Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"elke dag"quote:Op zondag 7 juli 2013 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan, nu ben je een para sukkel omdat je elke dag blowt jwz,.
Mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Net pas thuis van feestSuperlekker weer tering
Vind hem ook maar matig in deze staatquote:Op zondag 7 juli 2013 12:55 schreef Oerbeer het volgende:
Waar is de stonerart eigenlijk gebleven. Vind deze OP maar minimalistisch.
Ugjerke had een site gemaakt waar we al die shit uit de OP in konden zetten, of extra shit, zodat het minder ruimte enzo in beslag neemt enzo en ook mobiel makkelijker laadt.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:55 schreef Oerbeer het volgende:
Waar is de stonerart eigenlijk gebleven. Vind deze OP maar minimalistisch.
waar is die site dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ugjerke had een site gemaakt waar we al die shit uit de OP in konden zetten, of extra shit, zodat het minder ruimte enzo in beslag neemt enzo en ook mobiel makkelijker laadt.
Maar iedereen is denk ik te stoned om daar wat op te zetten
Zonde man.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ugjerke had een site gemaakt waar we al die shit uit de OP in konden zetten, of extra shit, zodat het minder ruimte enzo in beslag neemt enzo en ook mobiel makkelijker laadt.
Maar iedereen is denk ik te stoned om daar wat op te zetten
Nicequote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Net pas thuis van feestSuperlekker weer tering
Geen ideequote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideemoet je eens aan Ug vragen als hij er weer is, staat ergens een x aantal delen terug
Ja, precies ditquote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Goed initiatief, al is het misschien meer iets voor een SC waarvan de gemiddelde gebruiker niet nu alweer vergeten is waar hij nog geen halve minuut geleden aan dacht
Tja de mobile huilies.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wel een beetje mjaiedereen zat altijd te huilen dat de OP te groot was
Eensquote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja de mobile huilies.
Koop een notebook. Ofzo.
Klinkt als een fijn weekendquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Studeur het volgende:
Gisteren doorgehaald op een verjaardag, daarna nog nooit zo chill wazig geweest op een boot met bier en wietWist niet dat ik zo lang vol kon houden zonder drugs
Vanaf 18:00 gisteren tot 13:00 vandaag geslapen
Tering man hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Studeur het volgende:
Gisteren doorgehaald op een verjaardag, daarna nog nooit zo chill wazig geweest op een boot met bier en wietWist niet dat ik zo lang vol kon houden zonder drugs
Vanaf 18:00 gisteren tot 13:00 vandaag geslapen
wejo das wel erg lang ja. nog nooit zo lang geslapenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tering man hahahahaDat is 19 uur slaap man
![]()
![]()
Dan had je het nodig
nawww naar, sterktequote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus
klein jointje draaien en genieten
wel werken vanavond
Echt heerlijk weerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus
klein jointje draaien en genieten
wel werken vanavond
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.quote:
bedankt voor deze tipquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.
Mee oppassen hoor, je wil geen huidkanker ofzo
Even insmerenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.
Mee oppassen hoor, je wil geen huidkanker ofzo
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even insmeren
Zit er een uurtje in en nu al zo'n rode gloed, dat gaat vanavond wat worden
Yolo toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Zonder je in te smeren nu in de zon gaan zitten
Mensen die verbrandenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Zonder je in te smeren nu in de zon gaan zitten
Drom srsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn genen zijn gemodificeerd door het squatten, ik verbrand niet.
Blablalaquote:Op zondag 7 juli 2013 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok, het was ook al zo voor het squatten
Nee hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik wel kan verbranden in de zon?
Mensen die denken dat ze zich niet hoeven in te smeren omdat ze niet snel verbrandenquote:
kan best wel een hell zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze zich niet hoeven in te smeren omdat ze niet snel verbrandenIk ben nog nooit verbrand.
Maar ik snap het niet, is dit echt echt werk of? Want je moet toch wel enigszins opgeleid zijn om dat werk te doen?quote:
Ik mag de basiszorg uitvoeren en steunkousen etc maar nog geen medicijnen en andere dingen. Die komen eind 1e jaars en verder.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, is dit echt echt werk of? Want je moet toch wel enigszins opgeleid zijn om dat werk te doen?
Ah oke. Zwaar werk?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik mag de basiszorg uitvoeren en steunkousen etc maar nog geen medicijnen en andere dingen. Die komen eind 1e jaars en verder.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar de hitte soms is erger dan al het andere
Lekker dan iddquote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaIn het magazijn is het ook lekker warm als het buiten warm is en daar moet ik dan een paar uur staan dadelijk
kak.
Jij ook hequote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lekker dan iddomkleden en ben weg. Succes dadelijk
Dat wordt behoorlijk kut voor je aangezien het de hele week supermooi weer blijft, moet jij je benen bedekkenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerste uur niet tot mono wat zei over zonkracht
Het is zeg maar te bedekken met shorts, 1 streep op m'n bovenbeenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wordt behoorlijk kut voor je aangezien het de hele week supermooi weer blijft, moet jij je benen bedekken
Oh ik ging gelijk uit van het ergstequote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is zeg maar te bedekken met shorts, 1 streep op m'n bovenbeenofja beide
Hahaha zo kwam 't over jaquote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ging gelijk uit van het ergstezo klonk het
.
Ik ga nu naar mijn werk ja, ok gr gr.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Rutten_VVD het volgende:
vuile werklose stink junksga werk vinden en je kleeren wasen!
Nee maar kan 't me voorstellen, ben maar een keer verbrand en dat was op m'n tieten want dunne huid, it burnnnsssssquote:
Ik had eens mijn hele rug, knieholtes, okselsquote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mijn werk ja, ok gr gr.
[..]
Nee maar kan 't me voorstellen, ben maar een keer verbrand en dat was op m'n tieten want dunne huid, it burnnnsssss
Ik heb werk maar ben zondags vrij en mijn wasmachine is kapot jaaa?!?!!1quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Rutten_VVD het volgende:
vuile werklose stink junksga werk vinden en je kleeren wasen!
Sukkel ben je ookquote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerste uur niet tot mono wat zei over zonkracht
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ik heb me 2x overal ingesmeerd en ben alsnog rood in m'n gezicht en op m'n armen
Zweet al die zonnebrand er net zo hard weer af
juahh het valt wel mee dus ik vind t best hihiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.
Maar jij hebt vast neger genen ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen worden
Dit jaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen worden
Hoe kom je er überhaupt op om met jouw lelieblanke huid zonder zonnebrand in de felle zon te gaan zittenquote:
ook niet bruin geworden danquote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Niet verbrand, factor 30 mijn vriend ditdat
Hijs vast mooi verkleurd naar melkflessen witquote:
Whahahhahaaquote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja
Ik zat in mijn nakende prachtlichaam . Piemel en bips moeten ook mooi kleurtje krijgen toch, jeweetzelf.
Kwam mijn schoonvader opeens de tuin inlopen, zonder waarschuwing. Kon nog net mijn handen voor mijn zaakje leggen
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja
Ik zat in mijn nakende prachtlichaam . Piemel en bips moeten ook mooi kleurtje krijgen toch, jeweetzelf.
Kwam mijn schoonvader opeens de tuin inlopen, zonder waarschuwing. Kon nog net mijn handen voor mijn zaakje leggen
Nee hoor, nergens last van.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?
Hij had factor 30.. Daarmee kun je veilig op de zon zittenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
Ideeën maken voor droge filmpjes met een maat
Hij kan heel goed een mongool nadoen dus we gaan naar de supermarkt alsof ik zn begeleider ben en dan doen we een riem om terwijl hij koeiengeluiden maakt en dingen uit de schappen pakt, waarbij ik tegen iedereen zeg "hij kan er niks aan doen, hij is een mongool"
Whehehehequote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
Hij kan heel goed een mongool nadoen dus we gaan naar de supermarkt alsof ik zn begeleider ben en dan doen we een riem om terwijl hij koeiengeluiden maakt en dingen uit de schappen pakt, waarbij ik tegen iedereen zeg "hij kan er niks aan doen, hij is een mongool"
Gewoon eten onder de douchequote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
Blegh, alles plakt en kleeft
Na het eten lekker douchen
Wat heb je dan in hemelsnaam genomen?quote:
quote:
Lees over het algemeen niet zo vaak wat terug uit vorige topics.. veuls te lui voorquote:
Nja vanaf hier: ONZ / [ONZ STONERS!] #300 - SNOWWIE JARIG HOERAAA O+quote:Op zondag 7 juli 2013 18:27 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Lees over het algemeen niet zo vaak wat terug uit vorige topics.. veuls te lui voor
Ja chillquote:
thuis spacen is heel chil idd. je kan dan zeg maar vormen hoe je je voelt naar een ultieme-chill spacequote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja chill
We hadden niet zo veel en Mono wou ook niet zo veel, dus we hebben allebei in totaal een halfje genomen. Allebei 110 mg denk ik
Eerst begonnen met een kwartje, die duurde wel anderhalf uur ofzo voor je er wat van voelde, was wel gewoon chill maar net niet helemaal. Dus ik had nog een kwartje erbij genomen, dat was al beterUiteindelijk Mono ook overgehaald om toch nog een kwartje te nemen, en uiteraard kreeg hij daar geen spijt van
Lekker waus gewandeld en gechilled, beetje kletsen over koetjes en kalfjes, muziekje op, peukjes paffen enzo
Toen in bed nog goddelijk gelegen met de laptop nog op schoot een tijd, en ik stak toen nog een restje joint aan. Dus dan wordt de waus nog fijner
Was mooie avondMono vond het ook wel weer fijn denk ik
Hij snapt iig wel waarom veel mensen thuis spacen fijner vinden dan op feesten
Ik ben ook niet echt hard gegaan ofzo, maar wel een uurtje dat ik me goed waus voeldequote:Op zondag 7 juli 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
thuis spacen is heel chil idd. je kan dan zeg maar vormen hoe je je voelt naar een ultieme-chill spaceop een groot feest is t ook wel chill maar daar focus je meer om wat er om je heen gebeurt en t echte genieten is er dan niet volledig bij.
van een halfje ga ik trouwens echt totaal niet hard meer, tolerantie![]()
blowen om je space uit te rekken
ik heb wel altijd dat als ik alleen pillen neem, ik wel echt genoeg neem om retestrak te staanquote:Op zondag 7 juli 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt hard gegaan ofzo, maar wel een uurtje dat ik me goed waus voelde
Verder sowieso chille fijne vaagheid de hele tijd
Tof om te horenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja chill
We hadden niet zo veel en Mono wou ook niet zo veel, dus we hebben allebei in totaal een halfje genomen. Allebei 110 mg denk ik
Eerst begonnen met een kwartje, die duurde wel anderhalf uur ofzo voor je er wat van voelde, was wel gewoon chill maar net niet helemaal. Dus ik had nog een kwartje erbij genomen, dat was al beterUiteindelijk Mono ook overgehaald om toch nog een kwartje te nemen, en uiteraard kreeg hij daar geen spijt van
Lekker waus gewandeld en gechilled, beetje kletsen over koetjes en kalfjes, muziekje op, peukjes paffen enzo
Toen in bed nog goddelijk gelegen met de laptop nog op schoot een tijd, en ik stak toen nog een restje joint aan. Dus dan wordt de waus nog fijner
Was mooie avondMono vond het ook wel weer fijn denk ik
Hij snapt iig wel waarom veel mensen thuis spacen fijner vinden dan op feesten
Is het bij jou geen zondag?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
moet werken maar zit veelste chill in de tuin onder de parasol
Juah als het aan mij had gelegen waren we gewoon begonnen met een halfje, dan zit je er gelijk al goed in. En dan als het hoogtepunt daarvan is geweest nog een halfje, of 2x een kwartje om het wat langer te rekken.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb wel altijd dat als ik alleen pillen neem, ik wel echt genoeg neem om retestrak te staan
behalve als ik dronken ben, dan is een halfje wel genoeg
sterkte popjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
ik ga naar werk![]()
![]()
hopen dat we vroeg klaar zijn of ik eerder weg mag
Sterkte manquote:Op zondag 7 juli 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
ik ga naar werk![]()
![]()
hopen dat we vroeg klaar zijn of ik eerder weg mag
Van nerderland1 was dat meen ikquote:Op zondag 7 juli 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
HeaN, bij jouw UI bedenk ik me wel eens dat 'tu tudu tudu' toontje bij de intro van het nieuws enzo
Wacht ff opzoeken of ik kan vinden wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
Proost, lieve FOK!kers
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
Proost, lieve FOK!kers
[ afbeelding ]ik sta op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik heb er 3 op en was net echt misselijk als de teringquote:Op zondag 7 juli 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
BooohIk hoef ook altijd maar 2 kaaspannenkoeken, daarna ontplof ik
Ik lijk wel een Bassiequote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Die ogen van mij op die foto_!
Mijn kop is verlept na xtc hahaha
Superfreakquote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lijk wel een Bassie
Met die gespannen glimlach, make-up die eraf gevaagd is door de tranen bij het kotsen, wit gezicht, rode blos, en dan die ogen
Teh fuck man. Sommige mensenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah lag gewoon bijna in het ziekenhuis nu.Ik reed met 60 over een eenbaansweg en opeens zie ik links van me de bumper van een auto, schrok me te pletter. Een of ander achterlijk wijf wilde me dus inhalen tussen de stoep en mij, echt een mini stukje en passeerde me godverdomme met 1 cm van me af.
Wat bezielt zulke teringmongolen danMoest gewoon janken omdat ik zo erg geschrokken was en het besef dat het bijna misging
.
Godver dat is echt achterlijk jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah lag gewoon bijna in het ziekenhuis nu.Ik reed met 60 over een eenbaansweg en opeens zie ik links van me de bumper van een auto, schrok me te pletter. Een of ander achterlijk wijf wilde me dus inhalen tussen de stoep en mij, echt een mini stukje en passeerde me godverdomme met 1 cm van me af.
Wat bezielt zulke teringmongolen danMoest gewoon janken omdat ik zo erg geschrokken was en het besef dat het bijna misging
.
maar het ging niet misquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Engeltje op je schouderquote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nog een keer ff gevaarlijk doengoed plan
[..]
Gelukkig nietecht fucking netnet.
Ik heb me serieus nog nooit zo goed gevoeld na een avond pillenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, hoe voelen jullie je the day after?
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb me serieus nog nooit zo goed gevoeld na een avond pillen
Nou was het ook maar een halfje dus viel wel mee, en we hebben de hele middag buiten ook een hoop chemicaliën uitgezweet lijkt me
Vanochtend/begin vd middag nog een beetje zo'n typische pillensmaak in m'n mond.
Maar eigenlijk nergens last vanGewoon lekker lui dagje
Oo nice. Die day after is toch wel een reden dat ik het niet zo vaak meer wil doenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Voel me ook prima. In de tuin gezeten lekker paar biertjes gedronken zelfs. Net goed gegeten, nu een beetje wiet. Zo lekker douchen en dan film kijken. Prima dagje zo.
Ja klopt, maar dat valt nu dus reuze mee, dus da's echt fijnquote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oo nice. Die day after is toch wel een reden dat ik het niet zo vaak meer wil doen
Gezellig. Lekker de speentjes mee en gekolfde moedermelk drinken in de koffiequote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Mono, neem je Moira mee?
OUD / Babymeet # 3
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Mono, neem je Moira mee?
OUD / Babymeet # 3
Spareribsquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef Mourik het volgende:
Hmmm, iemand suggesties wat ik eens zal bestellen op Thuisbezorgd?
Kapsalon of shoarma pizza met achterlijk veel knoflook en rode pittige sausquote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef Mourik het volgende:
Hmmm, iemand suggesties wat ik eens zal bestellen op Thuisbezorgd?
Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kijk Moir, ik kan ook lange blows draaien
Oh, daar dusquote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kijk Moir, ik kan ook lange blows draaien![]()
[ afbeelding ]
Awquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Sommige mensen moeten ze niet meer op de weg laten.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Vrijdag bbq + feest, zaterdag bbq + stappen, vandaag gewerkt, morgen strand, overmorgen strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik win.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijdag bbq + feest, zaterdag bbq + stappen, vandaag gewerkt, morgen strand, overmorgen strand.Ik ga ook nog leuke dingen doen hoor. Ik heb ook vakantie!!!!! Van school danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik win.![]()
Ik ben aan het aftellen, bijna richting Portugal.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga ook nog leuke dingen doen hoor. Ik heb ook vakantie!!!!! Van school dan
Lekker man! Ik blijf dit jaar lekker in Nederland en weekje naar Zeeland met vrienden.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen, bijna richting Portugal.
is je avond van glas? want dan kan ie wel stukquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
Chille muziek, geen zeikende mensen, een 2 liter fles ijskoude Spa Blauw en een lekkere joint die op me wacht. Mijn avond kan niet meer stuk.
Waar in Zeeland? Zeeland is wel chill, ga misschien ook nog een (lang)weekendje in augustus, als ik zin heb.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lekker man! Ik blijf dit jaar lekker in Nederland en weekje naar Zeeland met vrienden.
Port zelande.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar in Zeeland? Zeeland is wel chill, ga misschien ook nog een (lang)weekendje in augustus, als ik zin heb.
Stiekem is dit ook niet zo erg alleen ik kom wel laat m'n bed uit dus heb dan weinig vrije uurtjesquote:
Wordt leipe shit swsquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Baas.
Daar heb ik jaren op de camping gezeten en toen ik 15 was weekje met 10 maten gezeten.
Ga nu slapen danquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stiekem is dit ook niet zo erg alleen ik kom wel laat m'n bed uit dus heb dan weinig vrije uurtjes
[hosselmodus]quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat een ex chick van mij er dan ook zit.
Whehehequote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je? Natuurlijk.
Ik weet zelfs de spot van haar caravan denk ik nog wel.
Voor de rest is het maar een kut wijf.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehehestuur anders pic en mss herken ik haar dan wel
Is een omgebouwde vrouw toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
ieel shit kijk op sbs 6 een zwangere gozer
Allemaal moneyquote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
snow fawaka
heb je nog wat gekregen voor je verjaardag?
Mwah, was meer een vakantie chick. Jaren mee op die camping gezeten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logisch ook, anders was het niet je ex.
Achja zolang je er dan leuke tijden hebt beleefd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, was meer een vakantie chick. Jaren mee op die camping gezeten.
En ik die van julliequote:Op zondag 7 juli 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Shit dan moeten we je aanwezigheid missen.
Gewoon wifi toch.quote:
Op vakantie de hele tijd op internet zittenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon wifi toch.
Trouwens, in 2014 gaan waarschijnlijk de roaming kosten weg of worden ze veel lager in het buitenland.![]()
einde random weetje
Geen Wifi in appartementquote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon wifi toch.
Trouwens, in 2014 gaan waarschijnlijk de roaming kosten weg of worden ze veel lager in het buitenland.![]()
einde random weetje
boefje!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Dientje12 het volgende:
Voordat ik de chipszak teruglegde, pakte ik nog ff gauw een handje vol voor op de terugweg
hihi
Dat hoeft dan toch ook niet meteen, maar het is wel chill om gewoon effe berichtje te kunnen sturen oid. Chick zal wel gaan spacen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op vakantie de hele tijd op internet zitten
Gelukkig kunnen we nog smsen.quote:
Is fucking duur vanuit Turkijequote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft dan toch ook niet meteen, maar het is wel chill om gewoon effe berichtje te kunnen sturen oid. Chick zal wel gaan spacen.
[..]
Gelukkig kunnen we nog smsen.
Vertraging met met rood worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef Cosmo. het volgende:
Hele dag zon en geen reactie, zit je een uurtje binnen word je helemaal rood. Dat klopt niet.
Gaat je chick niet mee op vakantie?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft dan toch ook niet meteen, maar het is wel chill om gewoon effe berichtje te kunnen sturen oid. Chick zal wel gaan spacen.
Awquote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal dat graag om geen 2 weken zonder elkaar te moeten.
Nope, ga met 6 maten en nog een groep uit de buurt gaat ook tegelijk met ons toevallig. Gekkenhuis ditdat zuszo.quote:
In een mooi resort enz? En als het allemaal smerig enz bel dan red mijn vakantiequote:Op zondag 7 juli 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope, ga met 6 maten en nog een groep uit de buurt gaat ook tegelijk met ons toevallig. Gekkenhuis ditdat zuszo.
Alleenstaande villa.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In een mooi resort enz? En als het allemaal smerig enz bel dan red mijn vakantie
Nice!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleenstaande villa.Young money enzo hier.
gvd nice. Moet je je wel tijdens het stappen inhouden met chicks enz? Of heb je daar totaal geen problemen mee?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
700 meter van het strand en 1 km van de strip vandaan.
Heb ik totaal geen problemen mee gelukkig, Ga nooit verder dan wat dansen en lullen. En dan ze gewoon doorgeven aan een maatje van mij of zeggen dat het zo wel genoeg is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gvd nice. Moet je je wel tijdens het stappen inhouden met chicks enz? Of heb je daar totaal geen problemen mee?
Eerlijke man. Zo ben ik ookquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen problemen mee gelukkig, Ga nooit verder dan wat dansen en lullen. En dan ze gewoon doorgeven aan een maatje van mij of zeggen dat het zo wel genoeg is.
Vind vreemdgaan heel laag dus komt eigenlijk niet eens in mij op.
Hahaquote:
Hoe lang is het nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Oh god morgen gaat de helft van mijn haar eraf
Tot over mijn schouders. Ik neem waarschijnlijk een schuine bob.. Ik heb kortere zijkanten dan de rest van mijn haar..quote:
Ah ik zie! Het valt niet heel erg op hoor die 3 kleurenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot over mijn schouders. Ik neem waarschijnlijk een schuine bob.. Ik heb kortere zijkanten dan de rest van mijn haar..Dit verschil gaan we morgen qua lengte proberen bij te werken en over 2 weken ga ik het verven en dan is mijn kapsel weer normaal haha en niet 3 kleuren blond en kortere zijkanten met langer dood haar
Mensen die op de meeting waren hebben vast ook wel gezien dat ik 3 kleuren haar heb lol
Oh heb wel een foto van mijn haarkleur nu lol en als je goed kijkt zie je ook wel dat mijn zijkanten korter zijn. Heb wel rest in knotje maar dat is dus tot over mijn schouders. Foto komt van de meeting. Sta er toch niet echt herkenbaar op ofzo:
[ afbeelding ]
Nope. Het is alweer 9 maanden terug en ik heb toen ook de helft aflaten knippen.. Toen konden we verder niks mee omdat de zijkanten te kort waren maar ik kan nu een normale kapsel nemenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah ik zie! Het valt niet heel erg op hoor die 3 kleuren. Vind je het niet eng om 't te laten knippen?
Omg is dat Bram zn nieuwste aanwinst? Nee..quote:Op maandag 8 juli 2013 02:47 schreef Studeur het volgende:
jezus ik ga echt helemaal stuk om maxim hartman. deze man heeft PRECIES mijn humor. hij is alleen maar bij geenstijl filmpjes gaan maken om belachelijk droog :"wat leuk!!!" humor te doen bij familieleden (of niet, daar gaat het hele programma om) van bekende nederlanders.
heb me helemaal stuk gelachten om deze man
deze is de leukste:
is het stoned kijken waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |