Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahhaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:28 schreef Sardu het volgende:
Ja Mur, ik moet met de trein naar de grote stad om wiet te halen.![]()
Waarom denk je dat ik zelf een kweekje heb.![]()
Vanille want dat smaakt overal anders.quote:
Er komen wel meer mijlpalen.quote:
Ik zie net dat ik haar wel eens mag feliciteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer mijn supertoffe actie eena niet te verbloemen![]()
Dankjewel HeaNquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:01 schreef HeaN82 het volgende:
[info]STONERS, GEFELICITEERD MET TOPIC DEEL #300[/info]
Ik!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
DAMONS EN HEREN.
3x raden wie er vanavond gaan spacen![]()
BOKSquote:
Daarom vas for the rescue voor je pillen, voor 18:OO besteld is de volgende dag in huis jwtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
BOKS
Ik ga spacen dankzij jou
Heb die gast gesmst waar m'n pillenvriend z'n shit van zou regelen (die vriend is nu op vakantie precies in de tijd dat Mono vrij heeft), maar hij smst niet terug
Mannen reageren toch meestal wel van smsjes van vrouwen die wat van ze willen?
Ja echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom vas for the rescue voor je pillen, voor 18:OO besteld is de volgende dag in huis jwt
Kan zijn dat ik 'm dat best eens heb verteld hoor, m'n moeder wel iig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]maar weet je pa niet dat je wel eens pilletje neemt?
Presentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
DAMONS EN HEREN.
3x raden wie er vanavond gaan spacen![]()
Ik snap hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik 'm dat best eens heb verteld hoor, m'n moeder wel iig.
En anders zou het hem niks verbazen en zou het hem niet veel interesseren (hij weet sowieso wel dat ik verantwoordelijk met dat soort dingen om ga en het dan ééns in de zoveel tijd doe voor plezier weetje).
Maar toch ga ik niet strak naar beneden lopen en zeggen "Yo pap, we hebben net een pilletje geslikt en gaan nu ff verder spacen in het bos. Doeg!"
Nee iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap hetmijn ma weet ook van alles wat ik wel eens geprobeerd heb maar alsnog wil ik haar niet onder invloed onder ogen komen, dronken of stoned gaat nog wel maar niet strak
Haha dat vond ik ook wel een eng momentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap hetmijn ma weet ook van alles wat ik wel eens geprobeerd heb maar alsnog wil ik haar niet onder invloed onder ogen komen, dronken of stoned gaat nog wel maar niet strak
haha ja, terwijl ik truffels heb gedaan met mn ma, ieder de helft alleen zij ging eigenwijs nog koeekjes vreten enzo dus maag zat te vol en ze voelde niks, maar ze wil het wel overdoen met mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd
Gaat toch net een stap te furrr
Nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha ja, terwijl ik truffels heb gedaan met mn ma, ieder de helft alleen zij ging eigenwijs nog koeekjes vreten enzo dus maag zat te vol en ze voelde niks, maar ze wil het wel overdoen met meheb toch best wel een bazenma
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn moeder werd nog niet zo lang geleden 'boos' op me dat ik geen wiet had meegenomen om samen te roken
had ze dat niet ff vooraf kunnen zeggen ofzo danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceMijn moeder werd nog niet zo lang geleden 'boos' op me dat ik geen wiet had meegenomen om samen te roken
Haha jouw spaghetti saus. Vandaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doel je nou op mij of bedoel je gewoon aw yiss?
whehe ja idd, maar daarvoor hadden we het nog nooit echt over wiet gehad ofzo, of dat we dat wel eens deden, of wilden doen of whatever.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had ze dat niet ff vooraf kunnen zeggen ofzo dan
Hahaha wie eet er bij je dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha jouw spaghetti saus. Vandaar.
Aw Jis dan is het meestal een hint naar jouwanders Ahw Yis
![]()
Tevens dm
En we krijgen de "gruwelijk harde complimenten" voor de saus![]()
![]()
Rookt jou moeder wiet? vetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder heeft ooit toen ze jong was een spacecake gehad van een toenmalige buurman(ze wist niet dat het geen normale cake was), is daar toen super van over haar nek gegaan en sindsdien is ze anti wiet
Ik zit mobiel heb geen zin om te switchen tussen pagina's duurt fucking langquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit mobiel heb geen zin om te switchen tussen pagina's duurt fucking langkijk wel als ik thuis ben doe niet zo kinderachtig
DAAROM IS GEEN REDEN WANT ALS JE VAN DE TRAP AF VALT DAN BEN JE SNEL BENEDEN HA HA IK HAD JE TUK EINZ ZWEI POLIZEI GROETJENSquote:
Godverquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAAROM IS GEEN REDEN WANT ALS JE VAN DE TRAP AF VALT DAN BEN JE SNEL BENEDEN HA HA IK HAD JE TUK EINZ ZWEI POLIZEI GROETJENS
Whehehehe nu kan ik gewoon nimmer meer 'neutraal' zijn in de hoofden van de stonersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godversinds ik je gezien heb ga ik helemaal stuk bij het idee van je vrolijke kop als je dit typt
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehehe nu kan ik gewoon nimmer meer 'neutraal' zijn in de hoofden van de stoners
ssstquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Vor mij maakt het niet uit. Mur heb ik al vaker IRL gezien.
Zijn koppie als 'ie klaarkomt![]()
Lekker johquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
dat die kutwarmte lkkr oprot ofzo :S
Heel veel plezier schatjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Pil in de waffel. Lekker naar de tuin, ff chillen en wachten tot 'ie komt
Liefde voor jullie![]()
![]()
Ben benieuwwd naar rapportquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Pil in de waffel. Lekker naar de tuin, ff chillen en wachten tot 'ie komt
Liefde voor jullie![]()
![]()
hou voor de zekerheid rekening met 1,5 uur maar bij ons best snelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Vas en Mur, hoe lang duurde het voordat hij bij jullie insloeg?
We zijn voor de mooiigheid maar begonnen met een kwartje
En mono wil maar een halve dus beter is dat genoeg
Bij mij komt ie sowieso altijd best snel, maar aangezien mono een pizza heeft gegeten kan ie erop rekenen dat het langer duurt, en kwartje is pure schijt, dat is het altijd net niet, zou nog een kwartje bijnemen als ie hem goed wil voelen en dan eventueel bijdosen met nog een kwartje, 1 kwartje meer dan wat ie wou maakt toch weinig uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Vas en Mur, hoe lang duurde het voordat hij bij jullie insloeg?
We zijn voor de mooiigheid maar begonnen met een kwartje
En mono wil maar een halve dus beter is dat genoeg
Mijn gedachten, jij verwoord zequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij komt ie sowieso altijd best snel, maar aangezien mono een pizza heeft gegeten kan ie erop rekenen dat het langer duurt, en kwartje is pure schijt, dat is het altijd net niet, zou nog een kwartje bijnemen als ie hem goed wil voelen en dan eventueel bijdosen met nog een kwartje, 1 kwartje meer dan wat ie wou maakt toch weinig uit.
Niet dat ik moner wil pushen overigens maar zou zonde zijn om na zo'n lange tijd een net-niet space te hebben weetje
Precies. Die van jullie waren getest rond de 220 toch? Dan zal mono 3/4e pil echt niet te veel gaan vinden denk ik..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij komt ie sowieso altijd best snel, maar aangezien mono een pizza heeft gegeten kan ie erop rekenen dat het langer duurt, en kwartje is pure schijt, dat is het altijd net niet, zou nog een kwartje bijnemen als ie hem goed wil voelen en dan eventueel bijdosen met nog een kwartje, 1 kwartje meer dan wat ie wou maakt toch weinig uit.
Niet dat ik moner wil pushen overigens maar zou zonde zijn om na zo'n lange tijd een net-niet space te hebben weetje
halfje is genoeg om goed te gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Precies. Die van jullie waren getest rond de 220 toch? Dan zal mono 3/4e pil echt niet te veel gaan vinden denk ik..
Ja idd, ik moet toch minstens altijd rond de 100-120 mg hebben om een goeie start te hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Precies. Die van jullie waren getest rond de 220 toch? Dan zal mono 3/4e pil echt niet te veel gaan vinden denk ik..
Voel jij nog niets?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
Mono vind ons chill omdat we lekker meedenken en gewoon baas zijn
Muahh ik voel dat ik XTC tot me heb genomen als in dat ik m'n hart af en toe voel en een beetje vager ben en soms beetje kriebeltjes onder m'n huid, maar hij is er sowieso nog niet helemaalquote:
110 mg is dan ook een normale dosis, maar wat Vas zegt ben ik het ook mee eensquote:
Ah nice, begint dus op te komen, vind dat altijd zo lekker zo'n voorpretje van wat komen gaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muahh ik voel dat ik XTC tot me heb genomen als in dat ik m'n hart af en toe voel en een beetje vager ben en soms beetje kriebeltjes onder m'n huid, maar hij is er sowieso nog niet helemaal
ja wel maar ik heb zoiets van 'beter was dit het niet'quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah nice, begint dus op te komen, vind dat altijd zo lekker zo'n voorpretje van wat komen gaat
klopt ja, maar Van een halfje gingenvas en Ik al chill en Dan zit t wel goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
110 mg is dan ook een normale dosis, maar wat Vas zegt ben ik het ook mee eensmono kan wel wat handelen denk ik, dus dan liever iets meer zodat je zeker bent dat je lekker hard gaat dan te weinig en achteraf spijt hebben..
Mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt ja, maar Van een halfje gingenvas en Ik al chill en Dan zit t wel goed
Die zorgt voor een tijdelijke geldzuchtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zouden met een wietsoort genaamd George Kush moeten komen
dit jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooimono moet sowieso een halfje nemen dan :p
Nu wietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Maar wat en wanneer gaan jullie tot je nemen vanavond dan?
Zou naar een rave en dan 4fa nemen maar diegene reageert niet en verschijnt maar 1 vinkje bij whatsapp dus telefoon zal wel dood zijn dus weet niet of 't doorgaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Lekkahquote:
Beetje veel vind je nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Denk dat ik deze maand en volgende maand nog een keertje of 3 pillen ga doen minimaalpillen op festivals
![]()
Ik rook nu Master Kushquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zouden met een wietsoort genaamd George Kush moeten komen
3x in twee maanden he, niet 3x per maand :pquote:
Ja deed ik vorige zomer ook maar is echt fuckedup eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
3x in twee maanden he, niet 3x per maand :p
Doe pillen alleen in de zomer eigenlijk, daarbuiten hoogstens 1x dus kan zo veel kwaad niet zou ik zeggen
Heb eens één week er tussen gehad, maar daarna moest ik ook ff een paar maanden geen pillen meer hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja deed ik vorige zomer ook maar is echt fuckedup eigenlijkNu hou ik me netjes aan de 6 weken pauze en tussendoor gewoon andere zooi nemen
Ja ik ook een keer maar één week, en die 2e keer ging ik echt zo achterlijk hard niet normaalquote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb eens één week er tussen gehad, maar daarna moest ik ook ff een paar maanden geen pillen meer hebben
Wat voor andere zooi neem jij zoal dan?Heb speed geprobeerd maar dan heb ik liever mdma :p
In de k-hole of niet zo'n zware dosis? Heb zelf eens een lichte dosis gehad maar was er niet weg van, evenals pepquote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook een keer maar één week, en die 2e keer ging ik echt zo achterlijk hard niet normaalEn euh, 4fa, pep, sos, soms nakkie keta
Nee gek, k-hole lijkt me niet eens fijnquote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In de k-hole of niet zo'n zware dosis? Heb zelf eens een lichte dosis gehad maar was er niet weg van, evenals pep
K-hole lijkt mij ook niks, maar vond lichte dosis saai eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gek, k-hole lijkt me niet eens fijnKleine doses zijn lekker, vooral icm x
lkkr jointje nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Oh dan had je dus net iets meer moeten hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
K-hole lijkt mij ook niks, maar vond lichte dosis saai eigenlijkvoelde me verdoofd, verder niets eigenlijk..
Hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
godver ik werd para en dacht dat ik iemand hoorde dus ik gooi 1/4 joint door het raam![]()
Krijg je ervan, nu ben je een para sukkel omdat je elke dag blowt jwz,.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
godver ik werd para en dacht dat ik iemand hoorde dus ik gooi 1/4 joint door het raam![]()
hihiquote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer een normale maaltijd eten bij paps. Wordt wel weer tijd hihi
Ooit nog maar eens wat meer doen danquote:Op zondag 7 juli 2013 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dan had je dus net iets meer moeten hebbenAlleen verdoofd is ook saai
lekkahquote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Er kont echt vies veel thc van mijn grinderGaat zo mee de bong in
Linkje? Zit mobiel en zie geen onderschriftenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Check mn Tumblr voor een foto. Geen idee hoe dat er op de pc uit ziet maar mobiel zie ik alle thc wel
Laat maarquote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Linkje? Zit mobiel en zie geen onderschriften
Joints en MDMA gaat zo goed samenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
Waus stukje wezen lopen, hoogtepuntje al geweest, allebei een halfje totaal.
Nu lekker in de tuin aan het chillen, straks boven ff jointje draaien en waus proberen te Keezen
Hardcore/hardstyle feesten zijn ook echt paar van mijn vetste ervaringen ooitquote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
AAAAH mensen ik ben echt zo vies blij over het feit dat ik voor het eerst in mijn leven naar een echte hardstylefeest ga6 stages waarvan 4 soorten hardstyle
Dit wordt de beste dag van mijn hele leven, tering
![]()
Sorry voor mijn blijheid.. Ik ben 5 keer naar een rockconcert geweest en that's it. Hopelijk snappen jullie mijn blijheid hihi
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hardcore/hardstyle feesten zijn ook echt paar van mijn vetste ervaringen ooit![]()
Geniet er van
Zulk soort mensen zijn echte maten, echt met een gouden hart is zeldzaamquote:Op zondag 7 juli 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DankjeDat gaat zeker goed komen. Omg ik heb er zovéél zin in echt niet normaal. Alleen de Rabobank werkt niet met betalen, hopelijk gaat paps het even betalen. Huisgenoot heeft mijn ticket en die van een vriend voorgeschoten. Die jongen is mijn held aangezien ik echt nu geld moest fiksen voor 2 kaarten.
Is sowieso een lieve jongen, als je blut bent kun je altijd wel wat van hem lenen.. Hij blowt en drinkt niet en is geen feestbeest (is een autist) maar leent gerust geld uit voor hardstylefeestjes, blowen, drank.
Ken de naam en daar houdt het bij op. Één van de weinige feesten (net als Lowland, Pinkpop, Mysteryland, Sensation) waar ik weinig mee heb.. Ik ga ook naar Defqon.1 volgend jaar. Roep al hele tijd hier dat ik het wil maar heb gisteren afgesproken met iemand om echt heen te gaan volgend jaar. Woop Woop. Hard Bass staat ook nog op de planning volgend jaarquote:
Jaquote:
jupquote:
Defqon lijkt mij ook echt gaaf ja. Sowieso houd ik al van outdoor festivalsquote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken de naam en daar houdt het bij op. Één van de weinige feesten (net als Lowland, Pinkpop, Mysteryland, Sensation) waar ik weinig mee heb.. Ik ga ook naar Defqon.1 volgend jaar. Roep al hele tijd hier dat ik het wil maar heb gisteren afgesproken met iemand om echt heen te gaan volgend jaar. Woop Woop. Hard Bass staat ook nog op de planning volgend jaar
Sowieso. Hij haat lichamelijk contact en daar heb ik respect voor maar ik mocht hem van blijdschap een knuffel geven haha. Dat was wel tof.. Normaal vind die dat echt 10x niks (en dan niet zoals jij of ik dat niks vind maar echt bang reageert die normaal). Hij is denk ik de liefste persoon die ik ken, hij doet alles voor je als die het kan (missen), hij is ook nooit boos op iemand en ik ken echt niemand die iets lelijks over hem weet te vertellen. Top huisgenoot.. Verder moedigt hij blowen vet hard aan haha, als ik bong rook gaat die express in de rook zitten en hij vind hotboxen ook awesome zodat die toch stoned kan worden. Wat een baasquote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zulk soort mensen zijn echte maten, echt met een gouden hart is zeldzaam![]()
Zelf over 2 weken naar dominator
Decibel is precies hetzelfde als defqon, alleen andere organisatiequote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken de naam en daar houdt het bij op. Één van de weinige feesten (net als Lowland, Pinkpop, Mysteryland, Sensation) waar ik weinig mee heb.. Ik ga ook naar Defqon.1 volgend jaar. Roep al hele tijd hier dat ik het wil maar heb gisteren afgesproken met iemand om echt heen te gaan volgend jaar. Woop Woop. Hard Bass staat ook nog op de planning volgend jaar
Na Ground Zero, Hard Bass en dan in de zomer van 2014 ook nog eens Defqon.1 dat is wel weer genoeg hardstylefeestjesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Decibel is precies hetzelfde als defqon, alleen andere organisatie
Nee nee, wiet en xtc.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Helft blowers hier, andere helft sos
Ik voel me slim
Hey bby want uggs and I pad?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na Ground Zero, Hard Bass en dan in de zomer van 2014 ook nog eens Defqon.1 dat is wel weer genoeg hardstylefeestjesVan niks naar deze drie in een jaar tijd is wel netjes -vind ik-
Check ook de early hardcore op die feesten, is echt het heerlijkste.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na Ground Zero, Hard Bass en dan in de zomer van 2014 ook nog eens Defqon.1 dat is wel weer genoeg hardstylefeestjesVan niks naar deze drie in een jaar tijd is wel netjes -vind ik-
Ja ik bedoel dat de mensen hier verdeeld zijn, doe zelf niet aan sosquote:
Jaaa mij ookquote:Op zondag 7 juli 2013 03:47 schreef Flippiee het volgende:
Wie weet als ik over een paar jaar aan het reizen ben dat ik Defqon Australië mee kan maken. Weet niet waarom maar die editie lijkt mij ergens gewoon vet
Wiet en wijnquote:Op zondag 7 juli 2013 03:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat de mensen hier verdeeld zijn, doe zelf niet aan sos
Wiet en bier![]()
Eentje van paar jaar terug is ookquote:
oh zo, nja ik doe alleen wiet en xtc, geen sosquote:Op zondag 7 juli 2013 03:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat de mensen hier verdeeld zijn, doe zelf niet aan sos
Wiet en bier![]()
'This is christmas for all the ravers'quote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eentje van paar jaar terug is ook![]()
Volgens mij 2010 of 2011.
OH WACHT OH WACHT! DAT WAS HET JA!quote:
FoBo mod vond het allemaal niet zo komisch. Ik wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
Ik kreeg laatst een melding van een fobo reactie, maar dat was dus gewoon die van Oerbeer die verwijderd is
Je bent zelf gratis toegangquote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Defqon.1 Australië is overigens gratis toegang voor Nederlanders.
Do u dye eyelashes babequote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik beluister hem morgen wel. Kan je de link dmen?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'This is christmas for all the ravers'![]()
Nja moet kunnen tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
FoBo mod vond het allemaal niet zo komisch. Ik wel.
WHAT NEE? OMG JEZUSquote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Doe ik. Omg vanaf 16 minuten. World of Madnessquote:Op zondag 7 juli 2013 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik beluister hem morgen wel. Kan je de link dmen?Te veel alcohol op om het te onthouden dat ik iets moest luisteren.
OMGMGNGDNSAKLASquote:29 MAY 2011
Wij hebben erg genoten van de Nederlandse aanwezigheid en willen daarom dit jaar dezelfde regeling treffen. Met je Nederlandse paspoort en een oranje kledingstuk kun je gratis naar binnen op Defqon.1 Australië. Dus voor iedereen die tegen die tijd daar op reis is, of met Defqon.1 als gelegenheid een reis maakt naar Australië; je hoeft geen kaartje te kopen.
Als je erbij bent en gratis naar binnen wilt, stuur je een emailtje naar info@q-dance.com.au (kan in het Nederlands). Geef aan dat je erbij wilt zijn, je ontvangt dan ruim op tijd voor het festival informatie over hoe je je kunt registreren.
Wacht niet te lang met het sturen van de email, als het festival uitverkocht is (wat de afgelopen twee edities van tevoren gebeurd is), stopt de actie en kunnen wij geen nieuwe aanmeldingen in behandeling nemen.
De actie geldt alleen voor de entree. Mocht je ook gebruik willen maken van de camping, zul je daar wel een kaartje voor moeten kopen. De capaciteit is beperkt en het betreft volledige arrangementen inclusief verzorgde tent, bedden etc.
.
Ik had echt een wtf moment. Zo van HOE DAN en WAAR IS DIE REACTIE DAN.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH WACHT OH WACHT! DAT WAS HET JA!
Ik kreeg laatst een melding van een fobo reactie, maar er stond niks, maar dat was dus gewoon die van Oerbeer die verwijderd is
Daarom is het sowieso tof om heen te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Ja sowieso zijn dat de beste drugsquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zo, nja ik doe alleen wiet en xtc, geen sos
ja en bier en wijn enzo jwz
ja ik heb er verder niet zo bij stil gestaanquote:Op zondag 7 juli 2013 03:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had echt een wtf moment. Zo van HOE DAN en WAAR IS DIE REACTIE DAN.
[..]
Daarom is het sowieso tof om heen te gaan.
HALLO EN DE XTC GEBRUIKERS DAN?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja sowieso zijn dat de beste drugs![]()
Stoners zitten nu in eigen wereldje, alcoholisten vallen in slaap en de sosgebruikers slaan alleen onzin uit![]()
Even lekker in de fokwereld chillen
Thanksquote:Op zondag 7 juli 2013 03:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik. Omg vanaf 16 minuten. World of Madness
preciesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic is echt een vrijhaven voor mensen die chill zijn op zo'n avond als dit
Wat je ook gebruikt, als je chill bent moet je hier zijn
Ik had het over waar ik zitquote:Op zondag 7 juli 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
HALLO EN DE XTC GEBRUIKERS DAN?
2 strakke koppen in dit topic jwz
oh zoquote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik had het over waar ik zitbeetje miscommunicatie
Hoe kan je waus fokken dan? Dat is best een prestatie
Ho shit. Hoe herkenbaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Afterspace is wel chill. Heel af en toe met een vlaagje nog even zo'n vreemd gevoel, armen zijn nog licht en zweverig. Prima dit.
Ah relaxed johquote:Op zondag 7 juli 2013 03:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zoik snapte er al geen ene kut van jongen
Ja hoogtepunt is al geweest enzo en we zijn beetje chill uit aan het wausen met de laptop op schoot. We zijn met z'n 2en kansloze FOK!kertjes he?![]()
Heb nasty plasseks met mono jwt probleem opgelost. Alleen wel alles vies, dat wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:02 schreef Moira. het volgende:
Alleen mijn laptop leunt op mijn blaas en ik lig te chill om op te willen staan om te pissen
Trustenquote:Op zondag 7 juli 2013 03:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dan ga ik nu dromen over Skippy the bush kangaroo, Sydney en Defqon
Echt tof ook dat iedereen dat vindtquote:Op zondag 7 juli 2013 04:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ah relaxed johja ik post hier maar af en toe, lurk vaker
maar volgende meet ben ik ook aanwezig want echt zulk chill volk in dit topic. Is echt zeldzaam
Nja das wel vies ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb nasty plasseks met mono jwt probleem opgelost. Alleen wel alles vies, dat wel.
True truequote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic is echt een vrijhaven voor mensen die chill zijn op zo'n avond als dit
Wat je ook gebruikt, als je chill bent moet je hier zijn
Ah het is gelukkig weer een nachtfeestquote:
Yes. Naja ik kan niet hakken maar losgaan op de muziek kan ik welquote:Op zondag 7 juli 2013 04:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ah het is gelukkig weer een nachtfeesthakken tot de zon op komt, heerlijk
Wij gingen om 06:00 slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 04:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben ook al vanaf 6:00 wakker ofzo.
Ik heb geslapen van 6 tot 11 ofzo. Dus ook weinig slaapquote:Op zondag 7 juli 2013 04:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben ook al vanaf 6:00 wakker ofzo.
Oké broeder. Slaap wel, en tot snel. Vergeet mij niet uit te nodigen voor de BBQ.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:16 schreef Monopoly het volgende:
Ga er nu ook vandoor. Aflevering van South Park kijken en dan eens lekker chill waus liggen
Kunnen hakken bestaat nietquote:Op zondag 7 juli 2013 04:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Naja ik kan niet hakken maar losgaan op de muziek kan ik wel
whehee, hoop het ook niet voor jequote:Op zondag 7 juli 2013 04:23 schreef BDIL het volgende:
PFFFF ik ben skaffGast bleef maar draaien met zijn PP
Moet morgen leren voor dinsdag, hopelijk ben ik niks van vandaag vergeten
Waar haal je die nogquote:Op zondag 7 juli 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En kostten maar 45 cent ofzo
Albert Heijnquote:Op zondag 7 juli 2013 04:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar haal je die nog?
Ik vraag me ma al 8 weken naar die waterijsjes maar ze kan niks meer vinden
![]()
![]()
Waar koop je ze
?
Die paarsequote:Op zondag 7 juli 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En kostten maar 45 cent ofzo
Goed ijs dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende: