()
Ga je in je nieuwe band wel wat andere muziek maken? Dit is gewoon ouwelullen muziek met zo weinig variatie dat je het idee hebt 50 minuten naar hetzelfde nummer te luisteren.
En wat kan jij precies qua muziek instrument dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Misschien kun je de band gewoon zuurstoftekort noemen.. dan sluiten de verwachtingen beter aan op wat de mensen te horen krijgen.
Ik eet veel magere kwark. In mijn scheten zit nog meer ritme en klank dan wat jij achter dat keyboard bij elkaar zit te slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
En wat kan jij precies qua muziek instrument dan?
Alsjeblieft zeg
Hahaha, lueken garpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik eet veel magere kwark. In mijn scheten zit nog meer ritme en klank dan wat jij achter dat keyboard bij elkaar zit te slaan.
Ja, maak dat jezelf maar wijs Sjenkie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |