Die man heeft gouden vingertjes. Maar het is inderdaad de toetsenist.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was Braddie de baas achter de toetsen?!Ik dacht dat 'ie gitaarvirtuoos was.
Op 1:51 smeren ze daar ketchup op de muren om braddie te lokken?quote:
Nee, ik ben toetsenist.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was Braddie de baas achter de toetsen?!Ik dacht dat 'ie gitaarvirtuoos was.
Nee klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig. Al is de opnamekwaliteit niet echt ideaal.
Wat doe jij tussen al die oude mensen?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:45 schreef Braddie het volgende:
Dit waren we 3 weken geleden tijdens een optreden op een festival in Hilversum.
Ik kán ook drummen ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef BMTH182 het volgende:
Speel je drums want mijn band heeft nog een drummer nodig?
Muziekmaken, leeftijd maakt geen drol uit als het muzikaal gewoon goed is.quote:
Wil je drummen in een rockband met 4 15/16/17 jarige?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kán ook drummen ja.
Ik ben niet echt een Roger Taylor of Dave Grohl, maar ik kan basic beats en wat fills
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef appelen het volgende:
Welke autist ben jij dan bij dat hotlegs filmpje
Krijg aids.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef appelen het volgende:
Welke autist ben jij dan bij dat hotlegs filmpje
Neequote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Wil je drummen in een rockband met 4 15/16/17 jarige?
Dankquote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Om heel eerlijk te zijn had ik iets veel slechters verwacht. Hier kan je best mee weg komen en het is zelfs nog funky ergens
Triest figuur dan. En maar beetje pronken met haar lichaamquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dank
Ja, we hadden dus ook een optreden, omdat mensen ons blijkbaar toch beter vonden dan ze in eerste instantie dachten
Maar, het was een beetje een "Clash Of The Egos" in onze band, de zangeres vond dat ze beter was dan welke muzikant in de band dan ook, en wij moesten het allemaal ontgelden, we mochten niks uploaden op YouTube van het optreden wánt dat kon haar imago schaden.
ja, dat doet ze, mja.. ze ziet er niet super slecht uit voor 46, maar tochquote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Triest figuur dan. En maar beetje pronken met haar lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |